Citat:
Ursprungligen postat av
yegori
Det är mycket tveksamt om USA skulle kunna bedriva ett krig mot terrorn utan att landets befolkning själva drabbats av det.
Baserat på din egen bedömning? Jag trodde jag gjort klart att jag skiter i dina
åsikter?
Citat:
Därför var 911 helt nödvändigt i ett led för att skapa den nya världsordningen.
NWO och judar, minsann....bevis skulle hjälpa till att ta dig på allvar...
Citat:
USA har erkänt att de planerade Operation Northwoods
Genomfördes den? Inte? Tack så mycket. Då borde vi vara överrens om att USA:s styre åtminstone har förmåga att filtrera bort rent vansinniga förslag?
(Det är för övrigt lite konstigt att jämföra med det galna 60-talet då man hade ett kärnvapenkrig hängande i luften, vansinniga ideér är under sådana omständigheter garanterade att uppstå.)
Citat:
Dessutom är det väl dokumenterat att Gulf of Tonkinincidenten var en bluff:
Nej. Första dagen var det riktiga stridigheter. Sen må det ha hittats på saker angående andra dagen osv...men det betyder inte att alla världens foliehattar ska få hitta på en massa skit. Att du kallar det en bluff visar bara att du är precis lika villig som USA:s regering att frisera sanningen så att den passar dina syften.
Att du tar upp såna här saker taler för övrigt också mot dig utan att du inser det: Det visar att USA:s regering är urkass på att hålla saker hemliga. Och ändå skulle en jätteoperation som 9/11 kunna utföras utan att en jävel öppnat käften? När man inte ens kan hemlighålla ett litet inbrott (Watergate)?
Citat:
60 000 amerikanare dog.
I KRIGET JA!

Vilken jävla jämförelse....
Citat:
Tror du verkligen att de styrande i USA bryr sig om vanligt folk? Finns ingenting som tyder på det.
Bla bla bla hem och kolla på zeitgeist med dig.
Citat:
För övrigt ÄR uttalanden av experter bevis det också. Det duger i rättegångar...
Bra, då borde du definitivt acceptera den officiella storyn. Eller just det ja, du har ju helt olika beviskrav för de olika sidorna....inkonsekvens som vanligt. Det enda som intresserar mig är vilken sida som kan lägga fram FAKTA, och från ert håll kommer det ingenting av den varan.