2015-01-22, 15:20
Medlem
mqas avatar
Hur länge behöver man vänta efter senaste intag av heroin innan man kan ta sub?

Sist jag tog sub hade jag gått på heroin i ungefär en månad, och jag antar att heroinet inte hade gått ur kroppen än, eftersom jag blev våldsamt sjuk och spenderade natten dels på toaletten med hemska magsmärtor, tömning både bak och fram, och sedan resten av natten sömnlös vridande i sängen. Det var hemskt, och jag vill till varje pris undvika det.

Så, hur länge måste jag vänta efter att ha tagit heroin tills jag kan ta sub?
Citera
2015-01-22, 20:16
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Nej det är lugnt även om du skulle ta allt i samma veva då det inte lät som några monsterdoser av något alls.

1mg ikto är ju ingenting så egentligen förstår jag inte varför du inte bara hoppar det. Så jag ger dig ett ultimatum här; antingen petar du åtminstone i dig en karta eller så tar du inget alls.
Tjack är väldigt skönt att ta i stora mängder när man är riktigt subbad. Ruset är underbart men extremt svårt att beskriva, måste upplevas!
Även alkohol anser jag vara skönt i kombination med sub men vet många som inte alls gillar det.
Alkohol+Sub, något av det finaste från blandmissbrukets spektakulära värld.
Alkohol+Tjack, en gammal klassiker. Ljumna Åbro 7,3%or, i brunt glas trots att dom gröna är godare, och några rykare.
Alkohol+Ikto,klassiker om man gillar lite vardagsaction.
Tjack+Ikto, se ovan.
Tjack+Sub, ett eget, obeskrivligt rus.
Ikto+Sub, kungen av opioidboostbenzos
Ikto+Sub+Alkohol+Tjack, helt fantastiskt!
Inköpslista:
25 Roche Iktorivil 2mg (better safe than sorry).
1 Buprenorfin 8mg för den aktuella kvällen och en till för kommande dag (återställare).
8st Åbro 7,3% i grönt glas som du dricker kalla i början av kvällen och 8st bruna som du glömmer under soffan och påtänd tvingar i dig rumstempererade under natten.
2,5g amfetamin av bra kvalité.
En blå nål och en gul (omväxling förnöjer).
Valfri pump.

Blev en lång text men tankarna kring din fråga väckte känslor som ligger mig nära till hjärtat.

Dom glasflaskorna är väl bruna idag i alla fall enligt bolagets hemsida.
Citera
2015-01-23, 15:59
Medlem
rhymenoceross avatar
Jag har ställt den här frågan innan men jag känner att jag behöver få mer klarhet...

Om jag inte har något opiat- eller opioidberoende, vad skulle hända om jag tar 40mg oxykodon klockan 12 och sedan tar 1mg subutex kl 16? Slår subben ut oxykodonet? Hamnar jag i abstinens (notera än en gång att jag inte har något beroende)?

Jag frågar eftersom jag faktiskt tog 40mg oxykodon kl 12 idag och tycker att det skule vara trevligt att ta en liten lina subutex ikväll.
Citera
2015-01-23, 22:55
Medlem
rhymenoceross avatar
Aja, det gick bra faktiskt. Väntade sex timmar efter senaste oxy-intag. Tar väldigt små linor i taget och är inte ens uppe i en halv milligram än, men det känns som det ska i alla fall.
Citera
2015-01-23, 23:06
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Jag har ställt den här frågan innan men jag känner att jag behöver få mer klarhet...

Om jag inte har något opiat- eller opioidberoende, vad skulle hända om jag tar 40mg oxykodon klockan 12 och sedan tar 1mg subutex kl 16? Slår subben ut oxykodonet? Hamnar jag i abstinens (notera än en gång att jag inte har något beroende)?

Jag frågar eftersom jag faktiskt tog 40mg oxykodon kl 12 idag och tycker att det skule vara trevligt att ta en liten lina subutex ikväll.

Det funkar fint så länge du inte tar suboxone, det blockerar lite men vid enstaka ggr är det lugnt.
Citera
2015-01-23, 23:35
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det funkar fint så länge du inte tar suboxone, det blockerar lite men vid enstaka ggr är det lugnt.

Yes, och nu har jag stannat vid 0.6mg. Tänkte ta en 10:a stesolid och gå och lägga mig. Det borde väl inte vara någon fara? Jag förbrukar ungefär 30st 10mg stesolid i månaden så bensodiazepintolerans har jag allt. Men man läser ju överallt att just subutex- och bensokombinationen ska vara rent livsfarlig, men det måste väl bara gälla höga doser?
Citera
2015-01-24, 01:16
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Yes, och nu har jag stannat vid 0.6mg. Tänkte ta en 10:a stesolid och gå och lägga mig. Det borde väl inte vara någon fara? Jag förbrukar ungefär 30st 10mg stesolid i månaden så bensodiazepintolerans har jag allt. Men man läser ju överallt att just subutex- och bensokombinationen ska vara rent livsfarlig, men det måste väl bara gälla höga doser?

10mg är absolut ingen fara.
Citera
2015-01-24, 13:57
Medlem
Arlorks avatar
Efter någon månad med subutex slipper jag äntligen drogsuget. Inga fler tankar på att återgå till missbruket.
Citera
2015-01-24, 16:04
Medlem
rhymenoceross avatar
Är det normalt att man inte kan sova på Subutex? Igår natt så låg jag bara och noddade typ. Upplevde konstiga "hallucinationsdrömmar", men jag sov inte på riktigt. Var svintrött när jag gick upp också.
Citera
2015-01-24, 16:55
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Nej det är ingen fara, gabapentin eller pregabalin är mkt farligare ihop med opiater/opioder än benso, tar mkt mer på andningen.
Citera
2015-01-24, 18:17
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Är det normalt att man inte kan sova på Subutex? Igår natt så låg jag bara och noddade typ. Upplevde konstiga "hallucinationsdrömmar", men jag sov inte på riktigt. Var svintrött när jag gick upp också.

Det händer mig ibland också faktiskt. Tar subutex dagligen.
Citera
2015-01-25, 01:33
Medlem
Punklivs avatar
Citat:

Ja, att man har svårt att sova på opis är vanligt, på gott och ont. Å ena sidan är det jävligt skönt att bara nodda, å andra sidan är det jävligt skönt och nödvändigt att sova också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in