2015-05-26, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Inte alls!

Mycket välskriven och trevlig läsning, tack så mycket!

Men snart kommer väl thaiman och skriver något om att du är dum i huvet som runkade en timme innan...
Tack!

Hehe, kanske bör tilläggas att det inte behöver påpekas av någon att det var dumt. Hoppas dessutom att den insikten från min sida framgick i mitt inlägg.
Citera
2015-05-26, 23:52
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oanstaendig
Tänkte dela med mig av min debut inom thaimassage-världen, då jag besökte en thaimassage-salong för första gången i mitt liv förra veckan. Jag har under några månaders tid varit sugen på att testa på både den massage och de extratjänster som erbjuds, bl.a. efter att ha läst en del här på forumet. Som förberedelse kollade jag runt lite på Thaimassageguiden, såg ut ett par ställen i innerstan som var relativt billiga och bestämde mig slutligen för ett av dem. Kom dit på kvällen efter att ha ringt en halvtimme innan och kollat om det fanns tid för en timmes oljemassage. Till saken hör också att jag hade dragit en handtralla en timme tidigare; har nämligen erfarenhet av sexköp en gång sen tidigare och då ejakulerade jag nästan omedelbart vilket såklart kändes sjukt ovärt.

Väl där så blev jag glatt mottagen av vad jag antar är "bordellmamman" (en dam närmare 40-årsåldern skulle jag gissa på) och inledd till ett mörkt rum med en brits. Klädde av mig naken och lade mig med handduken över baken på britsen. Ovan nämnda "bordellmamma" kom in efter ett tag och började smeta ut lite olja på ryggen men hon gick ut nästan omedelbart igen utan att säga något, i samband med att hon lyfte lite på handduken... Efter nån minut kom i stället en yngre tjej in, som var lite mullig men hade ett fint ansikte. Hon började massera men frågade efter någon minut om jag ville lägga mig på golvet i stället, hon motiverade det med att jag såg obekväm ut (ska nämnas att jag hängde med armarna ned mot golvet vilket man nog inte ska göra? ) samt att hon föredrog att göra massagen på golvet. När jag reste mig upp från britsen så spanade hon in mig och sade något i stil med "oh la la" och fnittrade varpå jag insåg att jag hade valt ett bra ställe för extratjänster.

Massagen som jag fick var helt OK antar jag, inget speciellt men jag har heller inte mycket att jämföra med. Vissa saker hon gjorde var riktigt sköna medan vissa saker knappt kan kallas massage IMO. Under massagens gång så pratade vi en hel del trots hennes bristande svenskakunskaper och hon fnittrade en hel del under tiden. Hon snuddade pungen en hel del och började också spela musik på sin telefon

En stund efter vändning började hon bli mer och mer närgången i takt med att hon närmade sig ljumskarna och hon hann smeka min halvt styva lem innan hon frågade om jag ville ha massage där nere. Jag svarade ja och vi kom överens om 350 vilket kanske blev lite väl dyrt (kudos till er som lyckas driva igenom framgångsrika förhandlingar i sådana här situationer, får bättra mig på den punkten).

Hon gav mig ett rätt schysst HJ egentligen. Hon hade dessutom stora bröst som jag grottade ner ansiktet i lite smått och jag tog på henne lite här och var. Men till min besvikelse lyckades jag inte komma... Oops, tänkte jag, skulle visst inte ha runkat innan! Hon försökte ihärdigt men till slut blev jag tvungen att avbryta henne och tacka för massagen och då hade det gått en timme. Hon verkade lite besviken/frustrerad och sade korthugget "sorry I couldn't make you come" och försvann snabbt som vinden därifrån. Hon kom tillbaka efter någon minut och frågade om jag ville duscha av mig, jag tackade ja till det och gav henne de 350 kr vi avtalat. Hon verkade skina upp och sade något glatt till sina kollegor på thailändska utanför rummet. Trodde hon att jag inte skulle följa avtalet p.g.a. att jag aldrig kom till skott eller?

Efter duschen småpratade jag lite med den övriga personalen i receptionen, som såklart sålde in sig bra genom att komplimera mitt utseende, skratta åt mina dåliga skämt, ge mig en massa frukt, o.s.v. Alla tjejer såg hyfsat bra ut (jag fick tyvärr den minst snygga) även om ingen av dem var någon tiopoängare direkt. Nästa gång ska jag prova ett annat ställe, då går det förmodligen bättre om jag inte är lika nervös och inte runkar innan igen. Förhoppningsvis stöter man på snyggare tjejer också.

Det blev en långrandig berättelse, hoppas ni har överseende med det!

Om en tjej är snygg eller inte ligger så klart i beskådarens ögon, MEN om du letar efter unga, smala tjejer (ung=åtminstone under 30) så är min erfarenhet att det inte finns många. Har nog besökt ca 20 salonger och har väl som bäst hittat nån runt 30 som var fräsch. Det skrivs mycket om petita tjejer med enorma sillisar här i tråden men antingen så överdrivs det lite för effekt eller så har jag och de övriga olika kriterier i frågan. Det kan så klart vara en kombo. Jag har dock fått ett tips jag inte kollat upp eftersom att massagen skulle vara skitdålig där, och jag går endast för massage men skulle så klart föredra att en snygg tjej klämde på mig istället för en 50 taggare.
Senast redigerad av lemon99 2015-05-27 kl. 00:02.
Citera
2015-05-27, 01:00
Medlem
Hej vännen, det var hälsningen jag fick när jag besökte mitt favoritställe. Blev invisad i rum nummer två, det rum som nästan alltid blir mitt numera. Det kan bero på att dom själva ligger och vilar i ettan mellan kunderna. Den står inte alltid redo.

Det blev lite rörigt när jag skulle betala. Ingen av dom som satt i rummet där man kommer in, ville ta betalt, utan dom ropade efter mamasan. Sen förstod jag att det inte bara berodde på pengarna, utan nu skulle dom använda mig som första kund till en ny tjej.

Jag försökte att få den tjej som masserat mig sist, men hon bara log till mig, och sa att det inte gick idag. Jag tolkade det att det inte fanns några möjligheter till de extra-tjänster jag oftast efterfrågar numera. Det var dom dagarna i månaden.

Istället kommer det in en ny kvinna. En kvinna jag kikar över axeln för att försöka ålderbestämma, men det är ovanligt svårt. Ibland känns det som en 20-åring för att minuten senare vara dubbelt så gammal. Massagen som nu börjat, är helt OK, inte super men långt ifrån stolpskotten. Hon masserar lite hårdare än dom flesta, och det är något som passar bra idag.

Hon berättar att det är hennes första dag på stället, och att jag är dagens andra kund. Jag vet att dom får behålla 120 kronor av de 350 jag betalat. Vi får ovanligt bra kontakt, mycket skämt, och faktiskt helt OK engelska. Hon berättar att den första kunden var en kvinna, så inga möjligheter att tjäna extra. klockan är nu närmare sju, så jag är också dagens sista kund. Utan en extra inkomst, så har hon tjänat 240 kronor idag.

Skämten och skratten fortsätter efter vändningen, men nu är det ingen tvekan vad hon vill. Kuken kommenteras och oljas in. Hon säger att om inte han är pigg, finns det inga möjligheter att få mig att be om mer. Nu lyckas jag åldersbestämma henne, 35 blir min gissning, men som svar på en direkt fråga så berättar hon att hon fyller 40 nästa månad. Nu håller hon på och masserar min kuk upp och ner, och självklart har den svarat på massagen och jag är ganska hård. Jag berättar att den enda extra-tjänsten jag är intresserad av, är bom-bom. Jag vill också säger hon, men berättar att hon inte vill hämta en kondom i skålen, för att hon sagt till de andra tjejerna att hon inte gör sånt.

Det är OK säger jag, så då får du massera tiden ut, med massage säger jag. Nej, jag vill knulla, säger hon nu på svenska, och ber mig att vänta en stund. Hon smiter ut från rummet, och kommer strax in. Hon berättar att hon lånat en kondom från en kollega, att den inte är från skålen, och att nu får jag rulla på den och knulla henne.

Rullar på kondomen och visar att hon ska lägga sig ner, och jag tränger in i henne i en helt vanlig missionär. På vägen runt kysser jag hennes mage och slickar på insidan av låren, men vågar inte slicka hennes fitta, trots att jag är väldigt sugen.

Nu använder hon min hals som ljuddämpare, för hon gnyr ganska högt när jag stöter in i henne, och det dröjer inte många minuter innan hennes fitta blir otroligt trång. Jag tolkar det som en orgasm, och jag drar mig ur. Visar att hon ska lägga sig på sidan, och jag är strax tillbaka i den nu ganska våta grottan, och inser att hon har en väldigt snygg välformad häck. Hon verkar också ha komplex för sina bröst, hon vägrar att ta av sig sinbehå, trots att jag visar att jag gärna smeker hennes bröst. Efter några minuter till, rör hon sig i rörelser som jag tolkar som en orgasm till.

Drar mig återigen ur, och lägger mig nu på rygg, och ber henne att rida. Ljudet som nu uppstår från hennes blöta fitta, och våra kroppar, gör nog att alla i salongen hör vad vi håller på med. Efter att hon ridit en bra stund, konstaterar hon att vår gemensamma timme strax är slut, och att jag får skynda mig att komma. Jag kan inte komma på befallning, och fick en kraftig avrunkning dagens innan på en annan salong, så jag kan helt enkelt inte spruta. När hon återigen frågar om jag sprutat, så nickar jag och drar mig ur, trots att det inte är sant.

Hon ser ju att kondomen inte har någon sperma i sig, men ingen kommentar om det. Hon tvättar av mig som om jag sprutat och nu får jag lite avslutande massage.

När jag betalat för mina extra-tjänster så lämnar hon rummet, och säger att hon fixar lite vatten till mig. Jag tar mitt vatten, och hon ger mig sen en kram. Samtidigt viskar hon i mitt öra, att hon är skyldig mig en orgasm, och att jag ska boka henne vid nästa besök.

Må så bli...
Citera
2015-05-27, 07:25
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Tack!

Hehe, kanske bör tilläggas att det inte behöver påpekas av någon att det var dumt. Hoppas dessutom att den insikten från min sida framgick i mitt inlägg.
Det var inte dumt. Du har ju den erfarenheten från tidigare.
Jag minns mitt första besök och visst var man väldigt nervös. Det är inte så konstigt om kroppen inte reagerar som den brukar.
Hon blev säkert osäker på om du skulle betala eller inte på precis samma sätt som du. Det är givetvis bra gjort att betala även om finalen uteblir.
Du lär dig med tiden och kommer säkert märka att det lätt blir en dyr men skön hobby
Citera
2015-05-27, 11:21
Medlem
Detta är förmodligen en dum fråga? Jag besöker oftast massagesalonger dagtid. Har med mitt jobb att göra. Antingen arbetar jag hemma eller också reser jag i arbetet.
Så jag undrar helt enkelt om tidpunkten på dagen har någon betydelse, om jag skall bli erbjuden något eller inte?
Citera
2015-05-27, 12:57
Medlem
Citat:
Efter duschen småpratade jag lite med den övriga personalen i receptionen, som såklart sålde in sig bra genom att komplimera mitt utseende, skratta åt mina dåliga skämt, ge mig en massa frukt, o.s.v.

Jotack, det där känner man igen.

Bra rec f ö.
Citera
2015-05-27, 14:44
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Detta är förmodligen en dum fråga? Jag besöker oftast massagesalonger dagtid. Har med mitt jobb att göra. Antingen arbetar jag hemma eller också reser jag i arbetet.
Så jag undrar helt enkelt om tidpunkten på dagen har någon betydelse, om jag skall bli erbjuden något eller inte?
Generellt har det ingen betydelse. Det beror på var i landet du är. De tre största städerna har mycket större utbud av salonger och därmed extratjänster.
Citera
2015-05-27, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Generellt har det ingen betydelse. Det beror på var i landet du är. De tre största städerna har mycket större utbud av salonger och därmed extratjänster.

Jag bor i Helsingborg. Testade en ny salong idag. Blev inget extra, men hon vill gärna att jag kom tillbaka.
Beställde en ny tid hos henne nästa vecka. Hon följde mig till dörren, och jag fick en kram och puss av henne.
Får se om det blir en fortsättning
Citera
2015-05-27, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag bor i Helsingborg. Testade en ny salong idag. Blev inget extra, men hon vill gärna att jag kom tillbaka.
Beställde en ny tid hos henne nästa vecka. Hon följde mig till dörren, och jag fick en kram och puss av henne.
Får se om det blir en fortsättning

Just den staden är lite knepig...all service finnes ,men på få ställen...men antalet salonger ökar stadigt och därmed servicegraden i kampen om våra sedlar.
Staden har potential, tror faktiskt inte att så många orkar med båtturen över sundet för dessa övningar.
Citera
2015-05-28, 14:24
Medlem
Hej!

Har länge varit inne här och kikat och idag tog jag steget att prova thaimassage för första gången.
(nicket är nytt, eftersom mitt gamla fanns ute bland dom som känner mig).

Tittade runt på TMG och valde ett relativt nyöppnat ställe i stockholms södra förorter.
Dom hade t o m Happy Hour med billigare pris på massage före kl 12. Bra tänkte jag, då borde dom vara intresserade av att tjäna en extra krona eller två.

Kom dit och visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, men klev in genom dörren och blev mottagen av en äldre, lite rund tjej, inte direkt vacker.
Blev invisad i ett rum och tog av mig alla kläder och la mig ned på madrassen.
Hon fnittrade till när hon kom in och så mig naken liggandes på mage och sen la hon handduken över och började knåda.
Hon knådade rätt länge och ganska hårt vilket jag gillar (har bara fått klassisk massage på rygg och nacke några gånger förut).
Hon knådade rygg, axlar och gled ner på benen sen. Bara lite lite tease innan vändningen.
Nästan direkt efter vändningen fnittrar hon till och tittade på kuken som nu står i givakt. Hon tar tag en gång och sen kommer frågan.
Tyvärr vad hennes svenska usel och det är rätt svårt att förhandla med någon som inte förstår vad man menar....
Hon börjarde föreslå ett HJ men jag ville ha mer (första gången, så jag räknade med att få betala lite för mycket då det tar ett tag att lära sig förhandlingstekniken och jag är redan från början dålig på att förhandla....)
När jag frågar efter FS så tittar hon på kuken och säger " Too Big"..... hmm.. Jag står på mig och det slutar i alla fall med att jag betalar för ett FS och hon tittar med lite grimaser på kuken.

Hon går ut, hämtar gummi och lite fuktiga handdukar och börjar sen torka rent där det behövs.
Sen åker hennes kläder av. Hon är inte direkt snygg, men jag finner situationen upphetsande och den halvslaka blir hel-stel och när hon sätter sig så ser det inte direkt ut som hon tycker om det... "too big" säger hon några gånger men glider rätt lätt ner på mig.
Har händerna på hennes tuttar medan hon försöker rida mig, kan inte säga att hon är särskilt duktig.. Efter några minuter så vänder på oss och det blir missionären.
Tar inte lång tid innan jag kommer (tror jag måste träna lite på det här, men hela situationen var för mig ny och spännande).
Vi blir klara och hon tar av mig gummit och på med hennes kläder. Jag tittar på klockan och ser att det är ca 15 min kvar av min tid.
Hon ser att jag tittar och sätter sig bakom mig och börjar massera axlarna och nacken. Tycker det var riktigt schysst att fortsätta tiden ut :-)

Som första upplevelese så var det helt okej. Massagen tycker jag var bra, tjejerna (det satt två till när jag gick därifrån) var väl inte topp men helt okej. Dock var språket ett litet problem vid förhandlingen.

Jag kommer med all säkerhet att prova igen, men kanske då en annan salong även om jag tror att det är ett säkert kort när det gäller extra-tjänster på just det stället...
Citera
2015-05-28, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickStoned
Hej!

Har länge varit inne här och kikat och idag tog jag steget att prova thaimassage för första gången.
(nicket är nytt, eftersom mitt gamla fanns ute bland dom som känner mig).
Tack för recensionen! När du säger att du är en dålig förhandlare så blir man ju dock lite nyfiken på vad notan hamnade på.
Citat:
Ursprungligen postat av lemon99
Om en tjej är snygg eller inte ligger så klart i beskådarens ögon, MEN om du letar efter unga, smala tjejer (ung=åtminstone under 30) så är min erfarenhet att det inte finns många. Har nog besökt ca 20 salonger och har väl som bäst hittat nån runt 30 som var fräsch. Det skrivs mycket om petita tjejer med enorma sillisar här i tråden men antingen så överdrivs det lite för effekt eller så har jag och de övriga olika kriterier i frågan. Det kan så klart vara en kombo. Jag har dock fått ett tips jag inte kollat upp eftersom att massagen skulle vara skitdålig där, och jag går endast för massage men skulle så klart föredra att en snygg tjej klämde på mig istället för en 50 taggare.
Ok, tack för din kommentar. Jag skulle spontant säga att ett mål är att en dag hitta en ung, läcker tjej men att jag kan göra avsteg från detta till förmån för bra massage och en bra kemi. Så länge tjejen är snygg och tar hand om sin kropp så gör det inte så mycket om hon är lite äldre IMO, så länge hon kan kompensera det med andra saker (vilket jag gissar ofta är fallet).
Senast redigerad av Oanstaendig 2015-05-28 kl. 14:49.
Citera
2015-05-28, 14:54
Medlem
Citat:
Tack för recensionen! När du säger att du är en dålig förhandlare så blir man ju dock lite nyfiken på vad notan hamnade på.

1200 för FS + 300 för massagen..... Vet inte hur det står sig till andra ställen, men det krävdes ändå lite förhandling och nästan övertalning då hon inte verkade riktigt sugen från början....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in