2015-02-06, 19:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kukfittaballesnopp
Alla brudar som säger att de inte skulle ligga med honom skulle sära på en halv sekund om de såg honom IRL.

Varför tror du det? Jag skulle säkert lägga märke till honom ute, men enbart pga att han skriker efter uppmärksamhet(inte positivt). Kroppen får jag erkänna är ok även om jag personligen föredrar mindre pumpade. Ansiktet tilltalar mig inte alls, små smala och sneda ögon i kombination med en näsa som tillåter honom att lukta sig själv i munnen . Är han som han framstår i tv så är han direkt avtändande. Så NEJ, jag skulle ALDRIG ligga med honom.

/tjej
Citera
2015-02-06, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av someoneoutthere
Varför tror du det? Jag skulle säkert lägga märke till honom ute, men enbart pga att han skriker efter uppmärksamhet(inte positivt). Kroppen får jag erkänna är ok även om jag personligen föredrar mindre pumpade. Ansiktet tilltalar mig inte alls, små smala och sneda ögon i kombination med en näsa som tillåter honom att lukta sig själv i munnen . Är han som han framstår i tv så är han direkt avtändande. Så NEJ, jag skulle ALDRIG ligga med honom.

/tjej

Men han har ju klassiskt maskulina drag (breda käkben/ansiktsben), små ögon, stor näsa osv
Citera
2015-02-06, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Nej, Christian Bale i rollen som Patrick Bateman är snygg. Samir är average när det kommer till utseende, han är inte speciellt tränad heller utan rätt average där också om du jämför med andra på gym. Det killen har är självförtroende och det kan man komma rätt långt på.

Average och inte speciellt tränad? Ok då
Citera
2015-02-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Average och inte speciellt tränad? Ok då

Ja, han är en ren medelmåtta när det kommer till fysiken. Han tränar förfan inte ens ben ju, torson är fruktansvärt underutvecklad och har ingen volym alls. Har du inte bred och djup torso med välutvecklad muskulatur så har du per automatik dålig fysik, end of story.
Citera
2015-02-06, 21:15
Medlem
Ensamvarg007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victus
Ja, han är en ren medelmåtta när det kommer till fysiken. Han tränar förfan inte ens ben ju, torson är fruktansvärt underutvecklad och har ingen volym alls. Har du inte bred och djup torso med välutvecklad muskulatur så har du per automatik dålig fysik, end of story.

Han är bättre tränad än 95% av alla svenska killar och du kallar det en medelmåtta? ahhaha
Kom inte med ditt skitsnack här, gå och runka av dina vänner på gymmet ist
Citera
2015-02-06, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamvarg007
Han är bättre tränad än 95% av alla svenska killar och du kallar det en medelmåtta? ahhaha
Kom inte med ditt skitsnack här, gå och runka av dina vänner på gymmet ist

pff, du tycker väl folk som bänkar runt 100 är starka också...
Citera
2015-02-08, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av someoneoutthere

/tjej

Missförstå mig inte nu. Jag tycker att Samir är en jävla bögfjolla men jag är mycket medveten om att 100% av alla brudar som snackar skit om honom skulle sära för honom på en halv sekund om de fick chansen.

Och dessutom spelar det ändå ingen roll vad du säger. Varför skulle han knulla någon som du när han kan få typ vilken brud som helst? Och alla som säger att han är ful. Jo visst men det kommer oftast från brudar som ser ut som SKIT själva så ni har ingenting att säga.

Nu kanske det låter som att jag är någon jävla Samir fanboy. Det är verkligen inte sant. Jag försöker bara påvisa hur patetiska ni brudar är med skyhöga krav även om ni sjävla ser ut som skit och är skit.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in