Citat:
Ursprungligen postat av
someoneoutthere
Varför tror du det? Jag skulle säkert lägga märke till honom ute, men enbart pga att han skriker efter uppmärksamhet(inte positivt). Kroppen får jag erkänna är ok även om jag personligen föredrar mindre pumpade. Ansiktet tilltalar mig inte alls, små smala och sneda ögon i kombination med en näsa som tillåter honom att lukta sig själv i munnen

. Är han som han framstår i tv så är han direkt avtändande. Så NEJ, jag skulle ALDRIG ligga med honom.
/tjej
Missförstå mig inte nu. Jag tycker att Samir är en jävla bögfjolla men jag är mycket medveten om att 100% av alla brudar som snackar skit om honom skulle sära för honom på en halv sekund om de fick chansen.
Och dessutom spelar det ändå ingen roll vad du säger. Varför skulle han knulla någon som du när han kan få typ vilken brud som helst? Och alla som säger att han är ful. Jo visst men det kommer oftast från brudar som ser ut som SKIT själva så ni har ingenting att säga.
Nu kanske det låter som att jag är någon jävla Samir fanboy. Det är verkligen inte sant. Jag försöker bara påvisa hur patetiska ni brudar är med skyhöga krav även om ni sjävla ser ut som skit och är skit.