2015-01-31, 16:34
  #7549
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
I dålig form? Före matchen igår såg jag att dom hade 5 segrar på de 7 senaste matcherna, kallar du det dålig form?
Dom har ju sett lite tröga ut i dom 3 senaste matcherna så nog kan man prata om formsvacka även om det blivit lite poäng.
Citera
2015-01-31, 16:58
  #7550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Är man bara ett köplag om man värvar från Brynäs? Svårt att förstå hur du tänker här..

Poängen är Luleå är lika mycket köpelag som alla andra SHL lag. Men det tycks ni i Norrbotten inte förstå. Vilken jag inte är speciellt förvånad över.


Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
I dålig form? Före matchen igår såg jag att dom hade 5 segrar på de 7 senaste matcherna, kallar du det dålig form?

Du som har koll borde väl vet hur Färjestad spelat dom senaste omgångarna.
Pajas!
Citera
2015-01-31, 17:12
  #7551
Medlem
J.R.s avatar
Koskiranta, Rajala, Pesonen, Laine och Karalahti. Mycket finskt bland topplirarna.
Mer än på många år.
Citera
2015-01-31, 17:12
  #7552
Medlem
Jepp, var Heed som förlängt två år. Okej.
Citera
2015-01-31, 17:25
  #7553
Moderator
vfs avatar
Hm, ta matcherna här: (FB) SHL #44 + Hockeyallsvenskan #44 Lördag 31/1 /Mod
Citera
2015-01-31, 17:26
  #7554
Medlem
Bra moddat, skrev i helt fel tråd.

Heed 2 år är ju nice, Men är ju inget som säger att han inte drar efter säsongen ändå...
Citera
2015-01-31, 17:53
  #7555
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Snacka om kort och barnsligt inlägg. Och tack för komplimangen

Du missade nog poängen. Jarmo MyllYs! Ingenting annat.
Citera
2015-01-31, 18:10
  #7556
Medlem
mjayzs avatar
Jan Brejcak var klar för Modo enligt 'MrMadhawk' Johan Svensson som hänvisade till "säkra källor". Men Modo drog sig tydligen ur i sista stund. 6 timmar kvar.
Citera
2015-01-31, 18:27
  #7557
Medlem
LT10s avatar
Sjukt skön och viktig seger. Känslan när Nyman lyfter upp Säcken alltså, den känslan!

Hyll till de som var på plats. Grymt bra jobbat.
Citera
2015-01-31, 19:29
  #7558
Medlem
Undrar vem Osten är utomlands för?

Måste ju vara en spelare han har på tapaten annars ser jag ingen anledning att fara någonstans så här långt in i säsongen.
Citera
2015-01-31, 20:57
  #7559
Medlem
m4tt145s avatar
Skönt med uppehåll, pinsam insats idag.
Citera
2015-01-31, 21:04
  #7560
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Skönt med uppehåll, pinsam insats idag.

Ja verkligen... Kuken.
Alla resultat gick dessutom åt helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in