2014-10-06, 20:55
  #1561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Han tog inte plats i NSH.


Verkligen inte.
Jo. Luktar avundsjuka lång väg på dig.
Citera
2014-10-06, 20:55
  #1562
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Du har så rätt så. Ett mål blev det förra säsongen.
24 matcher, 1 mål.

Ja, Nylander är verkligen underskattad här i Sverige. Fina prestationer i högsta ligan.
Citera
2014-10-06, 20:57
  #1563
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Jag orkar inte ens läsa resten av ditt inlägg för ingen har sagt att han är dålig. Sluta överdriva och snacka ur röven. Han är säkert en bra spelare men det finns inget som talar för att han kommer lyfta Modo nämnvärt.
Du tror inte att jag som modoit vet mer om honom än någon annan som hejar på ett annat lag. Sedan har jag inte sagt att han kommer dominera på något sätt, bara att vi inte blir något bottenlag med honom i laget. Vissa verkar ha svårt att hålla isär begreppen.
Citera
2014-10-06, 20:58
  #1564
Medlem
Anarkhoss avatar
W. Nylander var en producerande spelare i Allsvenskan som 17-åring. När han fick chansen i Modo igen efter det såg han också riktigt bra ut. Nog tror jag att han kommer göra en hel del poäng.
Citera
2014-10-06, 20:59
  #1565
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Är det hundra att Fiala lirar för HV i år eller tog han plats i Nashville?
Han spelar i HV. Han är redan hemma och tränar, tror att han är med och spelar redan på torsdag.
Citera
2014-10-06, 21:01
  #1566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkhos
W. Nylander var en producerande spelare i Allsvenskan som 17-åring. När han fick chansen i Modo igen efter det såg han också riktigt bra ut. Nog tror jag att han kommer göra en hel del poäng.
Experten har talat!
Citera
2014-10-06, 21:06
  #1567
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Du tror inte att jag som modoit vet mer om honom än någon annan som hejar på ett annat lag.
Nej. Du har bevisat mer än en gång att du inte kan ett dyft.
Citera
2014-10-06, 21:10
  #1568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Nej. Du har bevisat mer än en gång att du inte kan ett dyft.
Det där bemöter jag inte ens. Du får tro precis vad du vill om mig men jag kan nästan lova dig att du kommer bli mycket överraskad när han väl kommer till spel. Du har antingen något emot Modo eller så räknar du bara hans insatser i Allsvenskan. Lill-Nyllet har på mycket kort tid blivit en enormt stor publikfavorit hos oss så du kan gott hålla dina åsikter och tankar för dig själv i det här fallet.
Citera
2014-10-06, 21:16
  #1569
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Han spelar i HV. Han är redan hemma och tränar, tror att han är med och spelar redan på torsdag.

Härligt, även fast jag inte håller på HV så är det kul med såna lirare i SHL. HV kan bli farliga med Fiala o Tedenby.
Citera
2014-10-06, 21:20
  #1570
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Härligt, även fast jag inte håller på HV så är det kul med såna lirare i SHL. HV kan bli farliga med Fiala o Tedenby.
Fiala, Tedenby och Christensen. Där har vi sex sjuka handleder i ett och samma lag.
Citera
2014-10-06, 21:23
  #1571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Fiala, Tedenby och Christensen. Där har vi sex sjuka handleder i ett och samma lag.
Det måste man ju faktiskt hålla med om trots att man inte är hvare.
Citera
2014-10-06, 21:32
  #1572
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Fiala, Tedenby och Christensen. Där har vi sex sjuka handleder i ett och samma lag.

Little - Sjögren - Kolarik
Micflikier - Taffe - Vrana

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in