2012-10-28, 23:44
Medlem
xDs avatar
Ha! Ha! Herregud vilket skönt klipp mellan Klas Karlsson och Ulrika.

http://www.tv4.se/bonde-s%C3%B6ker-fru/klipp/ulrika-pussar-en-forvanad-klas-karlsson-2231261
Citera
2012-10-31, 16:17
Medlem
VeganJans avatar
Nu är jag riktigt pepp på kvällens avsnitt!

Kommer klippen från Johans gård fortsätta förvandlingen mot "mammas pojkar"?
Kommer Ulrika lämna oss? Kommer hon i så fall orka dra väskan genom grusgången från huset?
Kommer S-A ha någon kvar att skicka hem vid nästa utröstning?

Sen är det ju bara härligt att kolla på Ölandsbengt och hans lite mer grundade Kvinnor!
Citera
2012-10-31, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VeganJan
Nu är jag riktigt pepp på kvällens avsnitt!

Kommer klippen från Johans gård fortsätta förvandlingen mot "mammas pojkar"?
Kommer Ulrika lämna oss? Kommer hon i så fall orka dra väskan genom grusgången från huset?
Kommer S-A ha någon kvar att skicka hem vid nästa utröstning?

Sen är det ju bara härligt att kolla på Ölandsbengt och hans lite mer grundade Kvinnor!

Ulrika tar väl livet av sig i TV om hon får lämna. Eller så kedjar hon fast sig vid Klas' säng och vägrar att lämna gården.
Citera
2012-10-31, 17:36
Bannlyst
Det kommer att vara oerhört spännande att se hur Sven-Arnes tjejer kommer att uppträda i kvällens avsnitt.
Citera
2012-10-31, 20:04
Medlem
irrblosss avatar
Ulrika är verkligen "dingdong" i huvudet... Man blir som sagt rädd när man ser/hör henne...
Citera
2012-10-31, 20:05
Medlem
Vetahuteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Det kommer att vara oerhört spännande att se hur Sven-Arnes tjejer kommer att uppträda i kvällens avsnitt.

hoppas att den där neurotiska nervositeten släpper... han kommer ju få psykos snart annars...

Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Ulrika är verkligen "dingdong" i huvudet... Man blir som sagt rädd när man ser/hör henne...

tycker jag verkligen inte! visst att hon kanske inte är smart, men hon är snäll och passar klas perfekt!

mona-lisa skulle tröttna efter en vecka säkert och damptjejen skulle dominera honom totalt...
Senast redigerad av Vetahuteri 2012-10-31 kl. 20:10.
Citera
2012-10-31, 20:11
Medlem
irrblosss avatar
Sven-Arne måste ha Aspergers. Vågar nästan ge honom den diagnosen bara av att se/höra honom och trots att jag inte är utbildad på området, men han påminner extremt mycket om några jag känner som har just Aspergers...
Citera
2012-10-31, 20:13
Medlem
JesusLovesUs avatar
Bravo Sven Arne !!

Jag blev förvånarsvärt glad när han äntligen öppnar upp sig. Det är väl romantikern i mig som önskar alla människor lite kärlek.
Citera
2012-10-31, 20:23
Medlem
När man som Johan har lite känslor för alla, kan det då bli äkta kärlek till en av dem? Jag tycker det låter så knasigt, om en av dem är helt rätt, borde han inte känna det med en gång då?
Citera
2012-10-31, 20:28
Medlem
Vetahuteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
När man som Johan har lite känslor för alla, kan det då bli äkta kärlek till en av dem? Jag tycker det låter så knasigt, om en av dem är helt rätt, borde han inte känna det med en gång då?

ja precis.

själv har jag aldrig förstått det där med att dejta flera...

edit: vad hände? blev ulrika utröstad nu?

edit2: hahaha hon släpade väskan som någon sa...
Citera
2012-10-31, 20:28
Medlem
irrblosss avatar
Ouch! Nu dör hon.
Citera
2012-10-31, 20:30
Medlem
76jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Ouch! Nu dör hon.