2014-10-17, 15:12
Medlem
Stödet för SD kommer att öka lite med mer av MK i rutan och PB med på ett hörn. Det är min gissning.
Citera
2014-10-17, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Jimmie har tjänat ihop de miljoner han behöver nu och kan lämna det sjunkande skeppet.

Jo, SD har ju rasat i stöd hela året och är nu mer illa ute än någonsin!
Citera
2014-10-17, 15:14
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalen
Vilka är det som bidragit till denna hets mot Jimmie Åkesson?

Thomas Mattsson Expressen
Lena Melin Aftonbladet
Karin Petterson Aftonbladet
Özz Nujen Komiker
Jan Helin Aftonbladet
Fredrik Virtanen Aftonbladet

Fyll på listan för dem ansvariga.

Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Champangekorkarna lär smälla som smatterband på Södermalm och Expressens redaktion i kväll

Det fina hatet har segrat!
Expressens ägarfamij står nog närmare SD än vad folk är kapabla att ta in.
Citera
2014-10-17, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tickla
Vänstern hatar på som vanligt ser jag och visar ännu sin gång sin rätta sida som empatilösa individer.

Dessutom påstår de sig ha en hjärna.
Citera
2014-10-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tickla
Vänstern hatar på som vanligt ser jag och visar ännu sin gång sin rätta sida som empatilösa individer.
Och det kommer från de mest främlingsfientliga människorna i Sverige.
Citera
2014-10-17, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktatorn
För SD-anhängare hatar ju inte alls, eller?

Att ta politiskt ansvar är inte "hat" i någon mening.
Citera
2014-10-17, 15:17
Medlem
Babbys avatar
Det är inget konstigt att JÅ har sjukskrivit sig. Han har gjort ett enormt stort arbete för SD och det kostar både hälsa och välbefinnande att alltid vara på plats och att ge 100%. Att hela tiden bli motarbetad från alla håll kan heller inte vara lätt. Jag hade nog själv inte pallat med detta helvete vårat "demokratiska" samhälle har orsakat honom. Jag antyder att hela samhället med media i spetsen har spytt galla över honom ända sedan han kom in i politiken. Krya på dig JÅ

Vem sa nåt om att skicka kort i välmenande syfte? tycker jag låter som en ypperlig idé

Hejja jimmie ,du är snart tbx igen, ta nya tag nu!!!!!!!!!
Citera
Medlem
Özz har vist rensat bland kommentarerna,jobbigt att få så mycket hat tydligen
Citera
Medlem
Ja om han nu är sjukskriven så blir det absolut inte 1 månad om det verkligen är utbrändhet. Det är som någon eller några sagt, räkna med minst 6 månader.
Annars är risken att man får återfall när det börjar bli hektiskt igen.

Skulle nästan vara bäst om han blir borta 1 år för säkerhets skull. Så han inte får något återfall när det närmar sig valtider igen.

Att SD skulle drabbas i sitt väljarstöd på det här, det är ju bara det vanliga hoppet från motståndarna. Samma dynga varje gång "nu sjunker dem", "nu sjunker dem", "nä men nu med all säkerhet sjunker dem".

Så länge man har en politik som är helt motsatsen till andra så är det ingen fara.
Citera
2014-10-17, 15:18
Medlem
Anti-Misess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Vore det inte för Åkesson hade SD fortfarande inte varit i närheten av riksdagen. Han har förvandlat ett parti från att vara ett öppet högerextremt parti med ett par tusen sympatisörer till ett mainstreamparti med kraftig högerkonservativ inriktning.

Utan Jimmie Åkesson är jag skeptisk till att SD kommer vara kvar i riksdagen, och att önska ett nyval är nog att döma partiet till döden. De allra flesta i partiet utöver Åkesson framstår som idioter så fort de öppnar käften.
Irrelevant. Det är inte hans förmåga jag ifrågasätter.

SD är ett projudiskt (dvs. svenskfientligt), massinvandringsförespråkande parti, som förordar "öppen svenskhet" (med andra ord: de etniska svenskarna är så värdelösa att de inte ens existerar) och, med öppna armar, välkomna somalier, zigenare och alla sorters nations- och civilisationsförstörande folk från tredje världen. Förvisso - och dumt nog - under förutsättningen att de talar svenska, super sig fulla på midsommar, och inte tillber charlatanen och pedofilen Muhammed, men ändå… detta, samt att de mer och mer anammat alla former av ovetenskapligt, kulturmarxistiskt och identitetspolitiskt trams (från feminism till HBTQ), gör din beskrivning av partiet som "högerkonservativt" skrattretande. Endast i Sverige, det mest idiotiska, konformistiska, patetiska och extremistiska landet i världen, kan ett parti som Sverigedemokraterna betraktas som "konservativt". Så djupt har den kulturmarxistiska propagandan sjunkit.
Citera
2014-10-17, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Özz har vist rensat bland kommentarerna,jobbigt att få så mycket hat tydligen

Hur var det man brukade säga till Åkesson, "Man ska inte slå på de som redan ligger ner"

Hyckleriet skiner igenom
Citera
2014-10-17, 15:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av svenne-i-sverige
Detta skriver SVT att Björn Söder har sagt:

"– Vi är flera som ansett att han måste varva ner och vila. Så som det ser ut nu kommer han att vara sjukskriven året ut, säger han till SVT." http://www.svt.se/nyheter/sverige/mattias-karlsson-tar-over

Givetvis inget säkert men det ger en indikation på hur länge han är sjukskriven.
Sjukskriven året ut. Åkesson planerar att ta en välbehövlig tids vila, vilket eftersom det är oktober redan planeras bli lite drygt två månader. Reaktionen från vänstersidan? Glädje och hånfullheter, lite som om han hade ramlat ihop död i köket.

Jag upphör aldrig att förvånas över hur mycket hat stollevänstern härbärgerar. Hur mycket nattsvart avsky som finns i bröstet hos de som etiketterar sig själv som "goda". Vilket oerhört hyckleri som florerar ohöljt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in