2014-09-22, 10:57
Medlem
habilgerbils avatar
Nu distraherar Berny alla från att undra om Nilas genom att påminna oss om att idag har Nicklas varit död i tre år på facebook. Jag blir så trött.
Citera
2014-09-22, 12:33
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Nu distraherar Berny alla från att undra om Nilas genom att påminna oss om att idag har Nicklas varit död i tre år på facebook. Jag blir så trött.

Hon tenderar att göra det när hon känner sig klämd. Eller "supa sig full" och "kravla på golvet" när någon hotar med att skicka ut hennes övergreppsanklagelser. Och det här med att Andreas skulle vara logisk och göra verklighet av sin logik, I don't even. Med Bernys intellekt framstår ju vem som helst som klarar av att lägga ihop 1+1 som Einstein själv.

Jag tror fortfarande att Nilas är död. Menar absolut inte att låta självgod som Hyperrektum men jag brukar vara rätt spot on när det gäller Berny. Först var han hos grannen sedan en vän. I call bullshit för om det varit så hade det varit så jävla enkelt för henne att hänvisa till den vännen så L kunnat se hur hunden hade det med egna ögon men Berny vägrar konsekvent. Och om L är lika professionell som hon är människokännare så har hon sannolikt heller inte skrivit något avtal med B där det står att hunden ska tillbaka till henne om det inte funkar och att hon inte får sälja honom vidare. Så min gissning är att vi aldrig kommer få veta var han tagit vägen utan kommer få fortsätta spekulera och B kommer inte att berätta var han egentligen är.
Citera
2014-09-22, 12:36
Medlem
Gafflens avatar
Under en av bernys svackor / missfall så kommer det nog fram vad som hände med hunden.
En grej man undrar är vem som är bernys vän förutom JHNA då?
Hunden var en valp och valpar äter allting som ligger löst, förvånar mig inte ifall Berny har fullt med choklad/medicin/illegala läkemedel/fimpar som står framme och lilla Nilas skulle råkat äta dom.
Just eftersom hon var i skogen..
Senast redigerad av Gafflen 2014-09-22 kl. 12:39.
Citera
2014-09-22, 12:42
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Under en av bernys svackor / missfall så kommer det nog fram.

Hon skulle t o m kunna hävda att hon gav Nilas till en vän som hon verkligen litade på och att hon aldrig känt sig så oerhört sviken som när hon fick veta att denna "vän" i själva verket var ett monster som sålt Nilas vidare eller dödat honom, att hon helt saknar skuld i detta och att "vännen" ska brinna i helvetet. Och att hon just nu sitter och författar en anmälan mot denna före detta goda vän för hen ska minsann inte komma undan med att behandla oskyldiga djur som förbrukningsvaror.
Citera
2014-09-22, 12:53
Medlem
Antitrinitarians avatar
Precis som Gafflen skriver så har jag också undrat vilka som egentligen är hennes vänner? Hon har ju bränt alla broar, det är bara det sociala bottenskrapet kvar nu.

Jag känner sånt jävla avsky och hat mot Berny just nu att det är sanslöst. Jag vill liksom GÖRA något, men vad kan man göra? Inte ett jävla piss. Men hon borde fan inte få ha kvar Theus. Barnen har mammor som slåss för dom, men djuren hamnar långt ner på prioriteringslistan. Äckliga jävla subb-Berny.
Citera
2014-09-22, 13:06
Medlem
habilgerbils avatar
http://imgur.com/wTdnASH
Citera
2014-09-22, 13:24
Medlem
motyls avatar
Klantigt av uppfödaren att missa att skriva in en klausul i kontraktet (om de ens hade nåt...) om att B måste kontakta uppfödaren om det händer Nilas någonting, att Nilas i första hand ska säljas tillbaka till henne och att B inte får avliva Nilas utan uppfödarens tillåtelse.
Citera
2014-09-22, 13:36
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
http://imgur.com/wTdnASH

Berny säger vad folk vill höra. Jag tror INTE på det.
Citera
2014-09-22, 13:43
Medlem
Jag tror fortfarande på att hon dödat hunden. Med flit.

Jag undrar om hennes kille slår sina barn?
Citera
2014-09-22, 13:48
Medlem
Kim verkar ju vara en ypperlig hundägare. Not.
& Berny visar sig åter igen helt jävla flängd. Skriv du dina långa haranger om hur intellektuell din småbarnsfarsa är, varvat med att du vill bli hårdknullad efter fläskfilén med pommes, istället för att ha djur. Så högintelligenta & fina båda två.
Gaaaah. Vider!

& varför fick inte uppfödaren veta det om han nu är hos Kim?
Citera
2014-09-22, 13:49
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
Jag tror fortfarande på att hon dödat hunden. Med flit.

Jag undrar om hennes kille slår sina barn?

Just det, där sa du nåt. Men det kanske är han som har ställt till med något, men hon försvarar honom. Hon har ju pratat massor om att Theus och Andreas kommer så väl överens. Nilas kanske blev överflödig.

Någon nämnde i hennes blogg att det ju faktiskt inte är så svårt att gå in till Kim och fota Nilas, om han nu är där. Det vore ju skönt att åtminstone få en kommentar nånstans där Kim bekräftar att han har Nilas.
Citera
2014-09-22, 14:33
Medlem
Fyfan vad det är få som säger till Berny på hennes facebook, de flesta bara slickar och suger hennes röv hela jävla tiden, värst är Sara Axelsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in