Citat:
Ja det är verkligen lätt att man fastnar i det eviga mailandets fälla när man håller på med nätdejting och det är väldigt synd när det är en person (i detta fallet jag) som har gått in i det hela med avsikten att finna någon för att dela mitt liv med, ge kärlek till och så. Och visst är det svårt, många verkar bara ha dejtsidorna som en lekstuga och som sagt ett ställe för att boosta sitt ego. Tycker det har blivit den utvecklingen mer och mer på dejtsidorna, var inte så om man går tillbaka till 2005-2008, kändes mer seriöst och även dem som inte var "modeller" hade en möjlighet att träffa sin kärlek. Så känns det inte idag vilket är att beklaga
. Jag försöker ju alltid vara tydlig med att jag vill nåt seriöst, vill ses så fort som möjligt, vill ha mycket närhet och vill även ge det såklart. Det har tjejer man pratat med tyckt om och varit med på...och sen har dem dragit sig ur. Rätt sårande beteende. Jo att hitta någon på det sättet i sin vardag kanske är bättre än nätet men då ska man ju också ha de nätverken så att säga, jag är ju färdigutbildad och söker jobb så jobb och utbildning går ju bort i dagsläget, sen dem man umgicks med tidigare..många har flyttat, en del är gifta och har sitt så att säga. Som Oskar Caster sa i BSF, man har blivit det där "femte hjulet". annonser i tidningar tror jag mer gäller för den äldre generationen, morsan annonserade i PRO-tidningen efter att ha varit änka i 5 år, en trevlig man svarade, dem hade en lunchdejt och bor nu ihop.
, där räckte det med en dejt och sen var det klart liksom, önskar nåt sånt kunde hända en själv, man möter nån, det stora klicket kommer och sen är det tvåsamhet som gäller. Sen får jag en känsla att kraven blivit så enorma på en partner, dem är inte rimliga, resultatet blir att "ingen" är bra....jag vet inte...nej kanske ingen som tagit illa upp och då får dem väl hojta till. Nej ser att det är väldigt lite skrivande om BSF just nu...blir väl mer efter 21 på onsdag 
. Jag försöker ju alltid vara tydlig med att jag vill nåt seriöst, vill ses så fort som möjligt, vill ha mycket närhet och vill även ge det såklart. Det har tjejer man pratat med tyckt om och varit med på...och sen har dem dragit sig ur. Rätt sårande beteende. Jo att hitta någon på det sättet i sin vardag kanske är bättre än nätet men då ska man ju också ha de nätverken så att säga, jag är ju färdigutbildad och söker jobb så jobb och utbildning går ju bort i dagsläget, sen dem man umgicks med tidigare..många har flyttat, en del är gifta och har sitt så att säga. Som Oskar Caster sa i BSF, man har blivit det där "femte hjulet". annonser i tidningar tror jag mer gäller för den äldre generationen, morsan annonserade i PRO-tidningen efter att ha varit änka i 5 år, en trevlig man svarade, dem hade en lunchdejt och bor nu ihop.
, där räckte det med en dejt och sen var det klart liksom, önskar nåt sånt kunde hända en själv, man möter nån, det stora klicket kommer och sen är det tvåsamhet som gäller. Sen får jag en känsla att kraven blivit så enorma på en partner, dem är inte rimliga, resultatet blir att "ingen" är bra....jag vet inte...nej kanske ingen som tagit illa upp och då får dem väl hojta till. Nej ser att det är väldigt lite skrivande om BSF just nu...blir väl mer efter 21 på onsdag 
Ja precis det måste ju finnas något nytt att kommentera om bönderna, annars blir det ju bara att man ältar samma sak och så blir folk irriterade och tycker att man tjatar. Känns väl inte som det finns så jättemycket mer att säga om förra avsnittet, det mesta lunkar på i samma stil som förut. Det är väl så man önskar att det vore, att det räcker med en dejt och sedan är allt klart men jag tror ändå inte att det behöver vara så komplicerat. Är ju några som stör sig på att det här är mer av en chatt än ett diskussionsforum men det bryr inte jag mig så mycket om. Alla får tycka och tänka som de vill och jag har aldrig hindrat någon från att säga sin mening. Sedan att en del vill få det till något annat är ju deras problem.
, vill du svara på det senate långa inlägget jag skrev i "vår chatt" så kanske det är bättre att skriva personligt meddelande så behöver ingen bli uppretad tänker jag.