2014-09-23, 23:19
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag måste säga att jag inte riktigt förstår den här hetsen med att hon ska bevisa att Nilas lever, hålla upp dagstidningar, bevaka porten och fan och hans mormor. Tror bara hon låter bli att svara för att hon njuter av snöbollseffekten, uppmärksamheten och de galna teorierna. Vi kommer inte att få veta vad som hänt med hunden förrän hon vill det ändå. I värsta fall är den död, och det kan vi inte göra något åt. I bästa fall bor den nu med någon som av allt att döma inte klarar av att ha hund, men det är ju ingen förändring av situationen från första början. Att hon är ett jävla rövhål som inte kan stå för något längre än ett par veckor, det har hon bevisat oavsett.

Det är nog för att Berny har totalt tappat fattningen. I och med att vi tidigare diskuterat och analyserat hennes "maniska" (självfallet inte riktiga bipolära manier men du förstår min poäng) beteende och att hon just nu är inne i exakt ett sånt tillstånd och det är dessutom mer groteskt än någonsin och samtidigt totalt live. Därför är också allting möjligt just nu. Att Nilas skulle vara död är inte alls särskilt osannolikt så hetsen är väl just av den orsaken och för att hon inte ska få komma undan med det i så fall. Självfallet är hon inte gravid men hon är ändå beredd att dra det sjuka jävla kortet igen vilket säger precis allt om hur störd hon faktiskt är och på vilken nivå hennes mytomani ligger. Hennes motiv tror jag är en del i att göra Andreas ex svartsjuk, bland annat. Och ang hela blodsmittakarusellen så finns självfallet möjligheten att hon sagt till Andreas att det "bara var på skoj för att få uppmärksamhet". Han är ju långt ifrån den vassaste kniven i lådan och om hon nu förnekar, varför skulle han inte tro henne? Precis som när hon nu påstår att hon är gravid för hon gjorde minsann ett gravtest när han var på jobbet men det har hon slängt. Ingen anledning att ifrågasätta det.
Citera
2014-09-23, 23:39
Medlem
Zebels avatar
Kan hitta många gulliga kommentarer från Andreas till exet Ulrika...men inte en endaste från Andreas till Berny.

Andreas - ett gott råd; spring så snabbt och så långt du kan från den där människan. Jag svär du har redan börjat att ångra dig. Du känner det inom dig. Tvivlet. Bara spring.
Citera
2014-09-24, 00:04
Medlem
Hon skriver mer om våra spekulationer om nya kärleken än om spekulationer kring Nilas, säger inte det allt? Valpen är död. Det var det första jag tänkte när jag läste att hon inte hade kvar honom. "hon har på något sätt medverkat till hans död" inte hon har kanske, hon har.

Edit: Jag gillar att en av hennes äldre vänner ställt seriösa frågor till henne (på ett mkt fint sätt I might add när vi snackar liv). Ej förvånad över SvP Jhnas naiva svar. ja hon hade kunnat fråga i chatten men seriöst, vad gör det för skillnad? Berny matar SJÄLV "trollen" genom att inte svara ordentligt på den jävla frågan. Jag får ett sug i magen varje gång den ställs utan att bemötas, känner mig helt säker på att han dött.
Ytterligare en Edit men Jhnas för helvete, hur många troll skriver med egna namn eller vet du inte vad det betyder? Hur många har inte frågat Berny direkt på hennes Facebook, det är inte troll. Det är genuint oroliga människor. Men rasister har ju tydligen svårt att förstå att man kan bry sig om och oroa sig för främlingar.
Senast redigerad av Yellow.submarine 2014-09-24 kl. 00:42.
Citera
2014-09-24, 01:32
Medlem
sstheslayers avatar
Var/vad har Jhna skrivit? Kan inte hitta ngt från henne..
Citera
2014-09-24, 10:15
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Hur vet du det?

Undrar vad som ligger bakom denna snabba inflytt. Hur träffades de?

Jag syftar på de bilder hon lägger upp på Facebook, där hon skriver "jag är din", "my love", "my universe" och allt vad det är. Han har inte kommenterat dem där eller eller tryckt på gilla. Han verkar inte ha riktigt samma behov av uppmärksamhet som Berny (fast vem har det?), undrar om han tycker det är jobbigt och lite pinsamt?
Citera
2014-09-24, 10:43
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Jag syftar på de bilder hon lägger upp på Facebook, där hon skriver "jag är din", "my love", "my universe" och allt vad det är. Han har inte kommenterat dem där eller eller tryckt på gilla. Han verkar inte ha riktigt samma behov av uppmärksamhet som Berny (fast vem har det?), undrar om han tycker det är jobbigt och lite pinsamt?

Jag skulle skämmas ögonen ur mig om jag för några dagar sedan började dejta en tjej som höll på sådär. Han har ju inte flyttat in hos henne av kärlek, det fattar vem som helst. Jag tänker mig Andreas som en couchsurfer som behövde nånstans att ta vägen efter att det blivit tjall på linjen med flickvännen, råkat hamna hos Annie Wilkes och drabbats av ett lite avslaget stockholmssyndrom.
Citera
2014-09-24, 11:55
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Hade jag varit i den sitsen att jag var så tvärsäker på att aldrig skaffa barn,hade jag valt att sterilisera mig.

Nåja. Numera så behöver man inte vara så drastisk, speciellt då det är ett rätt omfattande ingrepp på kvinnor. Men det finns ju alternativ idag som sagt.

Jag fattar fortfarande inte att någon har, ahem, "relationer" med Berny utan kondom. Hon verkar vara extremt fertil i alla fall.
Senast redigerad av William Haines 2014-09-24 kl. 12:00.
Citera
2014-09-24, 12:01
Medlem
motyls avatar
Om hennes "graviditet" är hennes halvt omedvetna försök att försäkra sig om att Andreas inte dumpar henne inom en snar framtid så får hon nog tänka om... Det är ju bevisat att Andreas inte ser eventuella graviditeter som ett hinder att sticka.
Citera
2014-09-24, 12:06
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Om hennes "graviditet" är hennes halvt omedvetna försök att försäkra sig om att Andreas inte dumpar henne inom en snar framtid så får hon nog tänka om... Det är ju bevisat att Andreas inte ser eventuella graviditeter som ett hinder att sticka.

Andreas vet redan att hon gör det för att tjäna pengar på bloggen.

I övrigt så kan jag berätta på begäran att det inte var Andreas som blev utkastad av sitt ex utan att han flyttade självmant till berny, men har pratat om att flytta tillbaka.
Citera
2014-09-24, 13:31
Medlem
Antitrinitarians avatar
Som kommentar på en Facebook-status:

"Du skall sluta höra av dig till Andreas ex på nätterna. Hon har ett liv förutom Andreas att tänka på. Sen är det inte hon som hör av sig till Andreas hela tiden...."

Vad är det här för soppa egentligen? Tycker det verkar bra stökigt, även för att vara Berny.
Citera
2014-09-24, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Andreas vet redan att hon gör det för att tjäna pengar på bloggen.

I övrigt så kan jag berätta på begäran att det inte var Andreas som blev utkastad av sitt ex utan att han flyttade självmant till Berny, men har pratat om att flytta tillbaka.

Är det som man anar, att Berny trakasserar Andreas ex? när jag sett vad hon skrivit på sin sida, om hur han ska knulla henne och hur kär i hon är i han att allt är för att peta med nageln i exets öga...
Citera
2014-09-24, 15:01
Medlem
Denosynliges avatar
Då hade vi rätt alltså, vi sa ju att han skulle göra henne på smällen (om hon nu verkligen är det) hur som helst så verkar hon ha ett enormt behov av att basunera ut att hon är gravid, whoever the father may be anyway... Hon verkar ju gå igång på att förnedra sig själv... Samlag verkar hon ju kunna ha med lite vem som helst, hon har ju prostituerat sig för smörgås en gång i tiden så hon har väl lärt sig att inte vara petig särskilt med tanke på hennes brister. Hon är ju ganska promiskuös dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in