RYNO försöker du ta livet av mig ditt sjuka jävla as!?!
Bortsett från det missen, det värsta jag sett i hockeyväg någonsin fanimig, så är det överlägset bästa matchen i år. Även tredjeperioden är bra från Leksands sida fram till den obligatoriska slutspurten av ett lag som ligger under med 1-3.
Ryno bäst på plan annars. Sjukt att han inte gör mål.
Jag älskar Jens Bergenström. Det är helt vilken underbar man, saknar motstycke.
Vesterholmarna och Blomqvist usla i Brynäs. Jag var mycket nöjd med att vi varken värvade bröderna eller förlängde med Blomqvist och idag känns det ännu bättre.
Men Johan Ryno...
Alla leksingar som sket på sig i soffan idag räcker upp en hand