Tja. Har en fråga..
Har sökt runt som en tok men hittar bara svar på större doser.
Tagit lite sub två dagar eller tre (osäker) i rad, ca 0,5mg varje dag ungefär. Knappt det ens.
Tog senast igår på dagen, kunde sova som en stock på kvällen etc vilket jag inte kan om jag kör större doser.
Känner absolut ingenting av subben nu längre.
Nu till min fråga, fått hem lite oxynorm, när kan jag äta dom utan att subben blockerar tro?
Hoppas någon vänlig själ tar sin tid till att svara