Kommer han tillbaka till Sverige nu så kan Toronto fritt välja vilken klubb han ska placeras in bland de som är intresserade. Hade han haft kontrakt med Modo hade Modo varit enda alternativet.
Nu har tydligen Viktor Lööv skickats ner till farmarlaget. Detta ger Modo en möjlighet att kalla hem honom om Lööv inte är villig att lira i AHL. Vilka värvningar vi skulle få om båda tackar ja till Modo
Intervju med William själv där han säger att han ska spela med Modo.
Edit: Man måste klicka på Nylanders intervju i listan till höger.
Detta är så underbart att jag saknar ord. om denna värvning verkligen går i hamn så är detta det bästa som kan hända oss. Vi blir defintivt inget bottenlag ifall han skulle spela för oss.
Känns som att Lill-Nyllet har mycket att bevisa i SHL. Han gjorde bra ifrån sig i allsvenskan förra säsongen men har inte lämnat något större avtryck i SHL än.