Citat:
Ursprungligen postat av
Lothbrok
Fyfan va trasigt D3 är på ps4. Köpte det när de släpptes till ps3 och provade spela lite efter långt uppehåll. Massor utav folk hade massa fuskgear. Var nån snubbe som droppade som jag inte kunde motstå att plocka upp. Provade att springa med några för skoj skull i en greater rift 100. Gick från paragon lvl 90 till paragon lvl 400 på typ en halvtimme samtidigt som ja fick ca 25 legendaries. Efter det känns spelet ganska förstört och sjukt tråkigt.
25 legendaries på 310 paragonlevels låter lite lite? Men bra jobbat med tiden. Kan vara ett världsrekord.
Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Någon som skulle vilja boosta mig till 70 snabbt från lvl 1? Tänkte skapa en till WD så jag slipper allt meck med att byta gear mellan pet -> jade. Tar nästan upp en hel tab :/
Läs fösta posten i tråden eller likaså moderatormeddelandet som står ovan när du ska skriva en post. Jag citerar:
"Moderatormeddelande: Detta är inte rätt tråd för att hitta folk att spela med, då gäller (FB) Spelare söker spelare och även de extra reglerna som skrivs i förstainlägget. /mod "
LÄNK HÄR
https://www.flashback.org/t1926377
Citat:
Ursprungligen postat av
swingtrader
Vad är det som är så bra med Diablo 3 och motiverar det höga snittbetyget?
Spelade singleplayer på 360 och fann det så sjukt enkelt och repetitivt och dog inte en endast gång.
Jag tror det är svårt och svara på. Men för min del (fd counter-strikespelare på elitnivå) så tycker jag det repetitiva är kul. Det är roligt att logga in och springa några bountys, eller göra rifts för loot/exp och hela tiden gå upp i levels, snacka med polare samtidigt som man pressar tiden i en greater rift etc. MEN jag spelade först ca 100h innan jag fastnade ordentligt.
mvh B