2014-09-18, 15:09
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Går det bara att byta anfallare emot anfallare sinsemellan? Bytte inte Anteri Barzagli mot Immobile förra året, har dem ändrat det tro?

Oavsett om man byter spelare eller köper in spelare måste det vara av principen att det är samma lagdel in och samma lagdel ut. När jag bytte till mig Barzagli mot Immobile så löste Pellebelle och jag det som så att Pellebelle gav bort en dålig forward, och jag en svag back.

Typ så här:
anteri17 in: Barzagli (back), Thereau (den dåliga forwarden).
Pellebell in: Immobile (forward), Vrsaljko (?) (den svaga backen).

Det egentliga bytet av Barzagli mot Immobile, men vi var enligt ovan tvungna att göra ett byte till, just för att vi bytte inte från samma lagdelar. Det officiella bytena var således Barzagli mot Vrsaljko (?) och Thereau mot Immobile. Krånligt, men hajar du?
Citera
2014-09-18, 15:10
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Oavsett om man byter spelare eller köper in spelare måste det vara av principen att det är samma lagdel in och samma lagdel ut. När jag bytte till mig Barzagli mot Immobile så löste Pellebelle och jag det som så att Pellebelle gav bort en dålig forward, och jag en svag back.

Typ så här:
anteri17 in: Barzagli (back), Thereau (den dåliga forwarden).
Pellebell in: Immobile (forward), Vrsaljko (?) (den svaga backen).

Det egentliga bytet av Barzagli mot Immobile, men vi var enligt ovan tvungna att göra ett byte till, just för att vi bytte inte från samma lagdelar. Det officiella bytena var således Barzagli mot Vrsaljko (?) och Thereau mot Immobile. Krånligt, men hajar du?

Förstår precis,tack
Citera
2014-09-18, 20:00
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Förstår precis,tack

Citera
2014-09-18, 20:05
Medlem
Knugen37s avatar
En till fråga, kan man erbjuda en spelare + pengar för någon annans spelare?
Citera
2014-09-18, 20:15
Medlem
Gantss avatar
Citat:
En till fråga, kan man erbjuda en spelare + pengar för någon annans spelare?
Japp det funkar. Dock måste det vara i samma position (back + pengar för en back, mittfältare + pengar för mittfältare etc.)
Citera
2014-09-18, 20:22
Medlem
Knugen37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Japp det funkar. Dock måste det vara i samma position (back + pengar för en back, mittfältare + pengar för mittfältare etc.)

Tack för alla svar på mina nybörjarfrågor.

Vart ser man hur många credits man har kvar? Står Crediti Totali: 95 Disponibili: 95 Investiti: 0. Betyder det alltså att jag har 95 credits kvar? Det känns inte rätt.
Citera
2014-09-18, 20:30
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Tack för alla svar på mina nybörjarfrågor.

Vart ser man hur många credits man har kvar? Står Crediti Totali: 95 Disponibili: 95 Investiti: 0. Betyder det alltså att jag har 95 credits kvar? Det känns inte rätt.

Japp, du har 95 kvar då. Anledningen till att det inte känns rätt är för att 60 har lagts till efter första budgivningen. Varje spelare får lite kosing extra för att kunna använda på den fria marknaden. Exempelvis bra för mig som spenderade alla mina 260 direkt
Citera
2014-09-19, 17:44
Medlem
anteri17s avatar
Några ändringar i Antico Arsenale inför mötet med Go Ahead Farmers. Viviano ersätter Diego Lopez av logiska skäl. Biava kommer in istället för Ghoulam, och Ilicic spelar på mittfältet eftersom Muntari spelar en tuff match mot Juve. Denna elva ställs således på benen:

Viviano

Darmian de Vrij Biava Dodo

Ilicic Pjanic Pogba Birsa

Totti Zaza

Trots mål senast är Lopez och Gabbiadini utanför elvan.
Citera
2014-09-20, 10:02
Medlem
4522s avatar
Efter sin silenzio stampa har Zebina Zebinassons Pizzaiolo FC bestämt sig för att presentera sitt lag inför helgens revansch. 1-5 i en hemmapremiär är inte OK och nu har han valt att säkra upp defensiven med en backlinje bestående av fem försvarare. Och inte vilken backlinje som helst, utan kanske den köttigaste i klubbens historia.

Consigli

Abate - Heurtaux - Manolas - Marquez - Caceres

Menez - Cigarini - Allan - Palombo

Dybala

Kom och hämta, Gentiluomini!
Citera
2014-09-20, 14:21
Medlem
Knugen37s avatar
Efter många dagar av spekulationer är Ale Violas elva så gott som bekräftad. Man ställer upp med följande manskap emot Juvevaffancuolo.

De Sanctis
Maicon-Luccarelli-Lichtsteiner
Menez-Guilherme-Lodi-Cuadrado
Gervinho-Cassano-Babacar
Citera
2014-09-20, 16:26
Medlem
Villons avatar
Efter 0-0 i premiären färdas AC Alba Longa till bortamötet med KFC. Bisarrt många skador bland försvararna gör att laget tvingas att testa ett 3-4-3, en uppställning jag har dåliga erfarenheter av ifrån ifjol. Minns särskilt en 1-5-förlust på hemmaplan i ett tidigt skede av säsongen. Repris i år? Ingen vet.

Chiellini - Rami - Evra

El Kaddouri - De Rossi - Brienza - Hamsik

Callejón - Osvaldo - Quagliarella
Citera
2014-09-20, 21:17
Medlem
Ferry31s avatar
Är det inte något konstigt poängavdrag som finns om man gör mål på sin egen målvakt? Kom att tänka på det nu när Honda hade ett jätteläge att nicka in 1-0, som Buffon räddade. Tänkte inte alls på detta vid min laguttagning, annars hade det kanske varit smart att sätta Honda på bänken och spela någon annan mittfältare, eller sätta Buffon på bänken och slänga in min andrakeeper i startelvan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in