2014-09-22, 14:36
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Och vad är detta för jävla svammel? "Andreas är en intelligent människa. Han är logik och har lärt sig något av sina erfarenheter. Han kan förvandla information till kunskap och sedan till verklighet." Typiskt pundande Berny-svammel.

Haha, jag garvade rätt ut när jag såg det. Jag tror det är hennes försök till att beskriva hans personliga egenskaper, som svar på mitt inlägg: (FB) Skvaller om Berny Pålsson?
Citera
2014-09-22, 14:47
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Fyfan vad det är få som säger till Berny på hennes facebook, de flesta bara slickar och suger hennes röv hela jävla tiden, värst är Sara Axelsson.

Jag irriterar mig på henne nåt så djävulskt. Hon brukar kommenterar mycket på Jannes statusar också. Verkar sakna all form av kritiskt tänkande.
Citera
2014-09-22, 15:02
Medlem
Antitrinitarians avatar
http://i.imgur.com/51a5oPq.jpg

"vov vov"
Citera
2014-09-22, 15:11
Medlem
sinfons avatar
Citat:

"vov vov"

En annan del av Köping, som sagt.
Citera
2014-09-22, 15:12
Medlem
Citat:

"vov vov"

Åh herregud... Ja han verkar ju begåvad & stabil...
Citera
2014-09-22, 15:15
Medlem
Antitrinitarians avatar
Han har alltså haft två hundar på 40 år, bor i ett lss-boende, kan knappt stava och tycker Berny är ett bra umgänge? Nä, där finns säkert ingenting att oroa sig för.
Citera
2014-09-22, 15:23
Medlem
Citat:
Jag irriterar mig på henne nåt så djävulskt. Hon brukar kommenterar mycket på Jannes statusar också. Verkar sakna all form av kritiskt tänkande.

JA, det var där jag först blev irriterade på henne, hon tjafsar massor, snackar som nån kristen jävla whitetrash-tönt och är allmänt obegåvad och störig. Som typ alla i Bernys närhet.

Sara klagade massor på Janne och Malins relation och hur barnen blir påverkade och blabla, men sen när Berny går och blir ihop med trebarnsfar som har en fjärde på g, då är det inga barn som hamnar ikläm nej nejnej allt Berny gör är ju jättebra, och Berny har all rätt att må bra FÖR HON HAR KNARKAT och varit HEMLÖS och kastat KESO PÅ POLISEN.
Citera
2014-09-22, 15:33
Medlem
sinfons avatar
Berny Pålsson måste vara det värsta som hänt det där boendet någonsin. Under den korta tid hon varit där har hon hunnit med porrmodellande, knarkfestat, haft egen bodygourd, kört motorcykel med KRIS-medlemmar, haft tre olika hundar (Chanel, Theus och Nilas) och tre olika personer (Emma, Janne och Andreas) boende där, tagit tre eller fyra återfall, legat heroinpåverkad i dagar, blivit sexuellt utnyttjad av personal, kört in och ut hela möblemang (under projekt hem och projekt hem 2.0), fått besök av polisen x antal gånger, kommit i slagsmål med de andra stackars boende och nu även gett en av dem en hund. Har jag missat något?

Undrar hur det kommer att se ut om ett år från nu? Hela personalstyrkan utbytt pga sexuella övergrepp och/eller magsår. Samtliga autisterna har blivit heroinister och fått varsin hund som Berny tröttnat på. Polisen har öppnat filial i trappuppgången så att de varannan dag kan storma in och varannan sitta och ta emot alla Bernys anmälningar. Härbärget intill har ett rum reserverat till när hon vill ta återfall och slippa sova under träd... Eller så har de bara installerat en Xanor-dispenser i lägenheten och spikat igen dörrar och fönster utifrån.
Citera
2014-09-22, 16:06
Medlem
Denosynliges avatar
När jag gick i gymnasiet hade jag en klasskamrat som hade en sambo som inte pallade en avtändning så hennes katt dog pga honom...

Känslig historia för mig eftersom hon faktiskt även var min tjejkompis...

Hur som helst så känns det ju som om Berny potentiellt skulle kunna försätta sig i en sådan situation, jag hade inte blivit förvånad iaf.... Sen behöver det ju inte vara Andreas som är den som är den, han som är så emot droger liksoooom... Men jag blir heller inte förvånad om allt detta händer i samband med ett återfall eller liknande.
Citera
2014-09-22, 16:10
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Berny Pålsson måste vara det värsta som hänt det där boendet någonsin. Under den korta tid hon varit där har hon hunnit med porrmodellande, knarkfestat, haft egen bodygourd, kört motorcykel med KRIS-medlemmar, haft tre olika hundar (Chanel, Theus och Nilas) och tre olika personer (Emma, Janne och Andreas) boende där, tagit tre eller fyra återfall, legat heroinpåverkad i dagar, blivit sexuellt utnyttjad av personal, kört in och ut hela möblemang (under projekt hem och projekt hem 2.0), fått besök av polisen x antal gånger, kommit i slagsmål med de andra stackars boende och nu även gett en av dem en hund. Har jag missat något?

Undrar hur det kommer att se ut om ett år från nu? Hela personalstyrkan utbytt pga sexuella övergrepp och/eller magsår. Samtliga autisterna har blivit heroinister och fått varsin hund som Berny tröttnat på. Polisen har öppnat filial i trappuppgången så att de varannan dag kan storma in och varannan sitta och ta emot alla Bernys anmälningar. Härbärget intill har ett rum reserverat till när hon vill ta återfall och slippa sova under träd... Eller så har de bara installerat en Xanor-dispenser i lägenheten och spikat igen dörrar och fönster utifrån.

Du har glömt att alla i personalen vid det laget även är är hjälplöst kära i Berny eftersom det är så lätt att falla för henne, extra förtjusande tycks hon vara för personer som arbetar inom vården.
Citera
2014-09-22, 17:08
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Du har glömt att alla i personalen vid det laget även är är hjälplöst kära i Berny eftersom det är så lätt att falla för henne, extra förtjusande tycks hon vara för personer som arbetar inom vården.

Ja, jag hade iallafall blivit skitkär i henne ifall hon knivhotade mig och krälade på golvet.
Citera
2014-09-22, 18:43
Medlem
Kardnialvokals avatar
Jag har inte fått något men att döma av stavning och grammatik så är det troligtvis han. Tror han fått påtryckningar av sina babymomas som han i sin tur vidarebefordrat till Berny för hon raderade (eller bara gjorde privat) inlägget där hon skriver att hon vill bli hårdknullad. Kännandes Berny har jag svårt att hon på eget initiativ skulle vara så mån om sin integritet och radera något. Särskilt när underligande motiv till inlägget var för att störa Janne. Tror det kommer ta slut för att Andreas inte pallar mer i slutändan. Till skillnad från Berny tycks han inte vilja bli diskuterad och exponerad på nätet men lycka till med det så länge du dejtar Malmös största vrak.

Verkar som att den där Kim faktiskt har tagit sig an Nilas. Vettefan vem som är sämst hundförälder; en missbrukande mytoman som brister i allt vad omsorg heter eller en 60-årig autist vars intellekt tycks ligga på en 14-årings nivå. Äh det lutar nog åt Berny ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in