2014-11-24, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Jag har bara sex i ett förhållande, och då utgår jag mer från vad jag attraheras av intellektuellt.
Utseendet spelar alltså inte så jättestor roll.

Finns självklart andra män jag attraheras av utseendemässigt, tex Jake Gyllenhaal.

När du blir lite äldre kommer du märka att de flesta killar inte inleder ett förhållande förrän de haft sex med dig...
Citera
2014-11-24, 16:34
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartaVentura
När du blir lite äldre kommer du märka att de flesta killar inte inleder ett förhållande förrän de haft sex med dig...

Då är det antagligen inte en kille jag är intresserad av. Jag är inte ute efter ONS och skulle faktiskt inte kunna tänka mig att träffa någon kille på krogen och få till det med. Ett förhållande växer fram.
Citera
2014-11-24, 17:31
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Då är det antagligen inte en kille jag är intresserad av. Jag är inte ute efter ONS och skulle faktiskt inte kunna tänka mig att träffa någon kille på krogen och få till det med. Ett förhållande växer fram.

Jag fattar den grejen också, jag är också tjej. Det är bra att börja lugnt och vänskapligt. MEN det har hänt att jag dejtat killar några gånger och haft seriös kontakt ett tag och sedan har vi inte passat alls sexmässigt. Elvisphånglare är inte heller så kul Man vill inte ha det som överraskning när det börjar bli seriöst

OnT

Jag attraheras inte av Samir för han är verkligen inte min typ. Gillar inte tatueringar, sliskiga utseenden och pumpmuskler men kan förstå att han är tonårsidol då han har klassiska "bra drag" och har en totalt ofarlig utstrålning.
Skulle vara kul att ha honom som polare då han verkar vara så där skönt korkad och slänger ur sig diverse one liners. Han ser ut som någon som försöker leka tuff men är som en lost lillebror. Förstår att han har en 6 år yngre flickvän
Citera
2014-11-24, 19:14
Medlem
Citat:
Ha ha, han har raggat på mig på instagram. Håller fast vid mitt svar: nej tack.

Tjejer med instagram är otroligt avtändande i min värld. Uppmärksamhetshoror...
Citera
2014-11-24, 19:24
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Tjejer med instagram är otroligt avtändande i min värld. Uppmärksamhetshoror...

Tråkigt att jag inte passar in på dina preferenser. Not
Kan ju tillägga att det är en bloppis jag driver på instagram och inte ett privat konto.
Citera
2014-11-24, 19:31
Medlem
CPSKADAs avatar
Asså jag fattar inte på tjejer i sverige, blå ögon på en normal svensk kille. Inte attraktivt någonstans, Men ifall en blatte tar på sig blåa linser så blir han helt plötsligt jätte attraktiv. Sen så är han en jävla mes som inte kan stå för det han säger. Utan han gömmer sig bakom sina kusiner o skit. Övervuxen fjortis... Hur fan kan han ens va känd? alltså fy fan för svenskor.
Citera
2014-11-24, 19:32
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Jag fattar den grejen också, jag är också tjej. Det är bra att börja lugnt och vänskapligt. MEN det har hänt att jag dejtat killar några gånger och haft seriös kontakt ett tag och sedan har vi inte passat alls sexmässigt. Elvisphånglare är inte heller så kul Man vill inte ha det som överraskning när det börjar bli seriöst :

Jag har faktiskt inte så mycket erfarenhet, tror för min del att det handlar mest om att jag vill ha känslor för personen och även känna mig bekväm. Tycker egentligen inte att det är något fel på att ligga runt, det är bara inte min grej helt enkelt. Och om en kille inte kan vänta ett litet tag med att ligga så är vi nog inte så nära varandra personlighetsmässigt.
Citera
2014-11-24, 19:38
Medlem
I all ära att tjejer kan tycka en sån kille är för osmart/störig osv. För något seriöst. Men det är nog inte det killarna tänker på när de undrar om hans status och marknadsvärde. Som kille blir man avis på de killar som får knulla mycket. Och på den fronten lär han väl inte ha så mycket som talar emot honom?

Jag tror att många tjejer på papperet tycker att en sån kille är töntig osv. Alltså en som går i bar vältränad överkropp, inte säger alltför smarta grejer osv. Men att det kan vara en annan sak om han står där bredvid. Att det liksom kan vara "svårt att värja sig".

Om man tar t.ex. vältränadhet. Många tjejer gillar inte ultradeffade eller ultramuskulösa killar. Men kroppen medför ändå en sorts status. Jag tror många tjejers undermedvetna reagerar på så sätt att "det där är en kropp som många vill ha, alltså vore det rätt gött om jag fick ta del av den".
Citera
2014-11-24, 20:00
Medlem
Men seriöst...kvinnor gillar män, inte narcissistiska pojkar.

En grovarbetare med vackra ögon, faller mej på läppen iaf
Citera
2014-11-24, 20:03
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CPSKADA
Asså jag fattar inte på tjejer i sverige, blå ögon på en normal svensk kille. Inte attraktivt någonstans, Men ifall en blatte tar på sig blåa linser så blir han helt plötsligt jätte attraktiv. Sen så är han en jävla mes som inte kan stå för det han säger. Utan han gömmer sig bakom sina kusiner o skit. Övervuxen fjortis... Hur fan kan han ens va känd? alltså fy fan för svenskor.

Han har såna ögon. Han är hälften svensk och hälften palestinier. Det jag tror får honom att sticka ut är att han ser ut lite som en badboy men verkar genomsnäll och lite pantad men rolig på samma gång. En klassisk boybandtyp, dessutom med lite bonnig Linköpingdialekt som kan uppfattas som gullig. Är inte ett dugg förvånad att han ska vara med i melodifestivalen trots att han är talanglös.

Citat:
Ursprungligen postat av VidgatBrugdgap
I all ära att tjejer kan tycka en sån kille är för osmart/störig osv. För något seriöst. Men det är nog inte det killarna tänker på när de undrar om hans status och marknadsvärde. Som kille blir man avis på de killar som får knulla mycket. Och på den fronten lär han väl inte ha så mycket som talar emot honom?

Jag tror att många tjejer på papperet tycker att en sån kille är töntig osv. Alltså en som går i bar vältränad överkropp, inte säger alltför smarta grejer osv. Men att det kan vara en annan sak om han står där bredvid. Att det liksom kan vara "svårt att värja sig".

Om man tar t.ex. vältränadhet. Många tjejer gillar inte ultradeffade eller ultramuskulösa killar. Men kroppen medför ändå en sorts status. Jag tror många tjejers undermedvetna reagerar på så sätt att "det där är en kropp som många vill ha, alltså vore det rätt gött om jag fick ta del av den".

Jag tror att vi tjejer inte riktigt tänker så då vi generellt inte har några stora svårigheter på krogen om vi nu skulle vilja. Vi blir inte imponerade av killar som får ligga mycket. Däremot kanske tjejer som dras till kändisar/halvkändisar fantiserar om att känna sig utvalda bland många möjliga kandidater. Som jag har förstått det så är han rätt kort och kompenserar med muskler. Jag tycker tatueringar förstör så mycket och att han stylar sig fult men han hade kanske charmat ner mig om han babblade på och var rolig och använde blicken väl. Men nja, han känns som en osäker tonåring.
Citera
2014-11-24, 21:41
Medlem
Citat:
Tråkigt att jag inte passar in på dina preferenser. Not
Kan ju tillägga att det är en bloppis jag driver på instagram och inte ett privat konto.

Allt uppmärksamhetshorande är gravt avtändande för alla killar. Bara ett tips...
Citera
2014-11-24, 21:59
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Allt uppmärksamhetshorande är gravt avtändande för alla killar. Bara ett tips...

Hjälp mig lite på traven? På vilket sätt är jag en uppmärksamhetshora?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in