Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Eriks främsta fördel är hans utseende och att han verkar trevlig/snäll om än stel och lite emotionellt osmidig.
Exemplifiera det scenario du tänker på när han agerade emotionellt osmidigt mot brudarna?
Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Just faktorn att han heller inte vet om hur het han är som påtalats i tråden gör ju honom ännu hetare. Han har också en del driv och något busigt över sig och känns som det finns lite mera djup.
Intressant värdering...bakom ett driv att vilja jobba finns ett djup?
och så enkelt är det att uppfattas som djup?.
Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Jag tycker bara tjejerna verkar ställa för stora och för snabba krav på Erik och får programmet mer att handla om deras behov när det är Erik som borde vara huvudpersonen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Vi får väl hoppas på att någon lämplig, söt och
lite mera emotionellt mogen tjej tar sig an Erik efter att ha spanat in detta program

Jag uppfattar det som att du menar att hävda sina egna behov..
(trots att motparten inte väljer att uttrycka sina behov/eller ens har motsvarande behov)
..angränsar till att vara emotionellt omogen, är det korrekt uppfattat?.
Men jag håller isfl inte med om att "emotionell" måste ligga till grund för att hävda sina behov, utan det handlar ju mer om att fördela rättvisa kan jag tycka helt partiskt.
Varför är det eftertraktansvärt att hon ska vara söt, vad exakt har du som utomstående kvinna med det å göra å hans vägnar?
Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Sedan blir jag nästan lite sur på tjejerna som stack och som är så uppenbart mindre attraktiva dessutom försöker att trycka ner en osäker personlighet för att själva verka bättre.
Men då är man ju fortfarande kvar på samma pinnhål väll, att den andre blir sämre plockar ju enbart ner denne 1 pinnhål, själv står man ju kvar på "norm", vinsten kan ju enbart vara att ligga över normen om något! för att verka bättre
Fattar man inte själv att man redan ligger på nå norm eller?, och genom att trycka ner andra till under norm åker man själv upp till norm i ens egna ögon?.
Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Bonde söker fru spelas ju in på typ 10 dagar och det är lite för kort tid för att förvänta sig att Erik ska hinna öppna upp sig. Självklart skulle man försöka ge honom lite mera tid och få honom att känna sig trygg och säker och vänja sig vid fysisk närhet som kramar osv så skulle han nog öppna upp sig.
Den där förhoppningen kanske du borde inpränta i dom tjejer som valt att inte satsa på mig...att dom snarare borde vilja se sin chans att påverka och teoretisera mera, vad ska man ha för kvalitéer för att uppfattas som en kille som tjejen tror att hon kan laga, jag saknar it!.
Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Donna kanske är det kvinnliga ordet till det manliga hunk....
Aha, det ordet tar jag ofta i min mun utan att ha specificerat det som en typ av tjej, den manlige hunken han ska vara farlig, dekadent och oberäknelig tycker ni, men den kvinnliga donnan ska hon vara tvärtom tycker vi?, upphöjd, fin i kanten, kräsen, och förväntar sig gentlemana behandling?
Av någon anledning får jag för mig att "Donna" i Beverly Hills 90120 inte fick sitt namn helt taget ur luften? Eller har jag blandat ihop korten "donnigt" beteende kontra "donnigt" utseende?
Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Klädstilen är väl ofta lite för säckiga och bonniga i bonde söker fru och skulle förbättras med lite mer åtsittande kläder där kroppsformerna kommer fram mer, gärna lite slimtfit och uppknäppt i bringan.
Det här är ju förfan helt vanliga byxor ju

jag har aldrig sätt några byxor i medium som inte ser ut sådär på Dressman
http://www.ioffer.com/img3/item/502/409/290/mens-gray-slim-fit-blazer-plust-pants-gentlemen-suit-a0ba.jpg