2014-10-28, 22:04
  #2749
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Lol... Någon borde anta honom på mentalsjukhus.

http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2014/10/bara-borjan-pa-leksands-klattring/

Men det stämmer väl ändå? Nu såg jag visserligen inte matchen ikväll, men Leksand är ju verkligen på uppgång.
Citera
2014-10-28, 22:05
  #2750
Medlem
Stegens avatar
Kvällen bjöd verkligen på ett mycket Respektfullt nederlag.
Väldigt skönt att Brynäs valde att Respektfullt lägga ner spelet efter Rynos miss, hade man gjort mål då hade det ju kunnat såra Rynos känslor!!! (För att inte tala om vad Salo hade gjort när han hade fått tag på Ryno)

Skönt att Brynässpelarna kan beté sig som piskade hundar även när pappa-Ollas inte är med.
Citera
2014-10-28, 22:06
  #2751
Medlem
Giggsys avatar
Pinsamma Luleå-supportrarna är som visslar/buar varje gång motståndaren lägger en straff. Riktigt osportsligt, men vad kan man förvänta sig av dom inavlade renknullarna.
Citera
2014-10-28, 22:07
  #2752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Lol... Någon borde anta honom på mentalsjukhus.

http://bloggar.aftonbladet.se/wennerholm/2014/10/bara-borjan-pa-leksands-klattring/
Tycker visserligen inte den artikeln är lika efterbliven som det han brukar skriva. Men Leksand bör ju till och börja med vinna 2 matcher eller fler för att öht kunna kliva över kvalstrecket om det ska finnas någon substans i det han skriver. Han är ju även känd för att hela tiden gardera sig. Så nästa gång kommer han antagligen skriva att ni åker ur SHL eller vad han nu bidrar med. Man ska nog ta detta med en nypa salt.
Citera
2014-10-28, 22:09
  #2753
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Pinsamma Luleå-supportrarna är som visslar/buar varje gång motståndaren lägger en straff. Riktigt osportsligt, men vad kan man förvänta sig av dom inavlade renknullarna.
För det är ju Luleå helt ensamma om.
Citera
2014-10-28, 22:09
  #2754
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Pinsamma Luleå-supportrarna är som visslar/buar varje gång motståndaren lägger en straff. Riktigt osportsligt, men vad kan man förvänta sig av dom inavlade renknullarna.
Gör inte alla det?
Citera
2014-10-28, 22:10
  #2755
Medlem
von_Ss avatar
RYNO försöker du ta livet av mig ditt sjuka jävla as!?!

Bortsett från det missen, det värsta jag sett i hockeyväg någonsin fanimig, så är det överlägset bästa matchen i år. Även tredjeperioden är bra från Leksands sida fram till den obligatoriska slutspurten av ett lag som ligger under med 1-3.

Ryno bäst på plan annars. Sjukt att han inte gör mål.

Jag älskar Jens Bergenström. Det är helt vilken underbar man, saknar motstycke.

Vesterholmarna och Blomqvist usla i Brynäs. Jag var mycket nöjd med att vi varken värvade bröderna eller förlängde med Blomqvist och idag känns det ännu bättre.

Men Johan Ryno...

Alla leksingar som sket på sig i soffan idag räcker upp en hand
__________________
Senast redigerad av von_S 2014-10-28 kl. 22:15.
Citera
2014-10-28, 22:13
  #2756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Pinsamma Luleå-supportrarna är som visslar/buar varje gång motståndaren lägger en straff. Riktigt osportsligt, men vad kan man förvänta sig av dom inavlade renknullarna.
Jag köper att lulesupportrarna är jävligt gnälliga(nåja, det är alla lag mer eller mindre) men buar när motståndarna lägger straff gör ju alla. Håller dock med dig om att det är respektlöst. Har dock med psyket att göra.
Citera
2014-10-28, 22:15
  #2757
Medlem
Illusioners avatar
Avgå Tommy förfan
Citera
2014-10-28, 22:15
  #2758
Medlem
m4tt145s avatar
Man måste även ge cred till Himelfarb, sparkad och oönskad av Salo, går ändå in och kör för fullt och gör det bra, nu på sin normala position. Väldigt professionellt. Allt annat än att han blir kvar i Leksand säsongen ut finns inte på kartan för mig.
Citera
2014-10-28, 22:16
  #2759
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
Varför? Han har ju rätt.

Tönt.
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Men det stämmer väl ändå? Nu såg jag visserligen inte matchen ikväll, men Leksand är ju verkligen på uppgång.
Han vänder kappan efter vinden som vanligt. En ärkepajas. Hade det blivit omvända siffror hade rubriken varit "Leksand kommer förbli ett bottenlag".

Fast ja, när man inte kan gå någonstans annat än uppåt är det inte så svårt för honom att ha rätt...
__________________
Senast redigerad av Displaced 2014-10-28 kl. 22:18.
Citera
2014-10-28, 22:18
  #2760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Han vänder kappan efter vinden som vanligt. En ärkepajas.

Fast ja, när man inte kan gå någonstans annat än uppåt är det inte så svårt för honom att ha rätt...
Du måste väl ändå hålla med honom om att Leksand blivit klasser bättre än i början av serien? Säger inte att jag försvarar honom på något sätt, men nu framstår han ju som vettig i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in