Citat:
Ooops se där man får efterforska sina källor...
Citat:
Får bara känslan att det är Pontus pappa som tvingat honom att ställa upp, nu min son så är det dags att växa upp!
Citat:
Jag känner igen Marcus stil. Han är en människa som behöver tid på sig. Tid för sig själv, tid för att göra det han själv vill, tid för att haka sig fram. Han kommer inte bli nån underdånig toffel som anpassar sig. Typisk 'tjurig' bonde som gör som han vill och får saker gjorda.
Han håller distans för att inte 'gå med' på saker som han sen inte kommer vilja acceptera och då blir det krångel att ändra på det. Han behöver nån som förstår att han är sån och som ger honom utrymme. Typisk karl som kan vara hemifrån 6 dagar och 'greja och fixa' med jobbet.
Den tjej som kommer försöka ändra på honom kommer inte lyckas.
Han håller distans för att inte 'gå med' på saker som han sen inte kommer vilja acceptera och då blir det krångel att ändra på det. Han behöver nån som förstår att han är sån och som ger honom utrymme. Typisk karl som kan vara hemifrån 6 dagar och 'greja och fixa' med jobbet.
Den tjej som kommer försöka ändra på honom kommer inte lyckas.
Det är väl ingen bonde i årets säsong som är någon toffel? Precis Markus behöver någon som förstår honom och har acceptans för den han är och jag tror inte det är Charlotte. Problemet med Markus är att han vill ha mycket men inser inte att då måste han också själv ge mycket. I dagsläget känns det mer som om han tror att han är någon Adonis som tjejerna trånar efter och uppvaknandet kommer att bli hårt...