Citat:
Ursprungligen postat av
m4tt145
Jo.
Så är det. Kan mycket väl bli bra, men jag håller Fiala och Vrana högre just nu.
Nej, det blir vi inte. Sluta tramsa bara. Lill-Nyllet har varit riktigt bra hos oss tidigare och får hela vårt lag att lyfta, det visade han inte minst senast när han var hos oss. Får vi även in Lööv så får vi en helt annan kontinuitet och lagmoral och bättre både defensivt och offensivt. Vi blir inget bottenlag med Lill-Nyllet, punkt slut.