2014-11-19, 22:30
Medlem
Mulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruFri
Sebastian känns pinsamt på på en person han aldrig träffat. Att närma sig på det där påflugna sättet borde få vilken normal kvinna som helst att lägga benen på ryggen.

Jag tror nog vi kan utgå från att de två umgåtts "vid sidan om" under hela tiden sedan speeddaten. Hon sa ju också att hennes brorsa hade koll på vem Sebastian var. I vilket fall, känns ju rätt klart att han dumpar de andra två i nästa avsnitt nu. Oj vad arg blondinen kommer bli
Citera
2014-11-19, 22:39
Medlem
http://www.expressen.se/noje/karleks...nde-soker-fru/

Svinigt av produktionen och Sebastian att planera allt bakom ryggen på Anna och Marie. De har ju också känslor. Men, men, produktionen vill ju bara göra "bra" TV.
Citera
2014-11-19, 22:53
Medlem
Ja vad ska man säga... Blir ju bara konstigare och konstigare. Är det romantiska i årets säsong att så många tjejer väljer att lämna? 5 stycken hittills, rekord alla gånger om. Tycker det är fel av Sebastian att planera att gå bakom ryggen på Anna och Marie. Och hur kan han och Petra vara så förälskade innan de knappt umgåtts med varandra? Tycker Jonathan borde välja Sara, tror hon är den som kan passa honom bäst. Hon verkar redo att bilda familj och de bor ju nära varandra och hon känns mer mogen är både Ellen och Malin. Tror Peter kommer att välja Helen, hon känns som en lugn person men har samtidigt ett driv som han behöver. Anna-Lena känns överdrivet speedad och det är mest jobbigt att se hur hon håller på hela tiden. Blir ju ganska konstigt att Ida blir vald för att de andra två valde att lämna. Samtidigt har hon ju sagt att hon vill stanna och att hon trivs tillsammans med Erik. Men känns lite skumt nu både med Erik och Sebastian, att det redan är klart vilka de valt och samtidigt är det flera avsnitt kvar.
Citera
2014-11-19, 22:54
Medlem
di.canios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mula
Jag tror nog vi kan utgå från att de två umgåtts "vid sidan om" under hela tiden sedan speeddaten. Hon sa ju också att hennes brorsa hade koll på vem Sebastian var. I vilket fall, känns ju rätt klart att han dumpar de andra två i nästa avsnitt nu. Oj vad arg blondinen kommer bli

Vilka stora bröst hon hade! Såg du när de badade? Oj oj oj!

Hejja Sebbe! Bra att det går framåt för honom!
Citera
2014-11-19, 23:10
Medlem
Sebastian har väl uppenbart haft kontinuerlig kontakt med sin nya date under programmets gång. Tv 4 var väl inte glada men de hade väl inget annat val? Alla flyyyr årets bönder. Vilket fiasko! :-o Så är det med dessa datingprogram, där man förenklar tillvaron och där deltagarna från början inte vet vad de är ute efter.

Jag blir tokig på de här "testerna" för "om man är bra med barn" rent allmänt i de här datingprogrammen. Bara för att man kan vara skitbra med andras barn rent ytligt där inte det riktiga föräldraansvaret krävs betyder det inte att man är kanon som förälder. Det kan visa att man inte alls hanterar ansvaret när det väl gäller. Och vice versa. Någon som inte gullar omkring med ungar så fort de möter dem, kan vara helt fantastisk som egen förälder, när det väl bär sig.
Lika irriterande är det vid Ensam mamma söker, där mammorna ska "kolla in" hur killarna sköter sig rent flyktigt med deras barn. En fördjupad och långvarig kontakt kräver mer än att en kille kan hänga lite med barnet vid lekplatsen en stund.
Citera
2014-11-19, 23:15
Medlem
Esposito1887s avatar
Situationen mellan Sebastian och Petra kändes otroligt tv-regisserad. De har garanterat haft kontakt under tiden som de andra tjejerna varit på gården. Sedan så är han obegripligt påflugen, kanske läge att ta det lugnt med tjejen som bevisligen har svårt för hela tv-situationen.

Erik, vad skall man säga? Agerar man som en känslokall scoutledare så har man sig själv att skylla. Maken till mer obekväm person har jag nog inte skådat.

Per kommer välja Helene. Syntes tydligt att han var tillbakadragen vid daten med fröken "too much"
Citera
2014-11-19, 23:29
Medlem
utan.att.stannas avatar
Jonathan gör ett ödesdigert misstag om han går på dom andra tjejernas tighta rumpor, musar och bröst framför Sara. Hon verkar vara en riktig toppen tjej, super fru och mamma material. väljer han inte hennes så vetifan. Då är han ingen riktig bonde tror jag, bara falsk stadsare.
Citera
2014-11-19, 23:32
Medlem
Bonde söker fru brukar ju ibland kallas reality-tv och sägs visa "det verkliga livet och de verkliga känslorna", åtminstone vill produktionsbolaget och TV4 gärna framställa det så. Och då tycker jag årets nya trend är helt suverän och synnerligen verklighetstrogen, man ger blanka fan i alltihop och far hem! Men det är ju så det är! Hur många gånger har man inte varit trött och full på krogen vid 3-snåret och helt sonika bestämt sig för att strunta i alltihop, och fara hem! Det är ju klockrent! En äkta spegling av livet! I nästa säsong föreslår jag att man låter bönderna sitta och vänta i de fina rummen på Sundbyholms slott.... och inte en jävel kommer in genom dörren! För de har nämligen åkt hem!
Citera
2014-11-19, 23:37
Medlem
Mogaku-sans avatar
Peter kommer välja Helene till 99%. Tror inte Anna-Lena är riktigt hans typ av kvinna. Samma med han kamelbonden som var med 2011/12 där han valde en lugn kvinna framför en som var mer på som Anna-Lena.

Jonathan kommer troligtvis att skicka hem Ellen nästa vecka. Han vill ju ha en tjej som har god hand om barn och där ligger Sara bäst till. Malin är jag lite mindre säker på men hon känns ändå mer på hugget än Ellen.

Ida är också den enda av Eriks tjejer som tagit initiativ på gården att hjälpa till och den som verkar mer bekväm där. De två som drog, Mikaela men främst Matilda kändes som de bara var där för att få vara med i tv. Om nu Matilda inte kände något för Erik så kunde hon ju bett att få prata med honom först innan valet. 50/50 på att det funkar mellan Erik och Ida.

Sebastian vet jag inte riktigt vad jag ska tro om efter kvällens avsnitt. Känns ju inte värst snällt mot de två tjejer som är kvar och inte minst de två som lämnade hans gård i de förra avsnitten. Blev positivt överraskad över att picknickkorgen inte bestod av två bananshakes och en klase bananer.
Citera
2014-11-20, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylar143
Jag missade början av programmet. Vet någon om Ellen lämnade frivilligt eller om Jonathan skickade hem henne?

Ellen har inte lämnat, hon är kvar. Däremot lämnade Maria Jonathan förra veckan. Spoila inget om du vet något mer är du snäll.

Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Jonathan gör ett ödesdigert misstag om han går på dom andra tjejernas tighta rumpor, musar och bröst framför Sara. Hon verkar vara en riktig toppen tjej, super fru och mamma material. väljer han inte hennes så vetifan. Då är han ingen riktig bonde tror jag, bara falsk stadsare.

Vad fan pratar du om?
Citera
2014-11-20, 01:28
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Vad fan pratar du om?

Han menar att de andra har för tighta rumpor och bröst, vilket inte Sara har. Håller med honom, Sara är väldigt sexig det är inte dom andra så han begår ett misstag om han inte väljer henne.
Måste dock säga att Ida också såg väldigt påsättningsbar ut idag, fina kroppar dom där två

I övrigt var Anna-Lena riktigt avtändande ikväll med sina snuskfasoner. Det finns sexiga brudar även i den åldern(45), men Anna-Lena är inte en av dom för att uttrycka det milt. Att höra en osexig 45-åring som ser ut som 55 mer eller mindre säga rakt ut hur kåt hon är i TV är inget annat än äckligt. Man måste vara sexig för att få säga såna saker.
Senast redigerad av 2mas 2014-11-20 kl. 01:59.
Citera
2014-11-20, 01:35
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Tror inte Anna-Lena är riktigt hans typ av kvinna.

Tror Peter inser att ingen normal hona vare sig hon är i 5-årsåldern eller 45-årsåldern klipper en klassisk pottfrisyr á la Jim Carrey i 'Dum och dummare' innan man ska vara med i tv.

Dessutom är det nästan läskigt så sexuellt utsvulten hon är, Peter får nog fan låsa in handjuren fram tills att hon åkt hem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in