2015-12-05, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Fast det var ingen som kunde bekräfta detta utan bara en användare som hade antagit att Pontus var bi då han i presentationsvideon uttryckt att "min partner ska vara såhär..." istället för "min tjej ska vara såhär...".

Ooops se där man får efterforska sina källor...

Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Pontus har hela tiden verkat rätt ointresserad och frågan är väl varför han ens är med i programmet?

Får bara känslan att det är Pontus pappa som tvingat honom att ställa upp, nu min son så är det dags att växa upp!

Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag känner igen Marcus stil. Han är en människa som behöver tid på sig. Tid för sig själv, tid för att göra det han själv vill, tid för att haka sig fram. Han kommer inte bli nån underdånig toffel som anpassar sig. Typisk 'tjurig' bonde som gör som han vill och får saker gjorda.
Han håller distans för att inte 'gå med' på saker som han sen inte kommer vilja acceptera och då blir det krångel att ändra på det. Han behöver nån som förstår att han är sån och som ger honom utrymme. Typisk karl som kan vara hemifrån 6 dagar och 'greja och fixa' med jobbet.
Den tjej som kommer försöka ändra på honom kommer inte lyckas.

Det är väl ingen bonde i årets säsong som är någon toffel? Precis Markus behöver någon som förstår honom och har acceptans för den han är och jag tror inte det är Charlotte. Problemet med Markus är att han vill ha mycket men inser inte att då måste han också själv ge mycket. I dagsläget känns det mer som om han tror att han är någon Adonis som tjejerna trånar efter och uppvaknandet kommer att bli hårt...
Citera
2015-12-05, 12:24
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Nu förstår jag varför man blitt så jävla kåt av
att kolla på Lisas plyte
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/...13_634x359.jpg
http://images5.fanpop.com/image/phot...45-670-555.jpg

Eller va säg ni?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2015-12-05 kl. 12:28.
Citera
2015-12-05, 17:06
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
...jag tror inte det är Charlotte...

Charlotte? Vem är det? De sista två var ju Ida och Isabell.
Citera
2015-12-05, 17:34
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Marcus säger väldigt mycket ogenomtänkta saker hela tiden. Även om det nu inte var kärlek vid första ögonkastet så behöver han ju inte säga det. För vem vill höra sådant? Lisa kommer med största sannolikhet att tröttna på Pontus så det lär inte bli något långvarigt mellan dem. Pontus har hela tiden verkat rätt ointresserad och frågan är väl varför han ens är med i programmet?

Fattar inte varför man har med dessa unga "bönder"? Känns inte seriöst..och bara för att locka extra tittare. Pontus bor alltså på sina föräldrars gård...utanför Göteborg. Håller på med hästsport. Tveksamt om man kan det bonde..Dessutom har han all tid i världen att hitta en partner, samt att han har all tid i världen att gå ut att träffa både till se var han bor samt hur hans arbetssituation ser ut.

Lite skillnad om man bor långt stora städer, och har en riktig bondgård att sköta. Sen borde man vara minst 30 iaf, och torr bakom öronen i sin livssituation.
Citera
2015-12-05, 18:55
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Fattar inte varför man har med dessa unga "bönder"? Känns inte seriöst..och bara för att locka extra tittare.

Du svarar faktiskt på din egen fråga med dina sex sista ord i citatet ovan.
Citera
2015-12-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Charlotte? Vem är det? De sista två var ju Ida och Isabell.

Ja du har rätt men Isabell ser ut som en Charlotte...
Citera
2015-12-06, 21:34
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Jag känner igen Marcus stil. Han är en människa som behöver tid på sig. Tid för sig själv, tid för att göra det han själv vill, tid för att haka sig fram. Han kommer inte bli nån underdånig toffel som anpassar sig. Typisk 'tjurig' bonde som gör som han vill och får saker gjorda.
Han håller distans för att inte 'gå med' på saker som han sen inte kommer vilja acceptera och då blir det krångel att ändra på det. Han behöver nån som förstår att han är sån och som ger honom utrymme. Typisk karl som kan vara hemifrån 6 dagar och 'greja och fixa' med jobbet.
Den tjej som kommer försöka ändra på honom kommer inte lyckas.

Fick en känsla av att det var Ida som var mer förstående, tror han gjorde ett misstag.
Citera
2015-12-06, 22:18
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nu förstår jag varför man blitt så jävla kåt av
att kolla på Lisas plyte
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/...13_634x359.jpg
http://images5.fanpop.com/image/phot...45-670-555.jpg

Eller va säg ni?
Försrår inte. Menar du att Lisa är lik MJ? Den kopplingen ser jag inte alls.
Citera
2015-12-06, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Försrår inte. Menar du att Lisa är lik MJ? Den kopplingen ser jag inte alls.
Jo, över näsan.
Citera
2015-12-07, 10:57
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megustaa
Lisa och Pontus kommer sluta som vänner
Hanna och Stefan kommer gifta sig och skaffa barn
Marcus kommer med sitt mupp-beteende göra sin tjej pissed off, hon kommer tröttna och dra
Daniel och hans tjej, där kan det ta två vägar;
- Antingen så tvingar hon ungarna att flytta eller blir varannan-helg förälder och flyttar dit eller så kommer det ta slut p.g.a avståndet. Det är inte världens enklaste projekt för deras barn som verkar vara rätt många totalt kanske inte alls kommer överens, eller så kanske inte dom kommer överens med sin respektives barn etc etc.

Bra analys där.

Marcus och Pontus var denna säsongs riktiga stolpskott, borde inte varit med.

TV4 bör i kommande säsong införa straffvite mot deltagande bönder som inte respekterar reglerna.
Citera
2015-12-09, 15:40
Medlem
Det ser ut som att Marcus gör bort sig under resan med sina mindre passande kommentarer. Lisa verkar lite uppgiven och hon och Pontus känns lite väl unga, frågan är om de är redo för ett seriöst förhållande med allt vad det innebär?
Citera
2015-12-09, 16:38
Medlem
Linda har spoilat igenom om hur det ska gå... måste sluta gå in på hennes blogg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här