2014-09-07, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Här är en dörr, Please förklara varför han inte skulle ha en kådis under avsugningen?
+1
Citera
2014-09-07, 11:15
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Här är en dörr, Please förklara varför han inte skulle ha en kådis under avsugningen?

Mycke bättre du förklarar varför?
Jag kan inte se ett enda skäl till detta
Citera
2014-09-07, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Varför skulle det vara fel att använda skydd?

Inget fel med det men kanske inte det skyddet man förväntar sig om man samtidigt mumsar thai-biff eller vad tror du?
Citera
2014-09-07, 20:18
Medlem
Det är fredag och jag vill fira att det är helg. Söker upp ett nytt ställe i söderort i Stockholm med ganska bra kritik på thaimassageguiden. Blir hälsad välkommen trots att jag kommer utan bokad tid. Blir invisad på ett rum och det finns den gamla vanliga madrassen. Näckar, och spelar lite pryd och lägger en handduk över rumpan. In kommer en kvinna, jag frågar efter namn och får ett svar som låter väldigt thailändskt, inte ett västerländskt artistnamn som många använder. Hon börjar massera och hon frågar vilken tid och sorts massage jag beställt. Svaret är 60 minuter oljemassage, och hon börjar. Nu blir det oljemassage och jag skulle kalla det för oljy oljemassage. När jag tänker att nu kan hon inte behöva en droppe till olja, häller hon på mer, och mer, och mer. Känslan blir faktiskt speciell, och det blir halt. Väldigt halt, men ändå lyckas hon massera på ett trevligt sätt. Bakdelen blir väldigt insmord, och det samma kan sägas om hela baksidan. Efter 34 minuter är det dags att vända, och den oljiga oljemassagen fortsätter. Nu kan jag se vem det är som masserat mig. Kvinna, mellan 35-40 år, med ganska stora bröst. Tight linne och korta jeansshorts.

Nu slängs handduken åt sidan, och insidan av låren blir väldigt inmasserade. Detsamma kan sägas om pungen, den får också en oljebehandling och den stolte riddaren vaknar till liv. Hon ger ingen notis om detta, utan ger först armar och sen magen samma oljebehandling. Sen är det dags för ljumskarna igen, och nu var jag säker på att frågan om extra skulle komma.

Det kom ingen fråga, hon frågade bara om jag hade några önskemål, och underförstått handlade det om extra-tjänster, men jag frågar aldrig. När jag sa att jag var nöjd med massagen och allt var OK, blev hon riktigt glad, och fick en extra glimt i ögat. Jag tackar för massagen och hon önskar mig välkommen tillbaka, och det kan jag tänka mig. Att åka tillbaka...
Citera
2014-09-07, 20:34
Medlem
thunders62s avatar
Lite trött på ett par ställens attityd. Gör inte så många besök nuförtiden men tänkte testa ett för mig nytt ställe i Stockholms södra delar.

För en gångs skull hade jag bokat tid, gör i princip aldrig det men tänkte att eftersom det var söndag och nära stängningsdags så.

Kommer lite före tiden och ser precis en svartskalle gå ut ur porten, från salongen. Eftersom det ätr ett stort "nono" för mig så var jag på väg att vända, men knallar in och nerför trappan. Det stinker ordentligt av aromoljor och tigerbalsam i trappan.

Dörren öppnas och kvinnan frågor om det är jag som ringt nyss. Jag säger att jag ringde för en timme sen. Hon säger att det kan komma en annan kund om fem minuter för nån hade ringt nyss men jag kunde komma in

Det var stickande hett i lokalen. Jag sa att nej tack det får vara om du inte kan hålla ordning på bokningarna. Hon ropade efter mig i trappan, "nej, nej du kan komma nu". Men nej, det får vara nån jävla ordning

Kändes skönt att stått emot ännu en gång hehehe.
Citera
2014-09-08, 00:10
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman

Jag ska ge dig fyra anledningar till varför bruden vill att kondom används.
Kondylom
Gonorre
Klamydia
HIV
Citera
2014-09-08, 00:31
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:

Hoppsan, det var ju inte meningen att dra igång en debatt om kondomens vara eller icke vara.
Själv är jag tämligen indifferent i frågan, önskar damen dra på en kondom innan hon tar lemmen i munnen, it's fine with me, det är ju hennes beslut och hennes mun.
Citera
2014-09-08, 06:51
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Jag ska ge dig fyra anledningar till varför bruden vill att kondom används.
Kondylom
Gonorre
Klamydia
HIV
Jag kan bevisa motsatsen. Men nojjiga och skräckslagna sk men ska hålla sig hemma, stå i brygga och suga av sig själva,
Men så beror det ju på vad man gillar? Om man tycker det är skönt att äta kola med papper så är ju det upp till var och en, och är tex en man så jävla korkad att han sätter på en kvinna då han är medveten om att det inte står rätt till i apparaten, så är detta åtalbart.
Men det är givet, då man läser en del sk redogörelser här så skulle det ju inte förvåna mig. Det är ju inte bara en som behöver ha hatt då det nalkas ja hackspettar i omgivningen.
Citera
2014-09-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
.

Kommer lite före tiden och ser precis en svartskalle gå ut ur porten, från salongen. Eftersom det ätr ett stort "nono" för mig så var jag på väg att vända, men knallar in och nerför trappan. Det stinker ordentligt av aromoljor och tigerbalsam i trappan.

Måste vara jobbigt att gå på thaimassage och inte gilla svarthåriga.
Citera
2014-09-08, 19:20
Medlem
crusades avatar
Citat:
Jag kan bevisa motsatsen. Men nojjiga och skräckslagna sk men ska hålla sig hemma, stå i brygga och suga av sig själva,
Men så beror det ju på vad man gillar? Om man tycker det är skönt att äta kola med papper så är ju det upp till var och en, och är tex en man så jävla korkad att han sätter på en kvinna då han är medveten om att det inte står rätt till i apparaten, så är detta åtalbart.
Men det är givet, då man läser en del sk redogörelser här så skulle det ju inte förvåna mig. Det är ju inte bara en som behöver ha hatt då det nalkas ja hackspettar i omgivningen.

Jag vet inte om du läste hela mitt inlägg...?
Det är alltså tjejen som riskerar att drabbas av de sjukdomar jag räknade upp, om hon gillar kola med papper får du fråga henne om.

Jag misstänker att hon gillar pengar och att vara frisk.
Citera
2014-09-09, 15:12
Medlem
Hej!
Min första recension och inlägg här efter flera års besök på salonger främst i Gbg området:
Jobbskolkade idag och blev fram på förmiddagen lite sugen på att bli bortskämd av en go thaitjej.

Varit nyfiken på hur det funkar på thai-SPA. Jag ringde och bokade på närliggande salong där jag tidigare fått både skön massage och extra i olika spännande former.
Nu var det alltså dax för massage och bubbelbad.
Betalar i kassan där ett gäng tjejer av varierande snygghet trängs.
Jag blir invispad till spa rummet av ägarinnan där badet håller på att fyllas upp.
Tar av mig rubbet och lägger mig som anvisat på britsen utan täckande handduk så klart.
In kommer en långhårig halvsnygg tjej med stora lökar.
Snabbt, nästan lite stressat smörjer hon in baksidan med något som jag tror var tigerbalsam utspätt i rejält med vatten. Inte så skönt.
Vändning och samma procedur på framsidan. Lite pungsnudd men inte eggande och får ingen bånge av det.

Efter ca 30 min. Är hon klar och ber mig hoppa i duschen innan jag går i badet. Jag gör så och lägger mig i det varma bubblande vattnet.
Hon säger att hennes kollega snart kommer och tar hand om mig. Hoppet stiger :-).
När jag ligger i badet kommer nästa tjej in efter en kort stund och frågar om hon får göra mig sällskap i badet. Hon är söt har stora lökar och är i 35-40 års åldern.
Kort förhandling följer. Hennes 1500 kontras med 800 och landar på 1000:- men för vad?

Hon näckar och kommer ner i badet samtidigt som vi presenterar oss för varandra. Kändes lite udda :-)

Ganska snart grovhånglar vi och tar på varandra överallt. Hon runkar mig skönt samtidigt som jag fingerknullar henne rätt hårt. Hon suger mig lite och sen börjar vi nästan knulla i badet. Jag var inte så sugen på det och vill inte paja stämningen med kondomsnack så jag låter kuken glida på utsidan samtidigt som jag pullar henne.
Efter en stund vill hon suga igen så jag ställer mig upp i badet och låter henne göra sitt jobb en stund innan jag skjuter min laddning över hennes hals och bröst.
Sen går vi ur badet och torkar oss varpå en riktigt bra mediumhård ostressad oljemassage följer. Dusch och en kall läsk efteråt och två rödingar överlämnas.

Tack och hej kom tillbaka imollon!säger mamma san. Jag skymtar en tight ung tjej i minikjol som jag hejar lite på påväg ut.
Blir nog återbesök snart men har några andra favoritsalonger som jag också vill fortsätta bli bortskämd på och några nyöppnade som jag ännu inte testat.
Det ska va gött å leva!
Citera
2014-09-10, 12:58
Medlem
Citat:

Bevisa motsatsen?? Det vill jag gärna att du gör, all ears.

Gör vad fan du vill med din egen kropp och ditt eget liv, men det är lägre än Glocalnet att försöka sprida sina irrläror till andra människor. Idioter som du som ligger bakom smittspridningen, det påverkar inte bara dig som enskild utan även många andra. Finns hur många rapporter som helst om olika VS i salongsvängen, precis som i alla andra sammanhang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in