2014-11-19, 20:47
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Vad vill du ha sagt?
Jag menade bara att hon verkar mer sprallig än vad Jonathan ger intryck av att vara.
Citera
2014-11-19, 20:51
Medlem
Admiral Krags avatar
Fysisk och psykiskt attraktion..men inget kärlekspirr känner hon, säger hon inte emot sig själv?
Citera
2014-11-19, 20:52
Medlem
irrblosss avatar
Epic fail för Erik.
Citera
2014-11-19, 20:56
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Epic fail för Erik.
Den enda som har varit förskonad den här omgången är Peter.
Citera
2014-11-19, 20:56
Medlem
ColaKexs avatar
Erik får skylla sig själv. Han var alldeles för diplomatisk och betedde sig mer som en kompis mot tjejerna.
Citera
2014-11-19, 20:59
Medlem
irrblosss avatar
Låg Erik och sov med öppen mun på dejten med sin enda kvarvarande tjej i trailern för nästa avsnitt?
Citera
2014-11-19, 21:02
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Erik får skylla sig själv. Han var alldeles för diplomatisk och betedde sig mer som en kompis mot tjejerna.
Fast är bönderna inte diplomatiska då kallar ni ju bönderna för svin istället i den här tråden?..

Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Jag menade bara att hon verkar mer sprallig än vad Jonathan ger intryck av att vara.
Jaha det var Ellens om kom med uttalandet!, då fattar jag...sitter med ryggen vänd mot TV'n.

Men är hon sprallig på ett vuxet eller icke vuxet sätt tycker du?, och jag ville veta vad Jonathan kan tänkas ha gjort som pekar på omogen sprallighet...

Hon som är kvar med Erik har fördjävla snygg benstomme!
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-11-19 kl. 21:11.
Citera
2014-11-19, 21:50
Medlem
ogiltigtss avatar
ellen har avlångt huvud och jonathan med. Om dom får barn kommer barnet få superavlångt huvud.
Citera
2014-11-19, 22:08
Medlem
nej.. får man
barn med jonathan
så är man bara dum
i huvudet.. oavsett
storlek.. eller ovalitet..

/HA
Citera
2014-11-19, 22:15
Medlem
ruccolesss avatar
Hoppas Peter väljer Anna-Lena , hon är nog inte rädd för att ta för sig varken i vardagliga livet eller i sängen, samt kan säkert styra upp det mesta på en gård. Något den tafatta Peter behöver.
Helen verkar för snäll och eftergiven tycker jag , men det blir säkert henne han väljer
Citera
2014-11-19, 22:18
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Hoppas Peter väljer Anna-Lena
Det gör han inte.
Citera
2014-11-19, 22:23
Medlem
Skämskudden framme större delen av kvällens avsnitt. FruFris reflektioner:

Att se Anna - lena och Peter äta ostron var synnerligen inte upphetsande för oss utomstående. Hon känns dessutom pinsamt klängig utan att läsa av situationen. Jag skulle bli förvånad om han väljer någon annan än Helene.

Jonathan hade nog tänkt välja bort Sara. Nu blev det svårt då hon visade sig bo gulligt och vara duktig med barn.

Sebastian känns pinsamt på på en person han aldrig träffat. Att närma sig på det där påflugna sättet borde få vilken normal kvinna som helst att lägga benen på ryggen.

Erik, gäsp. Kul för Ida att bli kvar för att ingen annan ville stanna. Ger dem 0% chans att lyckas med en varaktig relation trots att de är kristna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in