2014-10-06, 20:20
  #1549
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Känns som att Lill-Nyllet har mycket att bevisa i SHL. Han gjorde bra ifrån sig i allsvenskan förra säsongen men har inte lämnat något större avtryck i SHL än.

Intressant värvning oavsett.
Ursäkta mig, men vad i hela friden yrar du om? Inte presterat nåt i SHL? Har du ens sett grabben lira i SHL? Han är visserligen inte dominant på något sätt men kom inte och säg att inte gjort något större avtryck i SHL för fan
Citera
2014-10-06, 20:27
  #1550
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Detta är så underbart att jag saknar ord. om denna värvning verkligen går i hamn så är detta det bästa som kan hända oss. Vi blir defintivt inget bottenlag ifall han skulle spela för oss.
Jo.
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Känns som att Lill-Nyllet har mycket att bevisa i SHL. Han gjorde bra ifrån sig i allsvenskan förra säsongen men har inte lämnat något större avtryck i SHL än.

Intressant värvning oavsett.
Så är det. Kan mycket väl bli bra, men jag håller Fiala och Vrana högre just nu.
Citera
2014-10-06, 20:35
  #1551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Jo.

Så är det. Kan mycket väl bli bra, men jag håller Fiala och Vrana högre just nu.
Nej, det blir vi inte. Sluta tramsa bara. Lill-Nyllet har varit riktigt bra hos oss tidigare och får hela vårt lag att lyfta, det visade han inte minst senast när han var hos oss. Får vi även in Lööv så får vi en helt annan kontinuitet och lagmoral och bättre både defensivt och offensivt. Vi blir inget bottenlag med Lill-Nyllet, punkt slut.
Citera
2014-10-06, 20:39
  #1552
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nej, det blir vi inte. Sluta tramsa bara. Lill-Nyllet har varit riktigt bra hos oss tidigare och får hela vårt lag att lyfta, det visade han inte minst senast när han var hos oss. Får vi även in Lööv så får vi en helt annan kontinuitet och lagmoral och bättre både defensivt och offensivt. Vi blir inget bottenlag med Lill-Nyllet, punkt slut.
Ja gud, folk som tramsar på forum är riktigt jobbiga.

Nylander jr är verkligen inte en spelare som får ett lag tippa över från bottenlag till det bättre.
Citera
2014-10-06, 20:41
  #1553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Ja gud, folk som tramsar på forum är riktigt jobbiga.

Nylander jr är verkligen inte en spelare som får ett lag tippa över från bottenlag till det bättre.
Att det finns bättre unga spelare i SHL ger jag dig, men folk överskattar killen så in i helvete och jag förstår inte varför. Han har ju gjort flera vändor både i SHL och Allsvenskan så vad krävs för att förstå vilken skicklig spelare det är egentligen?
Citera
2014-10-06, 20:46
  #1554
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Att det finns bättre unga spelare i SHL ger jag dig, men folk överskattar killen så in i helvete och jag förstår inte varför. Han har ju gjort flera vändor både i SHL och Allsvenskan så vad krävs för att förstå vilken skicklig spelare det är egentligen?


Du har så rätt så. Ett mål blev det förra säsongen.
Citera
2014-10-06, 20:46
  #1555
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Detta är så underbart att jag saknar ord. om denna värvning verkligen går i hamn så är detta det bästa som kan hända oss. Vi blir defintivt inget bottenlag ifall han skulle spela för oss.
Antagligen, jo. Du har verkligen höga tankar om honom verkar det som, killen har inte ens bevisat att han kan prestera i SHL under en hel säsong.
Citera
2014-10-06, 20:47
  #1556
Medlem
Giggsys avatar
Är det hundra att Fiala lirar för HV i år eller tog han plats i Nashville?
Citera
2014-10-06, 20:49
  #1557
Medlem
Karol.s avatar
Nylander är sjukt underskattad i Sverige.
Citera
2014-10-06, 20:49
  #1558
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Är det hundra att Fiala lirar för HV i år eller tog han plats i Nashville?
Han tog inte plats i NSH.

Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Nylander är sjukt underskattad i Sverige.
Verkligen inte.
__________________
Senast redigerad av m4tt145 2014-10-06 kl. 20:53.
Citera
2014-10-06, 20:52
  #1559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Antagligen, jo. Du har verkligen höga tankar om honom verkar det som, killen har inte ens bevisat att han kan prestera i SHL under en hel säsong.
Då har väl jag sett fel matcher då? Sedan medgav jag alldeles nyss att det finns spelare som är ännu bättre men att Nylander skulle vara dålig är bara skitprat på hög nivå. Förväntar mig inte att han kommer ösa in mål, det har jag inte sagt heller men han är en väldigt bra skridskoåkare och en väldigt bra passningsläggare och är precis den spelartyp vi behöver nu. Dom som inte ser hans kvaliteer har bara något väldigt mycket emot Modo förmodar jag.
Citera
2014-10-06, 20:54
  #1560
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
men att Nylander skulle vara dålig är bara skitprat på hög nivå.
Jag orkar inte ens läsa resten av ditt inlägg för ingen har sagt att han är dålig. Sluta överdriva och snacka ur röven. Han är säkert en bra spelare men det finns inget som talar för att han kommer lyfta Modo nämnvärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in