Citat:
Ursprungligen postat av
suproret
Jaa! fyfan, hatar det.. nästan lika jobbigt som cb munchs. Trodde jag var ensam om detta.
Samma här! Det är lite olika dock, ibland blir jag illamående men oftast, speciellt när jag kört några dagar, så kan jag äta som en häst. Får också en typ av "boost" på ruset när jag äter, ibland lite euforiskt och uppiggande, som om det fyller på depåerna, och ibland försätter det mig i total nodd-koma ett tag. Härliga grejer.
Citat:
Ursprungligen postat av
twisterella
Jag tänkte dricka typ en flaska vin ikväll och några timmar senare ta 1mg Sub. Har vid tidigare tillfällen druckit betydligt mer alkohol än så och tagit som minst 80mg Oxy efter utan problem, så det här borde väl inte vara någon fara?
Jag är verkligen ingen expert, druckit som mest en öl på sub, men det är klart att det finns en risk. Om jag vore du hade jag börjat med sub, för att senare dricka långsamt och känna efter hur sänkt du blir. Allt beror ju på din tolerans också, men jag själv skulle inta subben först.
Ta och googla på sub alkohol "flashback", så kommer du få fram ett flertal flashback-trådar på google om detta med mer erfarna användare som svarar på frågan.
https://www.google.se/?gws_rd=ssl#q=sub+alkohol+%22flashback%22