Inga målgörare i laget denna omgång. Får se vartåt det barkar. I Fantasyfoot går det bra i alla fall: trots minus sex på olycksgubben de Vrij 18:e plats av 1132 deltagare efter omgång 3.
Äsch, det blev oavgjort till slut. Inte så oväntat, men hade hoppats på seger. anteri17 tar igen förlorade poäng genom hemmaplansfördelen och modificatori, och lärde mig samtidigt en läxa i hur viktigt det är att bygga lag bakifrån, vilket jag underskattade. Hade behövt ha Vazquez (som jag nyligen värvat) i startelvan för att klara vinst, men var aldrig aktuellt att spela med honom ändå.
Resultaten i Serie A:
Antico Arsenale - Go Ahead Farmers 1-1
Casteddu - AC Bosman 1-1
KFC - AC Alba Longa 1-0
Pizzaiolo FC - Gentiluomini 3-0
Vill dessutom påminna alla om att det väntar en omgång nu under veckan i Serie A. Chans att ta en snabb revansch om man har förlorat, men kom också ihåg att det innebär kort tid att ändra era lag. Jag tror man kan börja fixa sin uppställning i kväll nån gång och sedan har man inte mer än runt ett dygn på sig eftersom det redan börjar imorgon igen.
Senast redigerad av Ferry31 2014-09-22 kl. 12:11.
Vill dessutom påminna alla om att det väntar en omgång nu under veckan i Serie A. Chans att ta en snabb revansch om man har förlorat, men kom också ihåg att det innebär kort tid att ändra era lag. Jag tror man kan börja fixa sin uppställning i kväll nån gång och sedan har man inte mer än runt ett dygn på sig eftersom det redan börjar imorgon igen.
Hinner man inte med att öppna Scambi emellanåt då?