Citat:
Ursprungligen postat av
Cyrano
Nämen sluta nu. Var lite ärlig, du bryr dig noll om folk i fattiga länder, du vill bara ha in en politisk poäng. Det som gör det jobbigt är att det är sant, pengar på plats gör oerhört större nytta än till människor med yttersta tveksamma flyktingskäl i Sverige, för att inte tala om stöd till EU-immigranter. Så, den hjärndöda eliten i form av "sjuklöver" och MSM har utlämnat oss till två alternativ: en empatihycklande sverigedemokrati eller en ohämmad invandring som inom ett årtionde tar död på välfärden och inom nästa årtionde leder till..
Nu är du oförskämd o tarvlig, Cyrano - vad vet du om min inställning till fattiga folk - några poäng söker jag inte - hur skulle någon tacka mig? Vad vet du om Sverigedemokraters empati? Du verkar vara en stöddig o tom sprätt.
Mina inlägg om Miljöpartiets svek genom att 8 miljarder ska tas från de svältande barnens bröd, där ministern från MP struntar i att svara ville belysa medias falskhet.
Jag hade hoppats på en journalistik om sveket från MP, miljarder tas ju från biståndet för att Bert Karlsson ska skratta hela vägen.
Medias beskrivning av de asylsökande är ju totalt falsk i Sverige. Det skrivs om barn o ensamma mammor. De grupperna är väl bara 10% av de asylsökande. Runt 85% är män, de flesta söker bättre ekonomi, många kriminella flyende från straffförstås, några flyktingar från krig.
Men om detta förtiger svensk media - där är det alltid mamma med barn....
Vi har redan en situation där det är dubbelt så många män ( 20-30 år) som kvinnor i vissa ghetton
tråden har alltså grovt underskatt mansöverskottett - misär, våld, våldtäkt mm blir det
Här exempel på bättre journalistik, Sverige nämns
http://blogs.telegraph.co.uk/news/co...e-trafficking/
bättre bygga upp Afrika
här en video som visar migranter, eritreaner slåss med etioper i franska Calais- snart är dessa stackars flyktingar i Sverige, då är alla Eritreaner o får PUT. Det är vår framtid, såna här bråk. Varför visar inte svensk media detta?
http://www.youtube.com/watch?v=3L1k73mnGmg