2014-09-14, 14:10
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Eaz, ja tog precis 38 med babben, u got some catching up to do

Hur fan? 32 här sen är det trögt. :/
Citera
2014-09-14, 15:16
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Eaz, ja tog precis 38 med babben, u got some catching up to do

Grattis Börjat lira min crusse igen, söker efter ny RRoG och en bra unity + HF amulet, craftade 9st men inga som var bra.

Sen behöver jag Leoric's Crown också så jag kan börja rolla dmg igen istället för massa CDR på andra saker.

Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Han kör la inte ens Season?

Det gör inte Kebaben heller

Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
Hur fan? 32 här sen är det trögt. :/

Ska testa min lightning barb och se hur den står sig
Citera
2014-09-14, 15:29
Medlem
TzOns avatar
Äntligen hittade jag min flying dragon, jävlar vilken skillnad det blev nu, smitar som det aldrig gjort annat.
Citera
2014-09-14, 15:33
Medlem
Citat:

Nej, inte jag heller. Ser inget intresse i det då season-chars ändå hamnar på non-season efter säsongens slut. Är mer ute efter att perfekta min barb och pusha den så högt jag kan i g-rifts, finner föga intresse i annat i spelet atm. Visst jag gearar en DH atm, men mest för att kunna skaffa höga rift keys i trials där barb suger.
I diablo 2 fanns det anledning att köra ladder, då "vanliga" där var fyllt av dupes och fusk eftersom det även gick att lira offline. Samt trading-delen där man kunde få mängder av forumguld etc för ovanliga saker i början av laddern. I d3 ser jag inte riktigt "charmen" med att börja om från scratch.

Men förstår om en del tycker det är kul, själv gillar jag endgame aspekten och tycker det är delen mellan att man startar en ny char och tills att man har ett fullt endgame set är skittråkigt. Dessutom är jag ganska tävlingsinriktad, och vill gärna pusha mig högt, snabbt om jag börjar season, vilket rimmar ganska dåligt när man jobbar heltid, är gift etc=/ hehe.
Senast redigerad av GillarKebabtallrik 2014-09-14 kl. 15:36.
Citera
2014-09-14, 17:43
Medlem
Citat:
Finns inte riktigt någon större idé att spela season. Det enda som lockar är väl season only legendaries.
Det jag tyckte var roligast med nya ladders var den nya ekonomin. Det försvann dock när de valde att ta bort trading helt och hållet. Känns mer som ett singleplayer spel.

Jag spelar dock själv på laddern
Citera
2014-09-14, 18:48
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Nej, inte jag heller. Ser inget intresse i det då season-chars ändå hamnar på non-season efter säsongens slut. Är mer ute efter att perfekta min barb och pusha den så högt jag kan i g-rifts, finner föga intresse i annat i spelet atm. Visst jag gearar en DH atm, men mest för att kunna skaffa höga rift keys i trials där barb suger.
I diablo 2 fanns det anledning att köra ladder, då "vanliga" där var fyllt av dupes och fusk eftersom det även gick att lira offline. Samt trading-delen där man kunde få mängder av forumguld etc för ovanliga saker i början av laddern. I d3 ser jag inte riktigt "charmen" med att börja om från scratch.

Men förstår om en del tycker det är kul, själv gillar jag endgame aspekten och tycker det är delen mellan att man startar en ny char och tills att man har ett fullt endgame set är skittråkigt. Dessutom är jag ganska tävlingsinriktad, och vill gärna pusha mig högt, snabbt om jag börjar season, vilket rimmar ganska dåligt när man jobbar heltid, är gift etc=/ hehe.

b.net-karaktärer kunde man ju inte köra offline.
Citera
2014-09-14, 19:12
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Grattis Börjat lira min crusse igen, söker efter ny RRoG och en bra unity + HF amulet, craftade 9st men inga som var bra.

Sen behöver jag Leoric's Crown också så jag kan börja rolla dmg igen istället för massa CDR på andra saker.

Det gör inte Kebaben heller

Ska testa min lightning barb och se hur den står sig

lightning alltså? ja det får du fan berätta
Citera
2014-09-14, 19:29
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
lightning alltså? ja det får du fan berätta

Har lite svårt med det nu, min crusse och barb delar just nu SoJ, vilket betyder att jag måste rolla elemental dmg varje gång jag byter char

Dock, rollade denna: http://ladda-upp.se/files/2014/b117611.png

CHD eller Holy?
Citera
2014-09-15, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Har lite svårt med det nu, min crusse och barb delar just nu SoJ, vilket betyder att jag måste rolla elemental dmg varje gång jag byter char

Dock, rollade denna: http://ladda-upp.se/files/2014/b117611.png

CHD eller Holy?

Alltid chd på amu, 100 % är för mycket för att gå misste om.
Hur många amus på ett ungefär behöver man crafta för att rolla en liknande?
Har bara orkat göra ubers en gång hittills och den blev skräp, såklart.
Citera
2014-09-15, 08:04
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Alltid chd på amu, 100 % är för mycket för att gå misste om.
Hur många amus på ett ungefär behöver man crafta för att rolla en liknande?
Har bara orkat göra ubers en gång hittills och den blev skräp, såklart.

Tog väl 15 försök på crussen, 10+ på DH'n.
Citera
2014-09-15, 10:50
Medlem
Sådär ja!

Nu har min Wiz, hela Firebird set bonusen (tack vare ringen) och en Furnace med 46% elite damage. Nu skulle jag vilja ha en bra HF amulett, istället för coldblood bonusen... gjort 3st HF amuletter, 2 gav coldblood och den tredje Paralyzie. Sjukt irriterande, och andra sidan har jag haft bisarr tur då jag drog 70 i lördags... Så jag har väll ingen rätt att klaga...

Om man bara skulle kunna få en jäkla portal av goblisarna så skulle pengar bekymren upphöra också
Citera
2014-09-15, 15:14
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurodax
Sådär ja!

Nu har min Wiz, hela Firebird set bonusen (tack vare ringen) och en Furnace med 46% elite damage. Nu skulle jag vilja ha en bra HF amulett, istället för coldblood bonusen... gjort 3st HF amuletter, 2 gav coldblood och den tredje Paralyzie. Sjukt irriterande, och andra sidan har jag haft bisarr tur då jag drog 70 i lördags... Så jag har väll ingen rätt att klaga...

Om man bara skulle kunna få en jäkla portal av goblisarna så skulle pengar bekymren upphöra också

hahaha du har verkligen haft tur, bara att säga grattis

Lite sugen på min wiz som nästa, har alla Firebird, dock är jag inte säker på vad jag ska köra mer än det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in