2014-11-19, 13:12
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Är dock övertygad om att det hela gäller Peter och inte Sebastian.

Du såg inte länken som postats tidigare då:

http://www.expressen.se/noje/sebasti...drar-reglerna/

Sebastian bryter ihop - TV4 ändrar reglerna
Citera
2014-11-19, 13:24
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Du såg inte länken som postats tidigare då:

http://www.expressen.se/noje/sebasti...drar-reglerna/

Sebastian bryter ihop - TV4 ändrar reglerna

Aha, nej den såg jag inte. Tur att det gällde Sebastian ändå, hade vart lite väl trist om det varit enligt min teori.
Citera
2014-11-19, 14:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag tror att det är någon från speeddejten som får komma in. Dvs att Sebastian ångrar att han inte valde en tjej som han nu inte kan glömma.

Alternativt att det är en annan brevskrivare som av någon anledning inte kunde närvara vidspeeddejtingen.
Citera
2014-11-19, 14:34
Medlem
Antitrinitarians avatar
I artikeln skrivs det ju att han har starka känslor och att det viktigaste med programmet är att bönderna hittar kärlek, samt att det blev en jobbig överraskning för Anna. Har även sett på Maries Facebook att hon inte orkar se programmet för att det är jobbigt. Så jag gissar också att han är kär i någon annan Frågan är hur programmet fortsätter i så fall.

Eller, ja, hade det gått väl för nån av dom två hade de väl inte tyckt att det är så jobbigt att se nu kanske?
Senast redigerad av Antitrinitarian 2014-11-19 kl. 14:40.
Citera
2014-11-19, 16:32
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
I artikeln skrivs det ju att han har starka känslor och att det viktigaste med programmet är att bönderna hittar kärlek

Hans stora barndomskärlek Åke gör entré. Det visar sig att han sedan mitten på 80-talet suttit fastkedjad i en liten koja utanför hemmagymmet. Åke är en tandlös 62-åring från Svalöv som gillar att suga golfbollar genom trädgårdsslangar. Marie & Anna har även de fått känslor för varandra så det blir ett jättelikt dubbelbröllop med kopiösa mängder bananer överallt.
Citera
2014-11-19, 16:46
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Tycker att Sebastian känns mycket som en hobbybonde då han främst har skogsbruk och inte så mycket djur. Känns inte som någon av de är bönder på heltid. Är väl mest Jonathan som pratat om att bo på landet och där man sett en del när de tagit hand om djuren.

Sebastian jobbar egentligen som brandman/styrkeledare i sin hemnakommun. Är som sagt hobbybonde vilket inte nämns i programmet..
Citera
2014-11-19, 16:52
Medlem
Nej, Enligt mina uppgiftslämnare är det Gutta som hört av sig till BSF.
Han kommer att flytta in i detta avsnitt, så det blir en foursome där.
Så nästa år blir det sannolikt en samproduktion mellan Farmen och BSF, då även Gutta gillar bananer,

Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hans stora barndomskärlek Åke gör entré. Det visar sig att han sedan mitten på 80-talet suttit fastkedjad i en liten koja utanför hemmagymmet. Åke är en tandlös 62-åring från Svalöv som gillar att suga golfbollar genom trädgårdsslangar. Marie & Anna har även de fått känslor för varandra så det blir ett jättelikt dubbelbröllop med kopiösa mängder bananer överallt.
Citera
2014-11-19, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
I artikeln skrivs det ju att han har starka känslor och att det viktigaste med programmet är att bönderna hittar kärlek, samt att det blev en jobbig överraskning för Anna. Har även sett på Maries Facebook att hon inte orkar se programmet för att det är jobbigt. Så jag gissar också att han är kär i någon annan Frågan är hur programmet fortsätter i så fall.

Eller, ja, hade det gått väl för nån av dom två hade de väl inte tyckt att det är så jobbigt att se nu kanske?

Ja man undrar vad det kan gälla exakt,
Senast redigerad av Hjortfelt 2014-11-19 kl. 18:20.
Citera
2014-11-19, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tror att det är någon från speeddejten som får komma in. Dvs att Sebastian ångrar att han inte valde en tjej som han nu inte kan glömma.

Alternativt att det är en annan brevskrivare som av någon anledning inte kunde närvara vidspeeddejtingen.

mkt möjligt att det är så. och skulle det visa sig vara så, då hoppas jag det blir dem där tjejerna med mycket kurvor och former som stod längst ut på varsin sida när han delade ut blommor inför gruppdejten, dem som hade naturlig skönhet och såg glada ut.
Senast redigerad av Hjortfelt 2014-11-19 kl. 18:26.
Citera
2014-11-19, 20:10
Medlem
Kommer Sebastian komma ut i kvällens avsnitt tro?
Citera
2014-11-19, 20:18
Medlem
Admiral Krags avatar
"Sprallig fast på ett vuxet sätt" vilken härlig diss Jonathan fick.

Skulle vara kul att veta vad innebörden av sprallig på ett vuxet sätt är,
jag såg inte det hon såg!

Hur vet man vad man själv är?, sprallig på ett vuxet eller på ett omoget sätt?

Jag vill ha er åsikt.
Citera
2014-11-19, 20:22
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
"Sprallig fast på ett vuxet sätt" vilken härlig diss Jonathan fick.

Skulle vara kul att veta vad innebörden av sprallig på ett vuxet sätt är,
jag såg inte det hon såg!

Hur vet man vad man själv är?, sprallig på ett vuxet eller på ett omoget sätt?

Jag vill ha er åsikt.
Om Jonathan är sprallig, vad är då Ellen... en narr?

Hon verkar då inte vidare praktisk och van vid djur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in