2014-09-11, 13:06
Medlem
4522s avatar
Skönt budgetgäng jag kom över, den enda som spenderade mindre än 200 miljoner lire. Har 143 miljoner till den öppna mercaton, Pizzaiolo FC bara kör! Fick trots det in många spelare jag siktade på, idel favoritspelare.
Citera
2014-09-11, 13:07
Medlem
Ferry31s avatar
Överlag ganska nöjd. Jag fick Buffon i målet, 4 starka mittfältare, men annars rätt dålig bredd på mittfältet och sen fick jag ihop ett sylvasst anfall med Llorente, Tevez, Berardi och Denis. Enda riktiga svagheten är backlinjen, där jag inte alls gjorde min hemläxa. Fick in flera skadade spelare, endast tre spelade i första omgången och endast två står som garanterat tillgängliga i helgen.

Det sköna med att bara vara 8 spelare är att man kan fixa bredden senare dock, som tur är. Finns förhoppningsvis gott om truppspelare på marknaden som går att köpa in efter första omgången.
Citera
2014-09-11, 13:08
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Den är öppen mellan omgångar, stänger på onsdagar vid 15:00 tror jag. Notera dock att de bud du lägger här är de faktiska buden du kommer få betala om du har det högsta budet. Bjuder du 100 för Ujkani, och det näst högsta budet är 5 kommer du likväl få smeta 100 för Ujkani. Värt att tänka på...

Okej, tack för infon. Mercaton öppnar alltså när denna andra ligaomgång är färdigspelad?

Och vi ska alltså mötas man mot man, lag mot lag, nu? Var ser man det "spelschemat"?
Citera
2014-09-11, 13:10
Medlem
Villons avatar
Är de gröna/gula/röda gubbarna borttagna? Indikeras sannolikhet att starta på något annat sätt som jag missat?

Edit: glöm det, kollade på fel sida. Ringrost.

Har två till fyra startklara backar inför premiäromgången.
Citera
2014-09-11, 13:12
Medlem
4522s avatar
Spelschemat finns under calendario. Jag möter min bittra rival KFC i premiären. Hinner inte spendera mina lire på den öppna marknaden innan dess, går för kryss.
Citera
2014-09-11, 13:14
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Är de gröna/gula/röda gubbarna borttagna? Indikeras sannolikhet att starta på något annat sätt som jag missat?

1. Gå till ditt lag
2. Modifca Formazione
3. Tabella
4. Ändra fritt
Citera
2014-09-11, 13:15
Medlem
Ferry31s avatar
anteri17 sitter väl med 8/8 spelgaranterade försvarare.
Citera
2014-09-11, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Vem fan är COSA NOSTRA? Grymt lag.

Helt okej nöjd med mitt lag, väntar till ikväll innan jag kommer med en utvärdering av truppen.

GK: Neto, Berisha, Viviano
DF: Bonucci, Alex, De Vrij, Marquez, De Sciglio, Jesus, Radu, Zuniga
MF: Pirlo, De Rossi, Montolivo, Mertens, Inler, Kovacic, Barreto, Christodoulopoulos
FW: Totti, Tevez, Quagliarella, Pinilla ( ), Tavano, Dybala

Gissa

Har inte sett laget än då jag är på jobbet. Blir till att spana in det sen när man kommer hem
Citera
2014-09-11, 13:30
Medlem
4522s avatar
Fick tre stabila startkeeprar för 20 miljoner lire. Fint som snus. Får analysera truppen lite bättre ikväll.
Citera
2014-09-11, 13:31
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Spelschemat finns under calendario. Jag möter min bittra rival KFC i premiären. Hinner inte spendera mina lire på den öppna marknaden innan dess, går för kryss.

Mercaton verkar vara stängd? Scambifunktionen också icke tillgänglig. Hur går det till när man byter spelare förresten?
Citera
2014-09-11, 13:37
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Mercaton verkar vara stängd? Scambifunktionen också icke tillgänglig. Hur går det till när man byter spelare förresten?

Mercaton öppnar på måndag. Kom ihåg att du måste slänga ut en av dina gamla spelare (på den positionen) när du köpt in en ny. Fast det görs först efteråt.

Jag har aldrig gjort några byten så jag vet inte hur det fungerar. Pellebelle och anteri17 vet nog bättre eftersom de gjorde ett byte med varandra förra säsongen.
Citera
2014-09-11, 14:10
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Mercaton öppnar på måndag. Kom ihåg att du måste slänga ut en av dina gamla spelare (på den positionen) när du köpt in en ny. Fast det görs först efteråt.

Jag har aldrig gjort några byten så jag vet inte hur det fungerar. Pellebelle och anteri17 vet nog bättre eftersom de gjorde ett byte med varandra förra säsongen.

Okej, tack. Det är ingen hets, ser vad mercaton ger först och är inte missnöjd med första elvan (med fyra ytterbackar...):

Buffon
Maggio-Nagatomo-Caceres-Torosidis
Marchisio-Hallfredsson-Bonaventura-Florenzi
Berardi-Djordjevic
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här