2014-10-26, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Klyftiga Börny verkar ha problem med att lägga in foton rakt i Facebook.

Sen tycker hon förmodligen att det är lite jobbigt att skvallret om henne stannat av så hon känner sig tvungen att lägga in en bild på tidskriften "Vi Föräldrar". Fräscht. För föräldraskap är ju något man använder som en billig provokation.

Länk?
Citera
2014-10-26, 19:22
Medlem
Portias avatar
HAr inte Börny sagt att hon skulle sluta läsa tråden? Hon har lagt ut selfies med BH och Andreas har varit på BB och blivit pappa, kan det vara därför hon passar på?
Citera
2014-10-26, 19:32
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Portia
HAr inte Börny sagt att hon skulle sluta läsa tråden? Hon har lagt ut selfies med BH och Andreas har varit på BB och blivit pappa, kan det vara därför hon passar på?

Ärligt talat, Berny suktar efter uppmärksamhet nu när hon har slutat blogga. Hon lär köra varje billigt trick i boken för att väcka intresse hos några fåtal medan den där stackars pojkvännen försöker få henne att sluta.

Och det är väl därför det inte kommer funka i slutändan. Han verkar faktiskt inte vara uppmärksamhetskåt och jag skulle gissa på att den största anledningen till hennes bloggpaus är för att han uppmanat henne. Jag skulle räkna på massor av provokationer de kommande veckorna på våran retinaskärm.
Citera
2014-10-27, 15:10
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ärligt talat, Berny suktar efter uppmärksamhet nu när hon har slutat blogga. Hon lär köra varje billigt trick i boken för att väcka intresse hos några fåtal medan den där stackars pojkvännen försöker få henne att sluta.

Och det är väl därför det inte kommer funka i slutändan. Han verkar faktiskt inte vara uppmärksamhetskåt och jag skulle gissa på att den största anledningen till hennes bloggpaus är för att han uppmanat henne. Jag skulle räkna på massor av provokationer de kommande veckorna på våran retinaskärm.

Varför skulle hon vilja ha uppmärksamhet nu. Hon är ju LYCKLIG med sitt livs kärlek.
Citera
2014-10-27, 20:22
Medlem
Underdarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Portia
Åh, om en ändå fick älska så lätt och så enkelt som Berny! Min partner som jag ofrivilligt dragit in i "tittapåtågolyckanBerny", är fascinerad av att titta på hennes enormt självupptagna bilder. Hur Niclas ser ut som en "riktig" pundare och Berny en låtsas. Hur fan kan människor gå på all skit hon häver ur sig? Ok hon kan tydligen framstå som jävligt rak öppen och ärrlig men nog fan borde man kunna sticka hål på den ballongen utan att läst här? Ni som känner henne på riktigt hur skulle ni beskriva henne kort? Ja fattar bara inte hur folk kan blåsas av henne hela tiden?

Ja med tanke på allt hon har sagt som senare visat sig varit falska så är det inte så klart att många misstror henne.
Känner henne inte personligen men jag hade en vän och KK som var väldigt nära henne och i den innersta kretsen av "Änglafmiljen", tänker inte säga något namn.

Hon berättade att en gång så:

Berny drogade ner min vän totalt så att hon kunde sälja henne sexuellt till en man för att Berny själv skulle få pengar till sina droger.
Hur sant detta är har jag ingen aning om men det låter ju förjävligt...
Citera
2014-10-27, 20:55
Medlem
Som en vän från en period av hennes förflutna -the early days of keso- har jag upplevt henne som ganska underhållande, hon har haft en strävan mot streetsmartness (hur lyckat vet jag dock ej..), men hon var ändå på den tiden lite insiktsfull.
Någonstans senare gick det i knas.
Citera
2014-10-27, 21:04
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ärligt talat, Berny suktar efter uppmärksamhet nu när hon har slutat blogga.
Sanningen är nog snarare den att ni, några stycken här i tråden som verkar ha en onaturlig dragning till henne och vill följa allt hon gör, sitter och hoppas på att hon ska återuppta sitt bloggande samt att fylla Facebook med annat än oväsentligheter. Varför inte skaffa er ett liv? Varför följa allt en person som Berny Pålsson gör? Jag begriper inte hur ni kan fascineras så av henne? Förklara för mig.
Citera
2014-10-28, 02:36
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Sanningen är nog snarare den att ni, några stycken här i tråden som verkar ha en onaturlig dragning till henne och vill följa allt hon gör, sitter och hoppas på att hon ska återuppta sitt bloggande samt att fylla Facebook med annat än oväsentligheter. Varför inte skaffa er ett liv? Varför följa allt en person som Berny Pålsson gör? Jag begriper inte hur ni kan fascineras så av henne? Förklara för mig.

Nu har jag redan brutit min egen regel om att inte skriva i denna tråden längre så skit samma (förresten var mitt förra extremt kryptiska inlägg INTE till Berny).

Kollar man igenom en hel del andra trådar under "kändisskvaller" så finns samma tendens där på sina ställen. Vid något tillfälle i det förflutna så antog någon att Jag var "starstruck" utav Berny när det i själva verket är så att jag hemskt gärna lyfter upp mina vänner känslomässigt i detta livet när det behövs (och jag kände Berny väl under många år och har kontakt med henne då och då privat än idag). Många har nämnt termen "guilty pleasure" men där jag då undrat exakt vad vissa njuter utav.. när det går åt helvete för Berny? När det går bra? När det är "action" hela tiden? Allt kombinerat!? En del har hävdat att Berny har utnyttjat och utnyttjar samhällssystemen där jag många gånger argumenterar att med ett utav världens största skattetryck så bör systemen i vårat samhälle fungera såpass bra att fusk och bedrägeri upptäcks hyfsat lätt (sen hur verkligheten ser ut egentligen.. det är en helt annan sak i och för sig) men så vitt Jag vet så är inte Berny dömd för att ha bedragit och utnyttjat systemet (om någon sitter inne med motsatsen och ren fakta så kan ni ju posta den) så det kan endast vara och bli subjektiva värderingar från vissas håll.

Så jag är lite utav levande frågetecken också ang detta.. kanske har sitt ursprung i att nästan dom enda idoler och förebilder jag har och har haft i hela mitt liv varit och är vänner till mig..
Citera
2014-10-30, 19:23
Medlem
Tycker också att tråden hållit rätt låg nivå på sistone. Som om vissa härinne inte kan hålla sig ifrån att "hata", och finns det inget nytt skvaller så får man gå på utseendet..

Men. Misströsta inte.

På Facebook skriver Berny nu att hon ska ta upp r igen. Ny bevisning tydligen... Och för första gången en kommentar från hennes far i ämnet.
Citera
2014-10-30, 20:22
Medlem
Konstig uppfödare som säger åt henne att laga makaroner & korv åt hunden för att han inte äter.
Givetvis äter han inte pga svartsjuka.

& "r"... Ja, jättetuff bild, posera med leksakspistol, var väl Opus Dei som tvingade henne.
Jag tror de flesta normala människor förstår att det där aldrig hänt, att hon aldrig blivit uppfostrad till att vara ett bajsätande helgon. Men fortsätt försöka...
Citera
2014-10-30, 21:11
Avslutad
Print screen från facebook om det försvinner: http://i62.tinypic.com/1pdjyw.png

Hennes farsas svar är intressant. Första gången någon i familjen (förutom han som påstod sig vara hennes lillebror) erkänner att R existerar? Hoppas de går till motattack. Men vart kommer pengarna ifrån då?

Förresten, hur i helvete kan L fortfarande ha kontakt med Berny efter var som hände med Nilas?
Citera
2014-10-30, 21:17
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Print screen från facebook om det försvinner: http://i62.tinypic.com/1pdjyw.png

Jag skrattar mest åt Bernyanens Fridas inlägg där hon försöker peka på ordval som något slags bevis på att Berny minsann inte ljuger och han bara är "rädd".

Angående att Berny tar upp skiten igen... hon är väl uttråkad. Nu är det dags för några resor till polisstationen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in