2014-09-28, 20:53
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pawhlen
Och vad har det med min fråga att göra?
Ville visa att din fråga är helt hypotetisk och därför inte går att svara på.
Citera
2014-09-28, 20:54
Medlem
DyingAtheists avatar
Modos klack klarade inte av att vara tyst under den tysta minuten som hölls för en hängiven Skelleftesupporter som dog i sommar, men folk förväntar sig att en tillrest bortaklack ska stå och hålla käft under en långdragen tröjhissning? Okej.

Själv hade jag vari tyst för att jag tycker att man kan visa den respekten, men jag lever inte i den villfarelsen att alla andra skulle göra likadant. Att bortaklacken skulle vara tyst medan Jimmies tröja hissades i Skellefteå, tror ni på det själva?
Citera
2014-09-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Ville visa att din fråga är helt hypotetisk och därför inte går att svara på.
Är det så svårt att svara på en fråga om SAIK skulle acceptera att NBS skulle åka upp med ett helt gäng och stå och bua och föra enormt liv under en tröjceremoni för en SAIK-spelare? Finns ett ord som kallas "respekt"
Citera
2014-09-28, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyingAtheist
Modos klack klarade inte av att vara tyst under den tysta minuten som hölls för en hängiven Skelleftesupporter som dog i sommar, men folk förväntar sig att en tillrest bortaklack ska stå och hålla käft under en långdragen tröjhissning? Okej.

Själv hade jag vari tyst för att jag tycker att man kan visa den respekten, men jag lever inte i den villfarelsen att alla andra skulle göra likadant. Att bortaklacken skulle vara tyst medan Jimmies tröja hissades i Skellefteå, tror ni på det själva?
Är detta sant? I så fall så skäms jag nåt djävulskt å våra ägnar som modoit, men man får väl erkänna att det i ärlighetens namn antagligen förekommer såna här människor hos alla lag i en viss utsträckning hur sorgligt det än är, men återigen, det finns inga ursäkter. Ska det vara tyst under en ceremoni så är det så vare sig man vill det eller inte och då skiter jag fullständigt i vad som hänt förut. Någon jävla ordning får det vara.
Citera
2014-09-28, 21:06
Moderator
vfs avatar
Släpp Davidsson-incidenten nu, den kan möjligen diskuteras i supportertråden, INTE här/Mod
Citera
2014-09-29, 16:25
Medlem
Uninteresteds avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/leksand/article19615020.ab

Nej det är inte kaos när det är "slagsmål" på träningen(Aftonbladet har garanterat överdrivit).
Träning bör ju efterlikna riktig match så mycket som möjligt, helt naturligt att det blir en del kamp. Efter 6 förluster är det klart att det finns en hel del aggressioner. Nu var det ju dock Kapstad och Händemark som spelat i klubben en längre tid, hade dock varit lite bekymrad om det var tex. Sallinen och Jacobsson som rykt ihop.
Citera
2014-09-29, 17:33
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/leksand/article19615020.ab

Nej det är inte kaos när det är "slagsmål" på träningen(Aftonbladet har garanterat överdrivit).
Träning bör ju efterlikna riktig match så mycket som möjligt, helt naturligt att det blir en del kamp. Efter 6 förluster är det klart att det finns en hel del aggressioner. Nu var det ju dock Kapstad och Händemark som spelat i klubben en längre tid, hade dock varit lite bekymrad om det var tex. Sallinen och Jacobsson som rykt ihop.

Slagsmål på träning förekommer väl lite då och då, är ju Aftonbladet som är ute efter att skapa rubriker.
Citera
2014-09-29, 17:41
Medlem
m4tt145s avatar
"Men efter ett krismöte bestämde sig Salo för att stanna. Sedan dess har han hängt ut lagkaptenen Johan Ryno, sparkat målvakten Joel Gistedt och hotat med fler förändringar."

Man måste älska AB
Citera
2014-09-29, 17:44
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
"Men efter ett krismöte bestämde sig Salo för att stanna. Sedan dess har han hängt ut lagkaptenen Johan Ryno, sparkat målvakten Joel Gistedt och hotat med fler förändringar."

Man måste älska AB
Terroristen Salo.
Citera
2014-09-29, 18:09
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Terroristen Salo.
Ja det är bäst du aktar dig annars kommer stora stygga Salo och hotar dig med förändring!
Citera
2014-09-29, 19:44
Medlem
Draedons avatar
Synd att CHOCKRUBRIKKAOZEXTRA-bladet glömde nämna att Kapstad och Händemark stod och garvade ett par minuter senare. Och att kalla det slagsmål är väl att överdriva en smula... Lite känslor, lite kurr och sedan går man vidare. Bra att de visar lite känslor.
Citera
2014-09-29, 20:28
Medlem
Mikojans avatar
Interna slagsmål vill alltid ofta desperata klubbar få ut i medierna. Lite intern-TV-bilder där spelarna pucklar på varann och sen säger att det där var väl ingenting och ledarna tycker det är bra att dom visar känslor.

Vi ser det oftare och oftare. Gäsp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in