2014-11-24, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Eller så har man helt enkelt en annan preferens?

Eller så är man osäker och i det undermedvetna vet att man inte duger och att chansen är stor att killen lämnar en då det finns konkurrens?
Citera
2014-11-24, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulfly.
Klart du gör, du skulle aldrig få den uppmärksamheten du vill ha annars dessa snygga killar har många andra alternativ och du känner konkurrens och nöjer dig med en så kallad "betahane" för att få vill ha honom, du kan kontrollera honom, göra honom till din personliga assistent/servitris/hemtjänstpersonal/you name it

Men lilla gubben. Jag säger inte att han inte är attraktiv, säger inte ens att jag inte vill ligga med honom. Men jag vill inte ha honom som min pojkvän, för jag dras inte till hans personlighet ditt jävla troll. Det kan väl inte vara så jävla svårt att föreställa sig? Smail däremot är en alfa, och ja honom skulle jag gärna ha som pojkvän då han inte hoppar omkring som en jävla clown och tigger uppmärksamhet 24/7
Citera
2014-11-24, 14:38
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Eller så är man osäker och i det undermedvetna vet att man inte duger och att chansen är stor att killen lämnar en då det finns konkurrens?

Nu talar jag inte om att ligga bara, utan mental attraktion. Att söka någon att ha förhållande med.
För övrigt hade jag inte haft sex med just Samir, han tilltalar mig varken med det yttre eller inre.
Citera
2014-11-24, 14:39
Bannlyst
Citat:
Nu talar jag inte om att ligga bara, utan mental attraktion. Att söka någon att ha förhållande med.
För övrigt hade jag inte haft sex med just Samir, han tilltalar mig varken med det yttre eller inre.

Okej hur ser en snygg kille ut i din värld som du skulle ge upp dina hål för?
Citera
2014-11-24, 14:42
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Okej hur ser en snygg kille ut i din värld som du skulle ge upp dina hål för?

Jag har bara sex i ett förhållande, och då utgår jag mer från vad jag attraheras av intellektuellt.
Utseendet spelar alltså inte så jättestor roll.

Finns självklart andra män jag attraheras av utseendemässigt, tex Jake Gyllenhaal.
Citera
2014-11-24, 14:45
Bannlyst
Citat:
Jag har bara sex i ett förhållande, och då utgår jag mer från vad jag attraheras av intellektuellt.
Utseendet spelar alltså inte så jättestor roll.

Finns självklart andra män jag attraheras av utseendemässigt, tex Jake Gyllenhaal.

Ållrajt
Citera
2014-11-24, 14:46
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Ållrajt

Naturliga killar som inte är tillgjorda(uppenbart tillgjorda i alla fall).
Citera
2014-11-24, 14:49
Bannlyst
Citat:
Naturliga killar som inte är tillgjorda(uppenbart tillgjorda i alla fall).

Nu vet jag ju att alla har olika smaker, men det är annan sak. Fast han är ju naturlig. Vad är det som skulle vara tillgjord med honom menar du?
Citera
2014-11-24, 14:50
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Nu vet jag ju att alla har olika smaker, men det är annan sak. Fast han är ju naturlig. Vad är det som skulle vara tillgjord med honom menar du?

Med Samir?
Citera
2014-11-24, 14:55
Bannlyst
Citat:
Med Samir?

ja
Citera
2014-11-24, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Fula tjejer som svarat i tråden säkert Han har ögonen och kroppen tjejer vill ha och hans självförtroende kompletterar ytterligare.

Hahaha, är det så att varenda svensk tjej har samma smak? Det visste jag inte För mycket självförtroende trodde jag att de flesta såg som sjukt avtändande
Citera
2014-11-24, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Warcy
Hahaha, är det så att varenda svensk tjej har samma smak? Det visste jag inte För mycket självförtroende trodde jag att de flesta såg som sjukt avtändande

Sätter du alla tjejer på en graf så kommer majoriteten tycka att ett visst utseende är tilltalande, absolut. T.ex. vissa ansiktsdrag visar på höga testosteronnivåer och kommer undermedvetet favoriseras över vissa andra ansiktsdrag, det är biologi. Sen kommer såna som du alltid komma in i trådar som dessa och försöka hävda att ni blir våta i trosorna av tjockisar med långt hår men ni är i minoritet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in