2014-10-22, 20:08
Medlem
Admiral Krags avatar
Anna 30 har en otrevlig kristen aura tycker jag

"Jag tror att Jonathan kommer att bli snyggare! nu när han får vara i sin naturliga miljö"

En god man<---jag är kristen>....vilken besvikelse Ida blev, hon som är snyggast och allt
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-10-22 kl. 20:12.
Citera
2014-10-22, 20:29
Medlem
irrblosss avatar
Malin är fin. Har inte lagt märke till henne förut.
Citera
2014-10-22, 20:32
Medlem
C.O.T.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Vill bara tipsa om att tv4 lagt upp en bonde söker fru kanal på youtube. Finns massor av gamla goda klipp där. Bland annat den famösa badscenen med Roger, nu i utökad version

Roger badar - Extended version

Edit: Njuter av Ann-Katrins speeddejter nu

Hahahaha Fan va stört klipp. Tack för tipset!

Sebastian framställs lite som en barnunge när han pratar om att pussas stup i kvarten.
Citera
2014-10-22, 20:39
Medlem
Ibn.Battutas avatar
Karin är ju verkligen jättehärlig. Men Mikaela är också jäkligt härlig. Vilka goa tjejer han har fått tag på!
Citera
2014-10-22, 20:42
Medlem
Admiral Krags avatar
Väljer han inte Sarah borde han landsförvisas in till stan

Jag har svårt att ta medelålders bonden och hans harem på allvar,
eller rättare sagt jag tar inte deras känslor och kärlek på allvar
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-10-22 kl. 20:59.
Citera
2014-10-22, 21:09
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Väljer han inte Sarah borde han landsförvisas in till stan

Jag har svårt att ta medelålders bonden och hans harem på allvar,
eller rättare sagt jag tar inte deras känslor och kärlek på allvar
Varför inte då? Skulle det vara fel att hitta kärleken på ålderns höst eller vad menar du?
Citera
2014-10-22, 22:00
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Varför inte då? Skulle det vara fel att hitta kärleken på ålderns höst eller vad menar du?
Nej, men det är beteendet som inte passar folk för den ålder, man ska växa ifrån det där med närhet och gullighet, så att behovet inte finns.

Åldern är inte bara en siffra, är inte kroppen överensstämmande...så försvinner trovärdigheten för att bete sig ungdomligt i samma veva har jag bestämt, man torde känna sig själv malplacerad och tragisk.
Citera
2014-10-22, 22:28
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
man ska växa ifrån det där med närhet och gullighet

Herrejösses, så fel du har människa!

Det är ju just närheten och gulligheten som ökar med åldern.
Citera
2014-10-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det beror ju på vad man menar med "underhållning".
För mig är det iallafall inte underhållning att se vuxna män bete sig som omogna tonåringar och ha en taskig kvinnosyn. Eller att kvinnor på sin första dejt ska tvingas visa upp sig i bikinis inför tv-kamerorna. Eller att de ska ställas på led och pussa en man som "belöning".
Det är bara jäkligt unket och pinsamt.
Dras man till sådant så finns det ju andra tv-program som passar bättre. Bonde söker fru brukar hålla en annan nivå, vilket är anledningen till att så många reagerat negativt.

Ha ha folk dör i Ebola i världen och här reagerar folk på att några random bönder uttrycker sig "sexistiskt"....hmm ja gäller ju sätta saker i perspektiv. Kolla på "Solstollarna" så har du något som verkligen skulle kunna anses sexistiskt och bikinibrudar eller TV 3:s "TuttiFrutti".

Får ju komma ihåg att detta är bönder...har förmodligen inte sett motsatta könet på 10 år..klart de blir alldeles till sig

Det blir nog folk av dem med....kanske det de behöver. Träffa en tjej som får dem glömma "utsidor" och inse det "inre värdet". Du ska se det blir bra
Citera
2014-10-22, 23:42
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Anna 30 har en otrevlig kristen aura tycker jag

"Jag tror att Jonathan kommer att bli snyggare! nu när han får vara i sin naturliga miljö"

En god man<---jag är kristen>....vilken besvikelse Ida blev, hon som är snyggast och allt
Så sa hon ju inte alls. Dessutom är det Erik som Anna dejtar.
Citat:
Nej, men det är beteendet som inte passar folk för den ålder, man ska växa ifrån det där med närhet och gullighet, så att behovet inte finns.

Åldern är inte bara en siffra, är inte kroppen överensstämmande...så försvinner trovärdigheten för att bete sig ungdomligt i samma veva har jag bestämt, man torde känna sig själv malplacerad och tragisk.
Du har ingen aning om vad du pratar om. Kom tillbaka själv när du är 45 och se om behovet av närhet har försvunnit.
Senast redigerad av NewDeer 2014-10-22 kl. 23:45.
Citera
2014-10-23, 00:15
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuna77
Ha ha folk dör i Ebola i världen och här reagerar folk på att några random bönder uttrycker sig "sexistiskt"....hmm ja gäller ju sätta saker i perspektiv. Kolla på "Solstollarna" så har du något som verkligen skulle kunna anses sexistiskt och bikinibrudar eller TV 3:s "TuttiFrutti".
Så bara för att folk dör i ebola så får man inte ha åsikter om hur folk beter sig (i ett tv-program)?
Och bara för att Solstollarna och Tutti Frutti hade en massa bikinibrudar så ska det på något sätt ursäkta en taskiga kvinnosyn i ett helt annat tv-program 20-30 år senare?
Inte särskilt logiskt resonemang... Varför måste det ena utesluta det andra? Snarare du som borde sätta saker i rätt perspektiv.
Som du resonerar kan man ju inte ha åsikter om någonting för det finns alltid något annat som är värre eller har större betydelse.

Citat:
Får ju komma ihåg att detta är bönder...har förmodligen inte sett motsatta könet på 10 år..klart de blir alldeles till sig
Ursäkter, ursäkter...
De har väl fått en uppfostran, gått i skolan och haft någon form av socialt umgänge? Bara för att de är bönder så har de ju knappast levt under en sten. Särskilt inte Jonathan som verkar vara en social kille med självförtroende.

Citat:
Det blir nog folk av dem med....kanske det de behöver. Träffa en tjej som får dem glömma "utsidor" och inse det "inre värdet". Du ska se det blir bra
Det återstår att se. Knappast något som jag ligger sömnlös över dock...
Lycka till med att lösa ebola och övriga världsproblem!
Citera
2014-10-23, 00:27
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless

Peter är "bara" 52 år så han befinner sig knappast "på ålderns höst".
Då brukar man tala om äldre personer än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in