2014-09-12, 01:58
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Exakt...

Koppling till våldsamma vänsterfascister, sitter och trollar på flashback för att döva sin maktlöshet och förnedring på grund av avsaknaden av mening och mål i livet. Slutsats: Ännu ett troll som vet nada om rg eller fbs databas.

Brister lite i resonemanget där, om jag nu har kopplingar till "våldsamma vänsterfascister" och RG består utav "våldsamma vänsterfascister", så borde jag förslagsvis veta vad jag snackar om. Men ska inte säga emot, klockan är 01.57 och jag sitter på flashback och för icke diskussioner så jag antar att jag har en avsaknad av mening och mål i livet.
2014-09-12, 02:04
Medlem
Citat:
Din första mening har ingen logik. Din andra mening har ingen logik. "jaga brott som många SDare har använt för att begå brott". Det enda brottsliga vi ser exempel på är odemokratiska försök till åsiktsregistrering och valpåverkan, sådant som vårt lands säkerhetspolis gillar att utreda. Vi får hoppas att rg nu har gått ett stegför långt när de försöker underminera vårt lands demokratiska system och hotar yttrandefriheten.

FB ligger i USA og under amerikansk lag.

RG forsøker å innskrenke yttringsfriheten i USA og jag tror inte at CIA tycker om det.
2014-09-12, 02:06
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Alla på Flashback kan ha lite is i magen tills admin har bekräftat eller dementerat intrånget.
2014-09-12, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruker1
FB ligger i USA og amerikansk lag.

RG forsøker å innskrenke yttringsfriheten i USA og jag tror inte at CIA tycker om det.

Helt fel. FB juridikexpertnonsens som i princip utan undantag är helt påhittat önsketänkande. Om du är i sverige och begår brottet så har du begått ett brott enligt svensk lag. Alltså straffbar i sverige. Har du spridit rykten om en person bosatt i Sverige med svenska samhället som målet för informationsdisseminationen, så har du skadat personen i sin sfär, vilket är grundkriteriet för att bedöma kränkningsbrott
Senast redigerad av adminulator 2014-09-12 kl. 02:10.
2014-09-12, 02:09
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801
Ursäkta min trötthet, men jag orkar verkligen inte glo igenom tiotals sidor just nu.
Så ställer en enkel ja/nej fråga, och vill enbart ha ett ja eller ett nej på den, inget mellanting.

Har det framkommit något konkret som pekar på att det finns minsta lilla gnutta sanning i uttalandet om att de har tagit del av flashbacks databas?

Nej, inte ett skit.
2014-09-12, 02:10
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Alla på Flashback kan ha lite is i magen tills admin har bekräftat eller dementerat intrånget.

Spelar ingen roll om det är sant eller inte.
RG ska fortfarande krossas som flugor oavsett.
Även om det är falskt alarm är det ett försök att tysta människor och stoppa det fria ordet.
Men kom ihåg, hämnd serveras bäst kall.
2014-09-12, 02:10
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Sant, man borde höra av sig till NSA.

NSA vill säkert prata med dig, folk i extremvänstern som hotar yttrandefrihet är alltid poppis!

Citat:
Ursprungligen postat av kaospojken
Spelar ingen roll om det är sant eller inte.
RG ska fortfarande krossas som flugor oavsett.
Även om det är falskt alarm är det ett försök att tysta människor och stoppa det fria ordet.
Men kom ihåg, hämnd serveras bäst kall.

rg kommer inte lyckas hora demokratin och yttrandefriheten. Det är ett gäng patetiska föredettingar som trampat i klaveret när de försöker påverka valutgången med odemokratiska medel genom att begå brott. Deras koppling till extremister och våldsverkare på vänsterkanten kommer vara spiken i kistan.
Senast redigerad av Xelious 2014-09-12 kl. 02:14.
2014-09-12, 02:11
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Du är redan avslöjad ja så du kan gå och lägga dig nu, AF öppnar nog tidigt! Eller ska du på ett AFA-möte om att förstöra Sveriges demokrati inför valdagen? Du kan berätta i majjadimmorna hur du på fb lyckats skaffa fler SD-röstare genom att trolla och reta upp folk.

Även där är resonemanget konstigt. Skulle jag saknar uppehälle för att jag sitter vaken den här tiden, vilket du och ca 15000 personer också gör?

Känner även ett stort förakt för arbetslösa från din sida, har ju själv varit arbetslös och det är knappast självvalt.
2014-09-12, 02:16
Medlem
shponglads avatar
Det här äcklar mig verkligen, som antirasist.

Detta är en extrem form av åsiktsregistrering värdig östtyskland under sina "glansdagar"

Jag hoppas ni är nöjda med er själva.

Kuva demokratin när den inte passar er agenda....det är verkligen sorgligt
2014-09-12, 02:19
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Även där är resonemanget konstigt. Skulle jag saknar uppehälle för att jag sitter vaken den här tiden, vilket du och ca 15000 personer också gör?

Känner även ett stort förakt för arbetslösa från din sida, har ju själv varit arbetslös och det är knappast självvalt.

Du borde ha tid lära dig formulera dig och stava rätt när du är arbetslös kan man tycka! Jag börjar jobba om 6 timmar och många av de 15 000 som du försöker trolla till att rösta på SD är nog nattarbetare, inte bara arbetslösa som dig... Kan gratulera dig att du iaf en liten stund kände att ditt liv hade ett mål och mening när du trollade i den här tråden och du övar på att skriva och formulera dig det är bra! Om du blir en del av samhället och får en fast inkomst så kommer du förstå hur fel det är att hota demokratin och samhället, när kommunisten blir gammal blir han kapitalist, eller hur?
2014-09-12, 02:23
Medlem
BubbleRabbits avatar
Med risk för att jag upprepar mig så borde alla oavsett partitillhörighet oroa sig om den faktiska basen nu skulle vara dumpad. Om vi ponerar att RG sitter på en kopia av basen, de säger sig själva ha fått den skickat till sig från olika håll. Efter att de går ut och bevisligen bekräftat att denna nu skulle vara på riktig så kommer den samtidigt med bli ett lovligt byte att skicka runt underground. Tiden innan den landar på ett lättillgängligt ställe är väl runt ca 2-4 veckor efter.

När någon väl tagit på sig skulden så är det ingen som har något att förlora för att skicka den vidare. Det vill säga att det inte är bara "nazisterna" som kommer outas, det är vänstern, det är de på drogforumen, det är de som föredrar katter istället för hundar, de är de som har sjuka tankar, det är hela forumet. Är det verkligen ingen normal människa som faktiskt kan förstå konsekvenserna utav detta?
Senast redigerad av BubbleRabbit 2014-09-12 kl. 02:38.
2014-09-12, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adminulator
Men både JÅ, Söder, Bylund osv säger att sådana yttranden är helt fel och har ingen plats i SD? Vad är problemet? Varför vill SDare göra sånt som partiledningen förklarar har ingen plats i deras parti? Är det frågan om ett argument för väljarna (mao att lura dom i sin politiska åskådning) och en diametralt motsatt bakom kulisserna?

Alltså skriven text förmedlar faktiskt ganska mycket psykologisk fakta om personen som skriver dem. Dina inlägg skriker av "hähähähä jag är bättre än SD". Grejen är bara att resten av oss skiter i SD och ditt politiska krig mot dem.

Det finns ingen som tror att du handlar om någonting annat än detta. Ditt förakt för Flashback är därför att SDare finns här. Allt du säger blir helt förvridet av ditt hat med dem. Så jag skiter i vad du säger och vad du tror är korrekt yttrandefrihet. Du är bara en maktgalen fåne som inte skulle sluta sätta stöveln i ansiktet på den som var totalt besegrad och förnedrad.

Någon mänsklighet har du inte visat upp. Det är som att lyssna på en gris grymta, hur mycket man än vässar öronen förblir det djuriska läten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in