Citat:
Men för SATAN. Måste "öppenhet" innebära asylhaveri? Kan inte öppenhet få vara liten asylinvandring och lite större (och smartare) arbetskraftsinvandring? Som Tino sa, moderater har inget mot öppenhet så länge det handlar om handel, kommunikationer och arbetskraftsinvandring.
Nåväl, Herr Nilsson är 31 och knappt torr bakom öronen, han är kokt i MUF-buljong och hjärntvättad att tro på fri invandring. Det blir folk av honom en dag när ondskan drivs ut ur M, då får han välja på att bli bortstädad eller rätta in sig i ledet.
Nåväl, Herr Nilsson är 31 och knappt torr bakom öronen, han är kokt i MUF-buljong och hjärntvättad att tro på fri invandring. Det blir folk av honom en dag när ondskan drivs ut ur M, då får han välja på att bli bortstädad eller rätta in sig i ledet.
Jag föreställde mig att det fanns någon slags verklighetsförankring kvar i Moderaterna men tydligen inte. En örfil till valresultat, förlorad representation och minskat partistöd. En båt kommer lastad med nästan 50 extra miljarder i asylrelaterade kostnader. 11 000 personer med PUT saknar kommunplacering plus rekordinströmning. En integrationspolitik som kollapsat under anstormningen. Migrationsverket är lika avskytt ute i kommunerna som Erik av Pommern och hans fogdar. Öppenhet är tydligen synonymt med asylhaveri och västvärldens mest extrema och misslyckade invandringspolitik. Hela moderatgänget är superfulla på mångkulturell hallonvodka, spyr och slår sönder inredningen i Sverige.
I händelse av att någon stollmoderat läser här- det här är en ren väntjänst i er eftervalsanalys:
Jag är en av era före detta kärnväljare. Varenda jämra val. Även 2010- det skavde en aning redan då ska tilläggas. Vi är många sådana i min bekantskapskrets. Vi bor inte på landsbygden, vi är inte låginkomsttagare, alla har vi gått på universitetet (flera är disputerade), många har levt utomlands, ingen av oss är arbetslös. Flera har någon form av utländsk bakgrund. Däremot uppskattar vi inte dysfunktionell massinvandring, socialt kaos och er slakt på försvaret.
Jag tror inte längre att Moderaterna har de kognitiva resurser som krävs för att ändra kurs. De vill inte oavsett konsekvenserna. Det är väl lika bra för de Nya Moderaterna att ta Öppna era hjärtan-talet till nästa nivå. Nästa nymoderata partiledare bör konfrontera väljarna ärligt:
Jag frågar er: Vill ni ha total mångfald? Vill ni ha en mångfald som är totalare och radikalare än vad ni överhuvudtaget kan föreställa er?
Senast redigerad av NSO 2014-09-24 kl. 19:02.
Senast redigerad av NSO 2014-09-24 kl. 19:02.