Citat:
Ursprungligen postat av
Sebulba66
Varför i hela friden ska du ta med leg när du går på massage? Det enda du ska ta med dig är kontanter och kondom, gärna 2st kådisar om den första skulle haverera.
Jag besvarade frågan om hur dom ska veta vem man är. Och om utpressning förekommer.
Min personliga utpressning berodde på att jag hade en thailändsk älskarinna. Hon skötte allt snyggt utåt men skröt för thaipolare vem jag var och vad jag jobbade med. Hennes info studsade sedan runt bland thai i många år. Jag hade aldrig räknat med vidden och hållbarheten i thaiskvaller.
Många försöker impa på brudarna när dom småsnackar vid massage. Släpper alldeles för mycket info. Den som hört dom snacka vet exakt vad jag menar. Den som suttit med thai på tigern när dom beskriver gubbarna som hänger där vet.
Vad dom är kapabla till lärde jag mej den hårda vägen även om många råkat långt värre ut. Jag har inte varit i närheten av thai på länge.
Det är min egen grej. My bad. Men när jag ser någon blåögd lirare måla upp dom som regnbågspruttande enhörningar kan jag lägga upp ett varnande finger? Precis som när några vill påstå att det inte studsar VS i salongerna och andra fabler.