Citat:
Ursprungligen postat av
sinfon
Jag måste säga att jag inte riktigt förstår den här hetsen med att hon ska bevisa att Nilas lever, hålla upp dagstidningar, bevaka porten och fan och hans mormor. Tror bara hon låter bli att svara för att hon njuter av snöbollseffekten, uppmärksamheten och de galna teorierna. Vi kommer inte att få veta vad som hänt med hunden förrän hon vill det ändå. I värsta fall är den död, och det kan vi inte göra något åt. I bästa fall bor den nu med någon som av allt att döma inte klarar av att ha hund, men det är ju ingen förändring av situationen från första början. Att hon är ett jävla rövhål som inte kan stå för något längre än ett par veckor, det har hon bevisat oavsett.
Anledningen till varför jag skulle vilja ha det fastställt är mest för att oavsett hur inbitna Berny-fan än må vara så är det ytterst få saker som kan göra sprickor i piedestaler såsom tanken på små söta valpar som dödats av olika skäl.
Jag inser att det kanske inte kan skada hela fascinationen över spektaklet men det kommer förmodligen att få några att fundera... att glorian är tillverkad av en försvarslös slaktad hundvalp.