2020-08-07, 00:22
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveStaunton
Kanske är helt OT och jag som är paranoid och nojig men är de ingen här som är rädd för att ett Thaimassage-ställe har gömda kameror och filmar eventuella ”extratjänster” för att sedan bedriva utpressning av tex gifta kunder?
Dumheter, finns inte på kartan.
Citera
2020-08-07, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicha
Jo hon fixa till så lemmen blev stor o stel. Gled ur sina kläder och körde lite body 2 body o man fick smaka riktigt bra fake bröst. Därefter på med kondom och rida o pussas. Till sist doggy en bra stund. Skulle väl kalla det en FS som hon utförde mycket bra för 900:-. Nöjd o glad, får kanske ge henne lite dricks nästa gång eller vågar man fråga om hennes kompis i oskuldsfull vit klänning då?

Låter ju som ett riktigt bra ställe du hittade i Malmö, får väl börja skriva fler recensioner jag också så att vi kan byta lite erfarenheter när du når dit.
Tills det får jag väl leta efter skylten 😉
Citera
2020-08-07, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wpk
Sen vill jag även flika in ett tack för ett tips som spontant trillade in från förra recensionen.
Det ska kollas upp!

Ha det gött

Hur fick du det tipset? Menar med tanke på att du bara har två inlägg och det inte går att skicka PM till dig (jag har försökt)....
Citera
2020-08-07, 15:11
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveStaunton
Kanske är helt OT och jag som är paranoid och nojig men är de ingen här som är rädd för att ett Thaimassage-ställe har gömda kameror och filmar eventuella ”extratjänster” för att sedan bedriva utpressning av tex gifta kunder?
Nej, det är inte något du behöver fundera över alls, hur skulle de veta att du är gift om de inte ens vet vem du är?! Du löper större risk att bli träffad av blixten...
Citera
2020-08-07, 20:18
Medlem
Har fått massage av två och extra av båda samtidigt.

Gick till en salong där jag varit tidigare, den ägs av två damer i 40-50 års åldern, vi kan kalla dom A och B.
Jag har fått hj av dem tidigare var för sig.

Jag betalade för en tim till A och blev invisad till ett ledigt rum, lade mig naken på madrassen för jag hittade ingen handduk.

A kommer in i rummet och någon handduk lägger hon inte dit. hon säger att hon måste gå om en stund och undrar om det är ok att B hjälper henne.

Hon ropar in B och de börjar massera och det var en upplevelse vill jag lova. händer överallt och då menar jag överallt.
B sätter sig på min rumpa och masserar rygg och axlar medan A ägnar sig åt benen och det som är där i mellan.
Vändning och B sätter sig på samma plats igen dvs. rakt över kuken, hon har klänning på sig och jag känner hennes värme när hon gnider sig mot mig och jag blir såklart stenhård.

Då kom frågan om extra och om jag betalade 500 skulle jag få en överraskning sa de. ok sa jag

B sätter sig då framför kuken, hon tar av sig klänningen och bh:n och blottar ett par fina bröst, lite häng men annars helt ok.
Hon tog mina händer och placerade dom på brösten så jag fick känna och klämma så mycket jag ville.
A börjar massera kuken med mycket olja i samma takt som nu B rör sig upp och ner och jag fick känslan av att hon red mig och det tog inte lång tid innan jag sprutade ner hela ryggen på B.

Ganska trevlig upplevelse tycker jag.
Citera
2020-08-07, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Nej, det är inte något du behöver fundera över alls, hur skulle de veta att du är gift om de inte ens vet vem du är?! Du löper större risk att bli träffad av blixten...

Nu vet jag inte sannolikheten att bli träffad av blixten och kan jämföra. Men att dom kollar ditt leg när du duschar är inte ovanligt. Försök till utpressning har jag själv upplevt två gånger. Jag har inte varit nära att bli träffad av blixten.
Citera
2020-08-07, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Nu vet jag inte sannolikheten att bli träffad av blixten och kan jämföra. Men att dom kollar ditt leg när du duschar är inte ovanligt. Försök till utpressning har jag själv upplevt två gånger. Jag har inte varit nära att bli träffad av blixten.

Ta inte med ditt leg om du är rädd för att din fru ska hitta ditt lilla sidospår då....
Citera
2020-08-07, 22:30
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Varför i hela friden ska du ta med leg när du går på massage? Det enda du ska ta med dig är kontanter och kondom, gärna 2st kådisar om den första skulle haverera.
Citera
2020-08-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
Varför i hela friden ska du ta med leg när du går på massage? Det enda du ska ta med dig är kontanter och kondom, gärna 2st kådisar om den första skulle haverera.

Jag besvarade frågan om hur dom ska veta vem man är. Och om utpressning förekommer.
Min personliga utpressning berodde på att jag hade en thailändsk älskarinna. Hon skötte allt snyggt utåt men skröt för thaipolare vem jag var och vad jag jobbade med. Hennes info studsade sedan runt bland thai i många år. Jag hade aldrig räknat med vidden och hållbarheten i thaiskvaller.
Många försöker impa på brudarna när dom småsnackar vid massage. Släpper alldeles för mycket info. Den som hört dom snacka vet exakt vad jag menar. Den som suttit med thai på tigern när dom beskriver gubbarna som hänger där vet.
Vad dom är kapabla till lärde jag mej den hårda vägen även om många råkat långt värre ut. Jag har inte varit i närheten av thai på länge.
Det är min egen grej. My bad. Men när jag ser någon blåögd lirare måla upp dom som regnbågspruttande enhörningar kan jag lägga upp ett varnande finger? Precis som när några vill påstå att det inte studsar VS i salongerna och andra fabler.
Citera
2020-08-07, 23:01
Medlem
Citat:

P.S Jag har hellre med mig körkortet än lämnar det i bilen.
P.S 2 Uppenbart att många har med sig leg. Betalar med kort och t.om swishar för extratjänster. Framgår tydligt i dom få fall snuten gett sej på knullsalongerna.
Citera
2020-08-07, 23:36
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
P.S Jag har hellre med mig körkortet än lämnar det i bilen.
P.S 2 Uppenbart att många har med sig leg. Betalar med kort och t.om swishar för extratjänster. Framgår tydligt i dom få fall snuten gett sej på knullsalongerna.
Jag fattar inte varför du måste ha med dig leg till salongen, thaidamerna kräver aldrig leg, bara kontanter 😀, körkortet ligger väl bra i bilen, göm undan det nånstans i bilen om du är rädd om det.

Jo tyvärr så är det många som tänker med det lilla huvudet istället för det stora vilket gör att de åker på en smäll av Farbror Blå, kan bara hoppas att andra läser här på FB och tar lärdom av andras misstag.
Citera
2020-08-08, 00:26
Medlem
Citat:
Jag fattar inte varför du måste ha med dig leg till salongen, thaidamerna kräver aldrig leg, bara kontanter 😀, körkortet ligger väl bra i bilen, göm undan det nånstans i bilen om du är rädd om det.

Jo tyvärr så är det många som tänker med det lilla huvudet istället för det stora vilket gör att de åker på en smäll av Farbror Blå, kan bara hoppas att andra läser här på FB och tar lärdom av andras misstag.

Kan ju lika gärna åka in till station och erkänna allt direkt....
Undra om PR betala sin tjej med kort...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in