2014-09-03, 20:53
Medlem
Tillbaka på hotellrummet ett besök på en salong i en av Stockholms norrorter.
Ringde och försökte boka men möttes av någon thai-svengelska och ett OK! Snokade rätt på adressen via TMG. Knatade dit tog några minuter att hitta. Men väl där fortsätter kaoset tre klienter där samtidigt. Blir visad till ett rum av en dam i 40 års åldern klädd i thight kort klänning. Rummet har låsbar dörr, hon smiter iväg jag näckar med handduken över baken. Hon kommer in lyfter på handduken och lägger tillbaka den. Sedan börjar massagen den är faktiskt riktigt bra. Bättre än förväntat. Inga som helst tendenser till "snudd" sedan vändning lika igen. Sedan dags för huvud och ansiktsmassage. Då börjar hon smaka mig ner över bröstet och fråga om jag ofta går på massage. Visst ljög jag och hon frågar vad jag tycker om. Allt svarar jag. Vad menar du med allt frågar hon. Ja allt säger jag och flirtar med henne. Då säger hon att hon gör allt för mig. Jag frågar hur mycket för FS. Hon frågar hur mycket betalar du jag visar 10 fingrar. Hon kontrar med 15. Jag testar med 13, men hon ger sig inte. Hon a hade mig på kroken så jag tog 15. Hon näckar och vi kör igång. Var ingen höjdare hon var inte våt nog och jag fick inte slicka henne Heller. Men hon kämpade på. Och vi höll nog på en så där 30 min och gjorde slut på 3 kondomer. Fick henne att komma 2 ggr.

När vi var klara och soldaten ville ha mer så sa hon nästa gång måste du ha 2 tjejer. ☺
Det lär ju intressant men det ville hon ha 3000 för.... lite för dyrt för mig sa jag men vi ses om två veckor sa jag.
Citera
2014-09-03, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keso898
Tillbaka på hotellrummet ett besök på en salong i en av Stockholms norrorter.
Ringde och försökte boka men möttes av någon thai-svengelska och ett OK! Snokade rätt på adressen via TMG. Knatade dit tog några minuter att hitta. Men väl där fortsätter kaoset tre klienter där samtidigt. Blir visad till ett rum av en dam i 40 års åldern klädd i thight kort klänning. Rummet har låsbar dörr, hon smiter iväg jag näckar med handduken över baken. Hon kommer in lyfter på handduken och lägger tillbaka den. Sedan börjar massagen den är faktiskt riktigt bra. Bättre än förväntat. Inga som helst tendenser till "snudd" sedan vändning lika igen. Sedan dags för huvud och ansiktsmassage. Då börjar hon smaka mig ner över bröstet och fråga om jag ofta går på massage. Visst ljög jag och hon frågar vad jag tycker om. Allt svarar jag. Vad menar du med allt frågar hon. Ja allt säger jag och flirtar med henne. Då säger hon att hon gör allt för mig. Jag frågar hur mycket för FS. Hon frågar hur mycket betalar du jag visar 10 fingrar. Hon kontrar med 15. Jag testar med 13, men hon ger sig inte. Hon a hade mig på kroken så jag tog 15. Hon näckar och vi kör igång. Var ingen höjdare hon var inte våt nog och jag fick inte slicka henne Heller. Men hon kämpade på. Och vi höll nog på en så där 30 min och gjorde slut på 3 kondomer. Fick henne att komma 2 ggr.

När vi var klara och soldaten ville ha mer så sa hon nästa gång måste du ha 2 tjejer. ☺
Det lär ju intressant men det ville hon ha 3000 för.... lite för dyrt för mig sa jag men vi ses om två veckor sa jag.

En fråga, hur kan ni lägga så mycket pengar på detta? Känns som ett jävla slöseri?!
Citera
2014-09-04, 09:10
Medlem
Länge sedan jag skrev i tråden, men:

Besök på rel. nyöppnat ställe i söderort, vars innehavare tidigare funnits på mer centralt ställe.

Denna gång togs jag hand om hennes kollega, en kvinna runt 40, med nätt figur.

Det hela inleddes med fottvätt och handdukstvätt mellan skinkorna, vilket som alla vet är ett gott tecken.

Oerhört kompetent massage, bland det bästa jag varit med om. Sedvanligt pungsnudd.

Efter vändning enades vi om ett vanligt HJ, som kryddades med ett finger i brumman. Efter sessionen fortsatte hon massagen och drog över tiden med ca 10 min.

Kanon.
Citera
2014-09-04, 09:37
Medlem
dojajas avatar
Efter sommarsemestern var slut, kände jag för ett dopp i djungeln igen. Efterforskningen på TMG slutade i att jag hamnade ganska nära jobbet, centrala delen av huvudstaden.

Kliver in i salongen utan att bokat tid vid 18 snåret i hopp om lediga damer. Tur hade jag för det var en ledig, kvinnan som tog emot mig. Alltid svårt att gissa ålder, så jag säger ~25-38, ganska så söt och kort.

Efter rutnimässig betalning och näckning, påbörjas massagen intensivt. Hon säger inte så mycket, men hennes svenska är helt okej även om vissa ord från engelskan lånas in. Frågan kommer om jag varit där tidigare vilket jag självklart svarar jakande, men att det var länge sedan
Rummet, har väggar men tyvärr inga riktiga dörrar.

Efter ett tag händer det något jag inte upplevt tidigare, hon börjar massera anus! Tidigare erfarenhet har de snuddad och masserat runt, men nu var det själva a-hole. Wow, det var faktiskt skönt. Hon fortsätter sedan neråt mot vaderna innan vändningen.

Vändningen kommer och junior är stenhård såklart efter den sköna bakbehandligen. Till min stora förvåning kommer aldrig något bud på extra eller ens ögonkontakt, hon var mycket tystlåten som sagt. Hon hade en tajt kropp också i kombinationen med anusmassagen var junior hård ganska länge, syndes klart och tydligen genom handduken.

Hur som, lämnade salong en smula besviken.
Until next time.

Pris: 400:-
Lokal: 6/10
Massage: 7/10

Mvh
Dojaja
Citera
2014-09-04, 13:38
Medlem
Ser att samtal förts vad som erbjuds i Gbg.
Egna erfarenheter säger att det inga bekymmer att blir erbjuden allt från he till fs.
Däremot så kanske man får jobba lite för det, dvs ta kostnaden av ett par besök o inte bara pröva lyckan 1 gång.
Så vi drar väl en recension från senaste tillfället:
Åkte iväg till ett ställe som jag besökt ett par gånger tidigare, satsar på en drop in och det var inte några som helst problem. Betalar mina 400:- och tar en dusch innan massagen ska börja.
Lägger mig ner på britsen och bryr mig inte om att lägga på någon handduk. In kommer min massör och smeker mig lätt över rumpan. Sedan påbörjas en riktigt bra massage över rygg/nacke. Efter en stund så glider hennes händer ned mot min rumpa och lår. Känslig som jag är så vaknar lilleman givetvis till. Hon fortsätter en härlig massage och jag känner att det vore skönt att få vända på sig då stackaren ligger och trycker mot britsen.
Så kommer då vändningen, är fortfarande stenhård och hon skrattar lätt till. Startar med att massera min lår och låter sina händer glida ner över mina ljumskar. Visar både med kropp och ljud att jag njuter av behandlingen.
Plötsligt lägger hon sina läppar mot öra och viskar, what u want?
Jag beslutar mig för b2b med bj. Hon klär av sig och är helrakad, lägger sig över mig och låter sin kropp glida över min. För min hand ner mot hennes härlighet och låter ett par fingrar glida in. Hon förflyttar sig så att hennes läppar o tunga kan leka med min kuk. Där ligger vi o smeker varandra en tid tills jag känner att jag närmar mig. Låter min sats komma över hennes bröst.
Efter detta sedvanlig avtorkning och massage med fokus på huvudet.
Avslutar med en dusch och ett stort leende och önskas välkommen tillbaks.

Pris 400:- +1000:- Värt varenda krona
Lokal: 8/10
Massage 9/10
Extra 10/10
PS. Om nu någon herr duktig tycker detta är ett överpris så behåll det för dig själv, för mig var det värt och jag har råd.
Citera
2014-09-06, 03:27
Medlem
Läste den här tråden och blev lite nyfiken, mest på massagen.

Så jag bestämde mig för att pröva på.

Gick till ett ställe vid söderort och plingade på, hade inte bokat så jag hoppades på det bästa. En tant runt 40-50 år öppnade dörren och välkomnade in mig. Steg in och tog av mig skorna och bad om 60 minuters oljemassage. Hon skrek på thailändska sedan kom det en dam runt 30-40 år och visade in mig i ett rum.

Det var en madrass på golvet och lite dekorerat i rummet. Betalade 350kr för massagen sedan gick hon ut medans jag klädde av mig allt förutom kalsongerna. Efter ett tag kom hon in med växeln eftersom jag hade betalat med en 500 lapp. Hon la en handduk över rumpan och frågade hur hårt jag ville ha det. Jag svarade med lagom sedan började massagen.

Den här kvinnan var väldigt duktigt, hon jobbade på väldigt bra. Ingen snuddning runt dem känsliga delarna, men jag brydde mig inte om det. Jag var mest ute efter att få en skön massage och koppla av. Efter ett tag bad hon mig att ta av kalsongerna och jag gjorde som hon sa.

Runt 30 minuter efter blev det vändning och hon fortsatte med massagen som fortfarande höll samma nivå. Hon har fortfarande inte rört de intima delarna men lilleman blev lite hård ändå. När 40 minuter hade gått ungefär så sa hon något. Förstod inte så bra eftersom att hennes svenska inte var så bra. Sedan pekade hon på lilleman, då förstod jag vad hon menade. Frågade hur mycket och hon tänkte lite och visade 2 fingrar. Jag har läst på den här tråden innan så jag hade en aning om att standardpriset låg runt 300. Så jag tackade ja utan att pruta.

Hon drog bort handduken och började att sätta igång, tog ett tag för mig att komma eftersom det kändes som om att hon skulle slita av den ibland. Jag kom efter 3-5 minuter ungefär, hon torkade bort det vita och sa att jag skulle ligga kvar, hon stack ut och tvättade händerna och kom in igen och fortsatte med massagen.

Hon höll tiden väldigt bra och jag kanske besöker stället igen någon gång
Citera
2014-09-06, 18:45
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Förra veckan besökte jag en salong i en söderförort. Klockan var strax före 19.00 när jag ringde på och togs emot av en ensam kvinna, mid-fortys, med en nätt kropp. Betalade för en timmes massage och blev invisad i ett ganska stort rum med låsbar dörr. Avlägsnade alla kläder och lade mej naken på madrassen, utan någon skylande handduk. Strax knackade hon på dörren och kom in. Hon lade inte på någon handduk utan började med att tvätta mina fötter och frågade sedan om jag ville ha strong eller medium massage. Jag beställde strong och så började en riktigt kompetent massage där händer underarmar och armbågat kom till användning. Massagen var helt seriös utan någon teasing men ändå otroligt skön.
Så kom vändningen och då kom frågan om jag ville ha något mer. Jag frågade vad jag kunde få och hon svarade att hon kunde använda händerna eller munnen. Ett BJ var ju lockande så jag frågade vad ett naket BJ skulle betinga för pris. 1000 blev svaret. Jag svarade att jag bara hade 800. Det var OK men hon ville bara ta av sej på överkroppen. Please bad jag och gjorde min imitation av bedjande hund. Det föll hon för, men sa att hon skämdes över sin mage, men tog ändå av sej shorts och trosor. Jätte fin kropp, det hon skämdes över var att magen var lite rynkig men då jag sa att jag tyckte dennvar fin blev hon glad. Hon la sej ovanpå mejboch vi började kelas och pussas, riktigt mysigt. Jag manövrerade henne så hon stod grensle över mitt ansikte så jag kunde slicka henne. Av responsen att döma så gillade hon det. Sedan flyttade hon ner för att börja suga och det gjorde hon bra. Snart hamnade vi i en 69:a. Återigen märkte jag att hon gillade min tunga och att jag masserade hennes anus. Jag måste erkänna att jag gillar att skänks kvinnor njutning med min tunga. Det dröjde inte länge förrän det gick för henne. Till min överraskning sa hon då, Tack, det var skönt och flyttade sej och fortsatte att suga samtidigt som hon masserade anus på ett riktigt skönt sätt. Efter ett tag drog hon av kondomen och placerade kuken mot sina bröst och runkade så att när jag kom så sprutade jag över hennes bröst. Riktigt skönt var det.
Sedan torkade hon av oss, klädde på sej och fortsatte den seriösa massagen på samma kompetenta sätt. Därefter en skön avtorkning med varm vatten då salongen saknar dusch.
När jag klädde på mej och kollade klockan var timmen för länge sedan slut. Eftersom jag var sista kund och hon skulle gå hem så bytte hon om och jag hjälpte henne med att knäppa klänningen intygen.
Vi skildes med en kram och puss en ömsesidig förhoppning om att vi snart ska ses igen.
Alltså ett synnerligen givande besök på alla sätt och vis.
Ha det bra bröder!
Citera
2014-09-06, 19:05
Medlem
thaimans avatar
Drog av kådisen?
Hadedu badmössa också
Detta var fan VM i tönteri
Citera
2014-09-06, 20:54
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Drog av kådisen?
Hadedu badmössa också

Alltid! Vattenpolomodellen med knytband under hakan.
Citera
2014-09-07, 05:39
Medlem
Citat:
Drog av kådisen?
Hadedu badmössa också

Varför skulle det vara fel att använda skydd?
Citera
2014-09-07, 07:24
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Varför skulle det vara fel att använda skydd?

Läs inlägget, och fattar du inte vad jag menar så är du dummare än en dörr.
Citera
2014-09-07, 10:21
Medlem
crusades avatar
Citat:
Läs inlägget, och fattar du inte vad jag menar så är du dummare än en dörr.

Här är en dörr, Please förklara varför han inte skulle ha en kådis under avsugningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in