2013-05-14, 23:52
Medlem
Kan tycka det är skumt att B först skriver hon bara har en madrass, sen har hon inte ens en madrass utan måste köpa en och på det har hon ordnat en flyttfirma på en enda dag och i Malmö? Nej nej, det ska bokas långt i förväg annars har ingen av dem tid och på detta undrar man var hennes förra möbler är? Möblerna hon hade i lägenheten med Jonas, var är dem? Många frågetecken, man börjar undra.
Citera
2013-05-15, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y.
Kan tycka det är skumt att B först skriver hon bara har en madrass, sen har hon inte ens en madrass utan måste köpa en och på det har hon ordnat en flyttfirma på en enda dag och i Malmö? Nej nej, det ska bokas långt i förväg annars har ingen av dem tid och på detta undrar man var hennes förra möbler är? Möblerna hon hade i lägenheten med Jonas, var är dem? Många frågetecken, man börjar undra.

Känns nödvändigt att ha en flyttfirma till en madrass och lite kartonger... Hon kan ju inte ha många kartonger heller, om inte femton är till hennes "forskning".
Citera
2013-05-15, 01:59
Medlem
Nänä, det lilla tar man i en kombi och några vändor. Mest troligt är väl att personalen inte ställer upp utan att flyttfirman gått via socialen så det är därför men att boka en flyttfirma en dag innan kan man glömma. Så funkar det inte, särskilt inte i en storstad. Lägenheten hon fått måste vara via det bostadssociala programmet och sabbar hon sen denna lägenheten också, kommer hon inte bli erbjuden fler lägenheter av Malmös kommun utan då får hon byta kommun igen.

Iofs har jag hört att med vissa tunga psykiska diagnoser måste staten ställa upp med bostad åt en så kanske, man vet aldrig men man tycker det borde finnas gränser. Och vad gör boendestödjarna för henne? Hade de gjort sitt jobb hade hon haft kvar bostaden i Stockholm för deras plikt är att hjälpa individen. Blir så fruktansvärt arg på dem, ärligt talat! Har sett andra hamna i hemska situationer där boendestödjarna skulle ha hjälpt till men de är oftast lata och vill inte göra ett skit för sina löner mer än som B påpekade i en bok, komma och påpeka att det behöver städas och sen gå. Har de varit där, kan de bocka av det i sina protokoll och allt ser fint ut men i själva verket har e inte lyft ett finger. Onödigt, den sjuke vet att det behöver städas, det de behöver är HJÄLP med sådant! Gah, frustrerande.
Citera
2013-05-15, 10:45
Medlem
Citat:

jag vet att hon har skrivit för rätt längesen att möblerna är magasinerade. men man tycker att efter alla problem med kronofogden så har de nog lagt beslag på dom. med all rätt.
Citera
2013-05-15, 15:09
Medlem
Citat:

nu skrev hon på instagram om sina bokhyllor. denna förvirrade tjej.
Citera
2013-05-15, 15:54
Medlem
BlotGoths avatar
Tycker hon känns påverkad i sina senaste inlägg, mkt svammel och som ni säger, saker som inte går ihop.
Citera
2013-05-15, 17:50
Medlem
Kardnialvokals avatar
Senaste typ 10 bilderna på Instagram är bilder där hon pussar mot kameran och skiver att hon "dansar", "onanerar" eller "pussas med Theus". Värre än en 14-åring.
Citera
2013-05-15, 18:38
Medlem
Kollar man på ratsit är hennes adress C/O Lise-lott Nilsson i Limhamn i Malmö. Undrar om det är gammalt eller nya adressen, hade ju varit lite intressant om hon kunde förklara C/O när hon pratar om egen lägenhet och allt sånt. Hon framställer det ju som att hon fått förstahandskontrakt.
Citera
2013-05-15, 18:43
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Senaste typ 10 bilderna på Instagram är bilder där hon pussar mot kameran och skiver att hon "dansar", "onanerar" eller "pussas med Theus". Värre än en 14-åring.

Kan nån slänga upp en länk till hennes Instagram...?
Citera
2013-05-15, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Kan nån slänga upp en länk till hennes Instagram...?

http://instagram.com/bernyblue
Citera
2013-05-15, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatever83
jag vet att hon har skrivit för rätt längesen att möblerna är magasinerade. men man tycker att efter alla problem med kronofogden så har de nog lagt beslag på dom. med all rätt.

Nja..finns inget värde i möbler. För att fogden ska ta något måste det handla om större pengar som för exempelvis en sommarstuga villa, dyra bilar eller båt.

Seriöst, vad är detta? :

dounfab
Men var inte hunden behandlingshemmets!?
4v

bernyblue
Nej. Theus är min grabb. Har alltid varit. Jag köpte hobom när han var valp. Nu är han ett och ett halvt. Jag kallade honom terapihund för tanken var att han skulle utbildas till det.

Såå, hon ljög alltså?

Och kolla denna bilden: http://instagram.com/p/TBUEOgNG7O/

Ser ju ut som om hon fått ett återfall och skurit sig igen? Nu blir man ju ledsen..hon måste må apa.. :/
Senast redigerad av N.Y. 2013-05-15 kl. 21:20.
Citera
2013-05-15, 21:43
Medlem
Citat:
Nja..finns inget värde i möbler. För att fogden ska ta något måste det handla om större pengar som för exempelvis en sommarstuga villa, dyra bilar eller båt.:/

fast jag menar inte att jag tror att det finns något värde i möblerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in