2014-10-09, 20:30
Medlem
Lostworlds avatar
Många tv-tittare som är missnöjda med årets säsong hittills.
Men Linda försvarar sina bönder med näbbar och klor samt passar även på att skryta över programmets tittarsiffor.
På sin blogg skyller hon bland annat på "nerver och iver som ställer till det" men att vi kommer att få se stora förändringar i attityd framöver.
http://lindalindorff.blogg.tv4.se/2014/10/09/oj-vilka-reaktioner-pa-instagram/

På Instagram fortsätter hon i samma stil, kallar det för "fasad och nervositet" och säger bland annat att "Vi har kärlekshistorier i år som kommer att beröra mer än något annat. Vi har personer som hittar sitt livs kärlek och förändras totalt. Ni känner det ni känner och ingen kan ändra på det men tro mig - det kommer hända saker framöver."
http://instagram.com/p/t5zOBdkBwm/?modal=true

Vi får väl se vad som händer. Dock känns det lite svagt att ursäkta Jonathans och Sebastians pinsamma beteende med förklaringar som "fasad, nerver och iver".
Citera
2014-10-09, 20:40
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northerner
Var det någon som lade märke till Sebastians bröstkorg då dem tävlade?
Såg ju helt fucked up ut, eller slarvar han med titsen på gymmet?
I så fall är det ovanligt bland dessa anabola tjurar, och ja jag är ganska säker att han trycker något
olagligt preparat. Han har även dem klassiska dragen för steroid användande, bla halvmulligt face..
Förstår inte alls vad du menar med ovanstående?

Seb tränar och tävlar för Strong Man. Hur bröstkorgen och "titsen" ser ut och och hur kopplingen till anabola tjurar är har därför inte med saken att göra. Det är som päron och... bakelit...
Citera
2014-10-09, 20:47
Medlem
Lostworlds avatar
Fattar inte alls tjusningen med Anna. Gillade inte henne alls på speeddejten.
Tyckte hon hade manisk, intensivt stirrande blick och därtill en massa nervöst fnittrande.
Fick samma uppfattning av gårdagens program. Sen verkar hon ju i och för sig snäll osv men ändå, något känns lite off.
Att hon och Sebastian redan håller på och hånglar ger inte heller några pluspoäng precis...
Citera
2014-10-09, 21:21
Medlem
Väldigt förvånad att se muskelknutten visa sin lite sliskiga sida. Pusstävlingen och kramarna utanför bastun fick en ju att vilja begrava huvudet i skämskudden Tror det kommer ske en massa hångel i skymundan med alla tjejerna för han och avundsjuka. Förstår verkligen inte varför nån vill ha han. Han ser ju för tusan ut som en tjur i kroppsformen? Resten av utseendet är ju inget speciellt så majoriteten av brudarna har väl nån muskel-fetish..
Jonathan verkar ha samma mentalitet som en högstadiegrabb som aldrig haft ett förhållande som varat längre än en vecka. Dock verkar han vara trevlig mot tjejerna iaf och ha bra kontakt med dem. Inga pinsamma tystnader eller så. Frågan är om han komma fortsätta att bara visa sin perversa sida med kameran eller om tjejerna kommer få se det. Tror för övrigt att Erik kommer att komma ut lite ur sitt skal sen när de väl är hemma på gården. Där kan han gå runt o berätta om varenda lamm och vattenkanna om det blir tyst istället för att sitta mitt i skogen omgiven av mossa
Senast redigerad av GreenEyesCuddles 2014-10-09 kl. 21:25.
Citera
2014-10-09, 21:59
Medlem
vars kan man se utan nått abonemang lr liknande?
Citera
2014-10-09, 22:23
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
vars kan man se utan nått abonemang lr liknande?

tv4play.se är ju ett hett tips.
Citera
2014-10-09, 22:23
Medlem
grovgreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Vi får väl se vad som händer. Dock känns det lite svagt att ursäkta Jonathans och Sebastians pinsamma beteende med förklaringar som "fasad, nerver och iver".

Men VERKLIGEN! Sexistiska uttalanden = sexist. Skiter väl i om han är nervös, det är inte nån slags ursäkt för att få häva ur sig vad som helst utan mothugg. Alltså jag är så fruktansvärt irriterad på Jonathan! Fy
Citera
2014-10-09, 23:50
Medlem
2mass avatar
Citat:
Många tv-tittare som är missnöjda med årets säsong hittills.
Men Linda försvarar sina bönder med näbbar och klor samt passar även på att skryta över programmets tittarsiffor.
På sin blogg skyller hon bland annat på "nerver och iver som ställer till det" men att vi kommer att få se stora förändringar i attityd framöver.
http://lindalindorff.blogg.tv4.se/2014/10/09/oj-vilka-reaktioner-pa-instagram/

På Instagram fortsätter hon i samma stil, kallar det för "fasad och nervositet" och säger bland annat att "Vi har kärlekshistorier i år som kommer att beröra mer än något annat. Vi har personer som hittar sitt livs kärlek och förändras totalt. Ni känner det ni känner och ingen kan ändra på det men tro mig - det kommer hända saker framöver."
http://instagram.com/p/t5zOBdkBwm/?modal=true

Vad vill du ha egentligen? Personer som är helt utslätade och vet hur man för sig så det inte blir nån underhållning överhuvudtaget? Nu verkar det ju bli lite underhållning denna säsongen iallafall, vilket jag inte trodde från början. Fortfarande en svag säsong, men 2011 var ändå bra mycket tråkigare. Några guldsäsonger i klass med 07/09/10 eller ens silversäsonger som 2012 lär vi inte få se mer, tyvärr.

Pinsammast igår var inte sexanspelningarna och pussarna, pinsammast var Eriks försök till samtal, "hur många var ni i klassen sa du?"

Tänk för tjejen att få med bonden på tu man hand för lite vettigt samtal, och det enda han vågar prata om är studier och andra ytligheter Ann-Katrin varning på dom samtalsämnena...
Citera
2014-10-10, 00:41
Medlem
wizzmans avatar
Hon finskan som dejtar gammel bonden tror jag har nån störning som kan urarta åt helvetet om det vill sig.
Bodybuildern gör ju inte ett rätt springer utan tröja och vill ha pussar (som om det vore nån vinst)
Den sliskiga och perversa bonden verkar lite otäck med det där smilet kan verkligen inte tro att han ens vet vad en bonde är, ser ut som han är tagen direkt från pojkrummet med händerna i syltburken framför nån porrsite
Den gamle bonden (Peter?) har jag bara bra att säga om genuin och vettig och behandlar kvinnorna med hyffs.
Citera
2014-10-10, 01:04
Medlem
Headwiress avatar
Ja, finska tanten tror jag kan bli ganska läskig. Tänker mig i stil med den där lilla tjejen som dejtade "Tanna-johan" förra året eller när det nu var. Typ att hon får det där maniska vill-ha-betéendet trots att bonden inte visar något större intresse.

Den äldre bonden drar ju till med sitt fina skratt varje gång någon öppnar käften. "HEHEHE HAHA HEHEH!". Det är väl ett tecken på nervositet, men han får nog dra ner lite på det där om han inte ska skrämma iväg tjejerna. Han verkar ju vara vettig i övrigt i alla fall.
Citera
2014-10-10, 01:06
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Vad vill du ha egentligen? Personer som är helt utslätade och vet hur man för sig så det inte blir nån underhållning överhuvudtaget? Nu verkar det ju bli lite underhållning denna säsongen iallafall, vilket jag inte trodde från början. Fortfarande en svag säsong, men 2011 var ändå bra mycket tråkigare. Några guldsäsonger i klass med 07/09/10 eller ens silversäsonger som 2012 lär vi inte få se mer, tyvärr.

Det beror ju på vad man menar med "underhållning".
För mig är det iallafall inte underhållning att se vuxna män bete sig som omogna tonåringar och ha en taskig kvinnosyn. Eller att kvinnor på sin första dejt ska tvingas visa upp sig i bikinis inför tv-kamerorna. Eller att de ska ställas på led och pussa en man som "belöning".
Det är bara jäkligt unket och pinsamt.
Dras man till sådant så finns det ju andra tv-program som passar bättre. Bonde söker fru brukar hålla en annan nivå, vilket är anledningen till att så många reagerat negativt.
Citera
2014-10-10, 01:13
Medlem
2mass avatar
Citat:
Det beror ju på vad man menar med "underhållning".
För mig är det iallafall inte underhållning att se vuxna män bete sig som omogna tonåringar och ha en taskig kvinnosyn. Eller att kvinnor på sin första dejt ska tvingas visa upp sig i bikinis inför tv-kamerorna. Eller att de ska ställas på led och pussa en man som "belöning".
Det är bara jäkligt unket och pinsamt.
Dras man till sådant så finns det ju andra tv-program som passar bättre. Bonde söker fru brukar hålla en annan nivå, vilket är anledningen till att så många reagerat negativt.

Vi har diskuterat detta förut, bonde söker fru är en freakshow, det är hela underhållningskonceptet. Det måste finnas personer som gör bort sig och är allmänt tafatta i såna här program, annars faller hela konceptet. Det är inte ett dejtingprogram, det är en freakshow. Punkt slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in