Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
I alla andra fall hade jag inhandlat M40/M43 för då kan du inmundiga den gyldene brygden medans du sitter med ena handen på musen och plinkar in fina träffar.
Fan, kanske är därför jag spelar arty.
Höra motståndarna klaga får mig på bra humör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
IS-8 är en av få tanks jag har sålt av ren ilska. Den är verkligen skitkass, frustrerande och jobbig att spela med. Jag hade hellre kört med IS-3 med tier 9 mm om jag säger så, dessutom är IS-3 en bättre tank på allt utom skada/pen. Så efter att ha kört en av de bästa tier 8 tunga vagnarna, får man en av de sämsta i spelet för sin tier istället.
Har skitkass wr med den vagnen men minns den som ok med taskigt pansar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Kan även använda 50k free (som jag redan har) för att låsa upp T29, har testat och gillar den skarpt

Den kan va rätt op med mussepiggtornet.
Citat:
Ursprungligen postat av
knypplarN
Njae. T69an är svår att bära matcher i även som top tier,
Har varit med och burit ett par matcher men alltid som sniper/support, ligga en bit bakom när dom stora pojkarna dundrar fram.
Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Jaha, tredje varningen idag
Första gången fastnar jag mellan några cementblock, andra gången hänger sig spelet vid skrivbordet och tredje gången dör jag direkt vid starten...
När det gäller varningar så kan du skita i dom flesta, när en spelare samlat på sig tillräckligt många varningar ska en "tekniker" titta på fallet och avgöra om varningarna är korrekta eller om varningarna har delats ut felaktigt innan disciplinära åtgärder sätts in, bla "ska" dom kunna se om klienten tappat kontakten.
Hur dog du direkt vid starten?