Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Jag tolkar det som att om man är sprallig på ett vuxet sätt så är man mogen och ansvarsfull men samtidigt lekfull och tar inte saker på alltför stort allvar. Är man vuxen på ett omoget sätt är man väl mer barnslig, tar inget ansvar, skyller ifrån sig, fokuserar enbart på det bättre, flamsar bort det mest. Jag ser det som att om en person är sprallig på ett vuxet sätt är det en blandning mellan att vara seriös och ta saker på allvar och samtidigt kunna skoja och bjuda på sig själv. Kanske lite rörig formulering men så ser jag på saken

Tackar, men det skulle hjälpa om du exemplifierade scenarios också, för det du nämner är ju fullständigt självklara "rubriker" för mig också, men hur ska jag kunna titta på mitt eget liv och se mina exempel på när jag tar
saker på stort allvar eller ej om jag inte har något exempel att
jämföra emot
FÖRST!! ingenting kan börja med mig.
Det är kravet ifall man är svårimponerad och svårförvånad..då blir man till objektivt enbart i förhållande till andra för att kunna se sig eget som motsvarar (nej inte jämför!)
Fokuserar enbart på det bättre, vad menar du med det?..menas som folk blir i sina dejtingprofiltexter, vi ser positivt på det mesta och vägrar titta på det negativa för att inte bli nerslagna av det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Erik är så jäkla het alltså, känns bara som han behöver en lite mer mogen förstående kvinna som han kan öva upp sig på än ruggugglorna han samlat på sig. Kontaktlinser, prata lite långsammare och lite andra kläder och han skulle förvandlas till en riktig hunk. Han är verkligen en oslipad diamant som bara väntar på få förlösas. Tack för Erik Småland

Varför är han oslipad diamant?
På vilket sätt är dessa tjejer...oförstående och omogna menar du?, vad skulle göras annorlunda?
Hunk? vad är motsvarigheten på kvinnosidan?
Finns det något som är hunkiga killkläder btw?
Eller erkänn att det är kindbenen som lockar
Citat:
Ursprungligen postat av
ruccoless
Kan faktiskt inte annat än instämma

, fast jag tappat hoppet ibland så tror också en lite äldre kvinna kunde få fason på honom, Han har ju verkligen grundmaterialet till skillnad från J och S
Vad är grundmaterialet menar NI?, hur ska jag som snubbe veta om jag är bra grundmaterial i era ögon annars..i mina ögon är jag av väldigt bra material..men det hör inte hit för kontentan blir att man blir just oslipad om man utför det man har efter eget huvud enbart