2014-03-28, 11:44
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Jag drunknar i subutex, har fått såna otroliga mängder av en kompis, vet inte vad jag ska göra av allt.. Men visst kan man inte överdosera på enbart sub?

Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Klart du kan göra det, tro inget annat.
Sen hur mycket som krävs osv är en annan femma men det klart du kan, det är ju trots allt ett narkotikaklassat läkemedel det inte huvudvärkstabletter direkt.

Ld50 för Buprenorfin är hos råttor 234,6 mg/kg, du kan ju räkna ut själv därifrån..
Det krävs med andra ord OHYGGLIGT stora mängder för att du ska dö av enbart Buprenorfin, solo så att säga. Sekunden du blandar in en Bensodiazepin å andra sidan, eller kanske bara en öl, så skjuter risken för andningsdepression i höjden! Fort..
Citera
2014-03-28, 19:04
Medlem
Hampzs avatar
Tja. Har en fråga..
Har sökt runt som en tok men hittar bara svar på större doser.

Tagit lite sub två dagar eller tre (osäker) i rad, ca 0,5mg varje dag ungefär. Knappt det ens.
Tog senast igår på dagen, kunde sova som en stock på kvällen etc vilket jag inte kan om jag kör större doser.
Känner absolut ingenting av subben nu längre.

Nu till min fråga, fått hem lite oxynorm, när kan jag äta dom utan att subben blockerar tro?
Hoppas någon vänlig själ tar sin tid till att svara
Senast redigerad av Hampz 2014-03-28 kl. 19:12.
Citera
2014-03-28, 20:33
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampz
Tja. Har en fråga..
Har sökt runt som en tok men hittar bara svar på större doser.

Tagit lite sub två dagar eller tre (osäker) i rad, ca 0,5mg varje dag ungefär. Knappt det ens.
Tog senast igår på dagen, kunde sova som en stock på kvällen etc vilket jag inte kan om jag kör större doser.
Känner absolut ingenting av subben nu längre.

Nu till min fråga, fått hem lite oxynorm, när kan jag äta dom utan att subben blockerar tro?
Hoppas någon vänlig själ tar sin tid till att svara

Subben kommer blocka, vänta 72 timmar efter sista dosen Buprenorfin för att få ut så mkt som möjligt av dina oxy, även då kommer du inte få helt full effekt.
Citera
2014-03-28, 22:33
Medlem
Hampzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kothic
Subben kommer blocka, vänta 72 timmar efter sista dosen Buprenorfin för att få ut så mkt som möjligt av dina oxy, även då kommer du inte få helt full effekt.

Tackar!
Det kliar i fingrarna, men får hålla mig.
Blockar subben även för den smärtstillande effekten på oxyn?
Citera
2014-03-29, 07:02
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Tackar!

Det skulle jag också vilja veta... om den även blockerar den smärtstillande effekten
Citera
2014-03-29, 12:20
Bannlyst
Citat:
Tackar!

Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Det skulle jag också vilja veta... om den även blockerar den smärtstillande effekten

Subb är också smärtstillande. Men inte lika bra som oxy alls. I mina ögon smärtstillar sub kanske högst 50% av vad motsvarande standarddos av oxy. Om man t.ex. jämför 1mg sub med 10mg oxy.

Har man tagit sub dagen innan så funkar oxy minst "hyfsat" mot smärta. Men euforin försvinner förstås (vid standarddoser av oxy). Nej, jag tror inte alls man kan säga att sub blockerar smärtstillandet från oxy. Det är inte min erfarenhet i alla fall, och jag är van vid dessa preparat i många år.
Citera
2014-03-29, 15:45
Medlem
exades avatar
När är det lugnt att snyta sig efter att tagit en sublina? så jävla snoring förkyld och skit.. hur lång tid tar det innan allt har tagits upp nasalt, någon som vet?
Citera
2014-03-29, 16:59
Medlem
who-s avatar
3 dagar utan subutex nu Ska verkligen hålla i detta nu. Måste tro på mig själv!
Citera
2014-03-29, 17:17
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exade
När är det lugnt att snyta sig efter att tagit en sublina? så jävla snoring förkyld och skit.. hur lång tid tar det innan allt har tagits upp nasalt, någon som vet?

Jag brukar hålla mig 2 timmar innan jag snyter mig
Citera
2014-03-29, 17:18
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
3 dagar utan subutex nu Ska verkligen hålla i detta nu. Måste tro på mig själv!

Hur länga har du hållit på och vilka doser?
Citera
2014-03-29, 17:33
Medlem
The Heirophants avatar
Hur lång tid tar det för Sub att gå ur kroppen helt?
Tar inte så ofta men tål så jävla mycket att det är hopplöst, kan vara helt ren i 3v. och sedan skjuta 4st 8mg på en gång utan att någon ens märker av att jag är påverkad :-(

Lika med andra Opioider som t.ex Oxy, varit utan alla droger i två veckor och sköt 200mg(i två doser om 100mg) men kände knappt nått alls, kompisarna noddade iväg på 20-40mg.
Testat flera gånger med olika storlekar på Oxyn, från 5mg till 80mg men alltid samma sak..

Detta började efter att man gått på Krypton ett helt år dagligen och tagit sig ur avisen, helt plötsligt tålde jag hur mycket som helst av Opioiderna till min stora fasa..
Någon som varit med om liknande?
Citera
2014-03-29, 17:45
Medlem
exades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag brukar hålla mig 2 timmar innan jag snyter mig

det kan väl inte ta sån jäkla tid? jag brukar alltid ta lite vatten på fingret och sätta mot näsan för att sedan ''sniffa'' in efter linan också..borde hjälpa till att det verkligen kommer upp i nässborren om du fattar. Ingen annan som vet mer exakt? =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in