2014-10-08, 00:33
Medlem
Noliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Kolla upp ''VapourGenie'' den ska vara populär.
Sedan kan du bygga ''The machine'' som även den ska funka väldigt bra.

Åh, jag har kollat på den där.. Jag vill köpa en elektronisk vaporizer till cannabis,
och då tänkte jag köpa en sån man kan köra dmt i också, som jag har liggandes (hihi), men vad ska man välja fö någon?

The machine... Testade det men är inte helt bekväm med att andas in, elda på aluminium och så där..
Citera
2014-10-08, 09:15
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolith
Åh, jag har kollat på den där.. Jag vill köpa en elektronisk vaporizer till cannabis,
och då tänkte jag köpa en sån man kan köra dmt i också, som jag har liggandes (hihi), men vad ska man välja fö någon?

The machine... Testade det men är inte helt bekväm med att andas in, elda på aluminium och så där..
Folie? Kör in massa kopparull i toppen på en flaska och borra ett hål i botten. Tänker vi på samma?
Citera
2014-10-08, 10:30
Medlem
Noliths avatar
Citat:
Folie? Kör in massa kopparull i toppen på en flaska och borra ett hål i botten. Tänker vi på samma?

Oki, jag tänkte på en snarlik fast bakåtvänd. Med den tar man ut hela botten på flaskan och sätter för folie som man sedan eldar på och sen drar man in den heliga plaströken genom flaskhalsöppningen.

Meen finns det inga elektroniska vapes som man kan röka dmt i? Verkar ju vara svårt att hitta, men intresset kanske inte är så stort. Såg att en skrev om davinci men arizer verkar ju bättre på andra sätt och jag vill egentligen hellre ha den.. Men jag vill ju kunna röka dmt!! Åååhh!! ^^
Anyway.. Tack för hjälpen psychotic!
Citera
2014-10-08, 10:47
Medlem
Clement-Attlees avatar
Jag har bara tagit LSD 2 ggr och jag kan välja mellan att köpa LSD, Psilocybin och DMT (Changa).
Vilken tycker ni att jag ska köpa?
Citera
2014-10-08, 10:54
Medlem
Noliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clement-Attlee
Jag har bara tagit LSD 2 ggr och jag kan välja mellan att köpa LSD, Psilocybin och DMT (Changa).

Hej hej,
det låter som tre bra alternativ.
Har det gått bra då du tagit lsd?
Känner du dig sugen på att testa något nytt?
Jag brukar tänka på hur jag har det i mitt liv i övrigt, dvs om man har bra balans, vill uppleva något häftigt eller om jag mår bra eller dåligt. Vart man är på väg i livet och så. Ibland vill man ju bara ha kul, ibland vill man ha en lärdom av tripparna osv. Man får vara sin egen doktor och se till sina egna behov helt enkelt! enjoy!!
Citera
2014-10-08, 11:38
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Psilocybin i pulverform eller som i svamp? Jag hade valt changa men det kan bli för intensivt för många. Det är väldigt visuellt.
Citera
2014-10-08, 15:23
Medlem
Clement-Attlees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolith
Hej hej,
det låter som tre bra alternativ.
Har det gått bra då du tagit lsd?
Känner du dig sugen på att testa något nytt?
Jag brukar tänka på hur jag har det i mitt liv i övrigt, dvs om man har bra balans, vill uppleva något häftigt eller om jag mår bra eller dåligt. Vart man är på väg i livet och så. Ibland vill man ju bara ha kul, ibland vill man ha en lärdom av tripparna osv. Man får vara sin egen doktor och se till sina egna behov helt enkelt! enjoy!!
Mina LSD trippar har gått bra och jag är sugen på något nytt.
Dock tyckte jag att mindfuck på LSD är nice och så men det är också mycket att bearbeta.

Citat:
Psilocybin i pulverform eller som i svamp? Jag hade valt changa men det kan bli för intensivt för många. Det är väldigt visuellt.
Svamp, men jag oroar mig inte för att det blir för visuellt. Jag har läst ett par DMT rapporter och det låter häftigt!

Såå... Det blir Changa!
Citera
2014-10-08, 16:28
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Svamp, men jag oroar mig inte för att det blir för visuellt. Jag har läst ett par DMT rapporter och det låter häftigt!

Såå... Det blir Changa!
Ta det lugnt i bara . Förbered dig på att LSD inte kommer i närheten när det gäller det visuella. Om man inte tar väldigt höga doser LSD då kanske det går att komma i närheten.
Citera
2014-10-08, 16:55
Medlem
Noliths avatar
Citat:
Mina LSD trippar har gått bra och jag är sugen på något nytt.
Dock tyckte jag att mindfuck på LSD är nice och så men det är också mycket att bearbeta.

Såå... Det blir Changa!

Tycker du gör helt rätt i att gå på känsla!
Den har en tendens att leda en rätt.

Happy trippin'!
Berätta gärna om dina äventyr sen
Citera
2014-10-08, 17:01
Medlem
Noliths avatar
Jag efterlyser fortfarande en bra elektronisk vaporizer som går att röka dmt i! Hjilp mi! :)
Om det inte dyker upp så får jag köra "the machine" vilket jag inte är så glad i.... ^^
Genie är ju ett annat alternativ iofs.
Citera
2014-10-13, 10:53
Medlem
Hej Alla här inne!

Även jag tyckte DMT lät magnifikt (på 70-talet tog jag LSD), men jag hade inte för avsikt att pröva "Ayahuasca" anno domini 2014. Min son hade, så han importerade "Mimosa Hostilis inner root bark" skulle jag tro att det var och han skaffade allt annat som behövdes för extraheringsprocessen. Superintelligent och minutiöst noggrann som han är, så fick han fram en drog så stark så polisen aldrig tidigare stött på något liknande, men det visste inte han! Dock trevade han sig fram och började med försiktiga 5 gram, men efter ca. två veckor sa det bara SCHMACK!

Hur polisen kom in i bilden? Jo, han fick en både mental och fysisk kollaps så illa, så han nu har legat på intensivvårdavdelningens intensivvård i över tre veckor. De två första dygnen i respirator. Idag ska läkarna konferera om huruvida min son är mogen att flyttas till Psykiatrins Intensivvård. Kroppen börjar läka, men psykosen har ännu inte svarat fullt ut på den medicineringen. Hade inte polisen kommit och brutit upp dörren och kört honom till sjukhus, så hade han dött ensam och inlåst i sin egen bostad.

Med det här vill jag ha sagt "TA DET LUGNT". Ingen av oss vet vem av oss som är predestinerad eller vad som kan gå fel ändå. I vår släkt finns ingen mental sjukdom, men det gick åt helvete i alla fall.

TA HAND OM ER OCH VAR MER ÄN FÖRSIKTIGA!

Med kärlek, från en mamma!
P.S. Ev. kommentarer om vad han gjort eller inte gjort eller skulle ha gjort, kommer inte att besvaras. Han är minutiöst noggrann. Ett par grannar var också involverade och INGEN slog larm. Inte ens en anonym anmälan gjordes, så jag säger bara en sak: LÄMNA ALDRIG NÅGONSIN DEN SOM SNETRIPPAR!
Citera
2014-10-13, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubble55
Hej Alla här inne!

Även jag tyckte DMT lät magnifikt (på 70-talet tog jag LSD), men jag hade inte för avsikt att pröva "Ayahuasca" anno domini 2014. Min son hade, så han importerade "Mimosa Hostilis inner root bark" skulle jag tro att det var och han skaffade allt annat som behövdes för extraheringsprocessen. Superintelligent och minutiöst noggrann som han är, så fick han fram en drog så stark så polisen aldrig tidigare stött på något liknande, men det visste inte han! Dock trevade han sig fram och började med försiktiga 5 gram, men efter ca. två veckor sa det bara SCHMACK!

Hur polisen kom in i bilden? Jo, han fick en både mental och fysisk kollaps så illa, så han nu har legat på intensivvårdavdelningens intensivvård i över tre veckor. De två första dygnen i respirator. Idag ska läkarna konferera om huruvida min son är mogen att flyttas till Psykiatrins Intensivvård. Kroppen börjar läka, men psykosen har ännu inte svarat fullt ut på den medicineringen. Hade inte polisen kommit och brutit upp dörren och kört honom till sjukhus, så hade han dött ensam och inlåst i sin egen bostad.

Med det här vill jag ha sagt "TA DET LUGNT". Ingen av oss vet vem av oss som är predestinerad eller vad som kan gå fel ändå. I vår släkt finns ingen mental sjukdom, men det gick åt helvete i alla fall.

TA HAND OM ER OCH VAR MER ÄN FÖRSIKTIGA!

Med kärlek, från en mamma!
P.S. Ev. kommentarer om vad han gjort eller inte gjort eller skulle ha gjort, kommer inte att besvaras. Han är minutiöst noggrann. Ett par grannar var också involverade och INGEN slog larm. Inte ens en anonym anmälan gjordes, så jag säger bara en sak: LÄMNA ALDRIG NÅGONSIN DEN SOM SNETRIPPAR!

Tråkigt att höra, hoppas din son återhämtar sig helt. Ja man ska ta det lungt med dessa ämnen och alltid ha en sitter, iallafall när det kommer till Ayahuasca.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in