2014-10-06, 18:00
  #1537
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Vad tror vi om Anton Lander då? Hade varit kul att se honom i Sverige igen.
Citera
2014-10-06, 18:04
  #1538
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godslayer
Kommer han tillbaka till Sverige nu så kan Toronto fritt välja vilken klubb han ska placeras in bland de som är intresserade. Hade han haft kontrakt med Modo hade Modo varit enda alternativet.
Så det är upp till Toronto att välja vilket lag?
Citera
2014-10-06, 18:05
  #1539
Medlem
Nu har tydligen Viktor Lööv skickats ner till farmarlaget. Detta ger Modo en möjlighet att kalla hem honom om Lööv inte är villig att lira i AHL. Vilka värvningar vi skulle få om båda tackar ja till Modo
Citera
2014-10-06, 18:08
  #1540
Medlem
Embas avatar
W.Nylander är klar för Modo enligt flera källor på twitter.
Citera
2014-10-06, 18:09
  #1541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
W.Nyllander är klar för Modo enligt flera källor på twitter.
Fantastiska nyheter om det visar sig stämma.
Citera
2014-10-06, 19:14
  #1542
Medlem
von_Ss avatar
Själv är jag redan trött på familjen Nylander och jr i synnerhet. Gissar att det blir Modo, Aik, Örebro, ssk, Nhl, Ahl och chl innan säsongen är över.
Citera
2014-10-06, 19:15
  #1543
Medlem
Godslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Så det är upp till Toronto att välja vilket lag?

Han var fri att gå till vilken klubb som helst då han inte stod under kontrakt i europa, dock så verkar han ha valt Modo ändå.
Citera
2014-10-06, 19:16
  #1544
Medlem
simonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Själv är jag redan trött på familjen Nylander och jr i synnerhet. Gissar att det blir Modo, Aik, Örebro, ssk, Nhl, Ahl och chl innan säsongen är över.

Glöm inte Rögle

Nej men vore för jävla fint om vi får tillbaka både Nylander JR & Lööv.
Citera
2014-10-06, 19:23
  #1545
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonah
Glöm inte Rögle

Nej men vore för jävla fint om vi får tillbaka både Nylander JR & Lööv.
Nylander ryktas redan vara klar. Men skulle inte tacka nej till Lööv heller. Vore en perfekt ersättare till Ahnelöv.
Citera
2014-10-06, 20:10
  #1546
Medlem
http://video.mapleleafs.nhl.com/videocenter/console

Intervju med William själv där han säger att han ska spela med Modo.

Edit: Man måste klicka på Nylanders intervju i listan till höger.
Citera
2014-10-06, 20:13
  #1547
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
http://video.mapleleafs.nhl.com/videocenter/console

Intervju med William själv där han säger att han ska spela med Modo.

Edit: Man måste klicka på Nylanders intervju i listan till höger.
Detta är så underbart att jag saknar ord. om denna värvning verkligen går i hamn så är detta det bästa som kan hända oss. Vi blir defintivt inget bottenlag ifall han skulle spela för oss.
Citera
2014-10-06, 20:17
  #1548
Medlem
Inzaneclowns avatar
Känns som att Lill-Nyllet har mycket att bevisa i SHL. Han gjorde bra ifrån sig i allsvenskan förra säsongen men har inte lämnat något större avtryck i SHL än.

Intressant värvning oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in