2014-11-06, 20:07
Medlem
ImWorthlesss avatar
Vad är det för WD build som funkar nuförtiden?
Pet? Jade?

WD är inte direkt någon höjdare alls imo, testat Jade och Pet och det är riktigt dåliga.
Jämnför då med Condem-Sader och Sentry-DH som dominerar spelet totalt i mitt tycke.
Citera
2014-11-06, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Pet? Jade?

WD är inte direkt någon höjdare alls imo, testat Jade och Pet och det är riktigt dåliga.
Jämnför då med Condem-Sader och Sentry-DH som dominerar spelet totalt i mitt tycke.

Jade är bäst, men det är en riktigt knepig spelstil. Vissa hatar, andra tycker om det. Finns de som har klarat grift 43 solo som jade, mer än vad man kan säga om condemn-crusader (ingen jävla conduit).
Citera
2014-11-06, 22:14
Medlem
Lothbroks avatar
Fyfan va trasigt D3 är på ps4. Köpte det när de släpptes till ps3 och provade spela lite efter långt uppehåll. Massor utav folk hade massa fuskgear. Var nån snubbe som droppade som jag inte kunde motstå att plocka upp. Provade att springa med några för skoj skull i en greater rift 100. Gick från paragon lvl 90 till paragon lvl 400 på typ en halvtimme samtidigt som ja fick ca 25 legendaries. Efter det känns spelet ganska förstört och sjukt tråkigt.
Citera
2014-11-06, 22:48
Medlem
Out-of-Steps avatar
Någon som skulle vilja boosta mig till 70 snabbt från lvl 1? Tänkte skapa en till WD så jag slipper allt meck med att byta gear mellan pet -> jade. Tar nästan upp en hel tab :/
Citera
2014-11-07, 02:16
Medlem
Vad är det som är så bra med Diablo 3 och motiverar det höga snittbetyget?

Spelade singleplayer på 360 och fann det så sjukt enkelt och repetitivt och dog inte en endast gång.
Citera
2014-11-07, 08:17
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Fyfan va trasigt D3 är på ps4. Köpte det när de släpptes till ps3 och provade spela lite efter långt uppehåll. Massor utav folk hade massa fuskgear. Var nån snubbe som droppade som jag inte kunde motstå att plocka upp. Provade att springa med några för skoj skull i en greater rift 100. Gick från paragon lvl 90 till paragon lvl 400 på typ en halvtimme samtidigt som ja fick ca 25 legendaries. Efter det känns spelet ganska förstört och sjukt tråkigt.

25 legendaries på 310 paragonlevels låter lite lite? Men bra jobbat med tiden. Kan vara ett världsrekord.

Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Någon som skulle vilja boosta mig till 70 snabbt från lvl 1? Tänkte skapa en till WD så jag slipper allt meck med att byta gear mellan pet -> jade. Tar nästan upp en hel tab :/

Läs fösta posten i tråden eller likaså moderatormeddelandet som står ovan när du ska skriva en post. Jag citerar:

"Moderatormeddelande: Detta är inte rätt tråd för att hitta folk att spela med, då gäller (FB) Spelare söker spelare och även de extra reglerna som skrivs i förstainlägget. /mod "

LÄNK HÄR https://www.flashback.org/t1926377

Citat:
Ursprungligen postat av swingtrader
Vad är det som är så bra med Diablo 3 och motiverar det höga snittbetyget?

Spelade singleplayer på 360 och fann det så sjukt enkelt och repetitivt och dog inte en endast gång.

Jag tror det är svårt och svara på. Men för min del (fd counter-strikespelare på elitnivå) så tycker jag det repetitiva är kul. Det är roligt att logga in och springa några bountys, eller göra rifts för loot/exp och hela tiden gå upp i levels, snacka med polare samtidigt som man pressar tiden i en greater rift etc. MEN jag spelade först ca 100h innan jag fastnade ordentligt.

mvh B
Citera
2014-11-07, 09:57
Medlem
Citat:
Pet? Jade?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kruzifixxion-2633/hero/48871649

Dethär är den bästa WD builden, zero dps. Tråkigt men så är det för tillfället.

Pet går bra för gr ~38, jade ~gr 40. I t6 farm så är också zdps wd att föredra.
Citera
2014-11-07, 10:56
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Läs fösta posten i tråden eller likaså moderatormeddelandet som står ovan när du ska skriva en post. Jag citerar:

"Moderatormeddelande: Detta är inte rätt tråd för att hitta folk att spela med, då gäller (FB) Spelare söker spelare och även de extra reglerna som skrivs i förstainlägget. /mod "

LÄNK HÄR https://www.flashback.org/t1926377
Tack, har helt missat moderatormeddelande där uppe
Nåväl, det löste sig ändå.
Citera
2014-11-07, 11:32
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
25 legendaries på 310 paragonlevels låter lite lite? Men bra jobbat med tiden. Kan vara ett världsrekord.

Eller inte. Gick upp 200 paragonlvls på 1 greater rift run lvl 100 som tog typ 5 minuter. Lvlade efter varenda kill men gick ändå ganska långsamt, jag dog som fan i början innan ja lärde mig hur ja skulle röra mig.
Citera
2014-11-07, 17:52
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Jade är bäst, men det är en riktigt knepig spelstil. Vissa hatar, andra tycker om det. Finns de som har klarat grift 43 solo som jade, mer än vad man kan säga om condemn-crusader (ingen jävla conduit).

Har lirat Jade tidigare innan Seasonal kom osv så är med i hur tramset funkar.
Men vad som irriterar mig är att man har 1mille+ DPS i inventory, men får crits på 700k som max!

Pets ligger under 100k trots 1mille+ DPS i inventory, döda mobs i T1 är som att slicka på en lyktstolpe..
Citera
2014-11-07, 21:10
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Men vad som irriterar mig är att man har 1mille+ DPS i inventory, men får crits på 700k som max!

Pets ligger under 100k trots 1mille+ DPS i inventory, döda mobs i T1 är som att slicka på en lyktstolpe..
Vad menar du?
Citera
2014-11-07, 21:24
Bannlyst
Citat:

700k som jade? Du borde ha den skadan x1000 på sina Soul Harvest's, alltså 700m.

Pet doc är motsatsen, där har du massa små som tillsammans blir ungefär lika starka som jade. Men T1? Du borde kunna springa igenom T6 med 1+m sheet dmg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in