Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag kan också fjanta mig med semantik.. Jo jag har visst gett svar, givetvis var det MINA svar och inte några universella sanningar... Om det är det du vill ha så kanske du inte borde frågat mig vad jag tror...
Puh vad trött man blir på folk som ska fjanta sig hela tiden. Kom med frågor, spekulationer eller fakta men inte sånt här skit.
Och där föll dina byxor ned och exponerade ditt fula debunkerarsle, dessutom i ett moln av en gödselspridare på stereoider.
Är du så inihelvite korkad att du tror att vanligt folk inte orkar läsa ett par inlägg bakåt för att direkt kunna dementera din illa formulerade dygnspridning?
Tycker du inte att ovanstående fetat motsäger dina egna teser i ett och samma inlägg!? Vilken "skit" åsyftar du? Frågor får du hur mucket som helst men backar ur ur när dina byxor börjar glappa, den som inga byxor har, han går med rumpan bar.
Nej, det är tydligt att när du blev fakta- eller logikollad att du sprang ut i personargumentsträsket och började sprida gyttja och illa dolda inlägg var du egentligen står. D.v.s. i en härva av dynga, lögner och något sorts perverst behov att jaga de du anser vara troll i syfte att skapa mening i ett annars meningslöst liv.
Trots att du saknar någon som helst kunskap i något ämne du än debatterar. Ett känt citat; "snus är snus och strunt är strunt"
Har du för fan inget bättre än att komma med en detta!?
Citat:
Puh vad trött man blir på folk som ska fjanta sig hela tiden