Citat:
Ursprungligen postat av
Anti-Mises
Irrelevant. Det är inte hans förmåga jag ifrågasätter.
SD är ett projudiskt (dvs. svenskfientligt), massinvandringsförespråkande parti, som förordar "öppen svenskhet" (med andra ord: de etniska svenskarna är så värdelösa att de inte ens existerar) och, med öppna armar, välkomna somalier, zigenare och alla sorters nations- och civilisationsförstörande folk från tredje världen. Förvisso - och dumt nog - under förutsättningen att de talar svenska, super sig fulla på midsommar, och inte tillber charlatanen och pedofilen Muhammed, men ändå… detta, samt att de mer och mer anammat alla former av ovetenskapligt, kulturmarxistiskt och identitetspolitiskt trams (från feminism till HBTQ), gör din beskrivning av partiet som "högerkonservativt" skrattretande. Endast i Sverige, det mest idiotiska, konformistiska, patetiska och extremistiska landet i världen, kan ett parti som Sverigedemokraterna betraktas som "konservativt". Så djupt har den kulturmarxistiska propagandan sjunkit.
Men du verkar inte inse att ett parti med dina värderingar som max skulle få några hundratal röster, medan ett parti som SD uppenbarligen har stöd av en miljon människor (inte av mig men det är irrelevant). Det finns partier som driver din agenda, och du borde lägga din energi på att stödja dem istället.
För övrigt tycker jag att folk som försöker göra en politisk poäng av Åkessons sjukdom, både partikamrater och -motståndare, agerar fullständigt vidrigt.