2014-08-29, 18:12
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Sitter i minst 6-7 timmar, ibland halva dagen, ja du kan inte jämföra sub med alkohol, fungerar helt olika.

Samma här, 6-7 timmar. Efter ungefär 4-5 brukar ruset bli ganska yrt för mig, iaf när toleransen är låg, men en liten påfyllning brukar hjälpa. Tar oftast minst en påfyllning men då tar jag ganska låga doser också.

Och det är mycket skönare än alkohol tycker jag (och som du säger två helt olika saker, går ju inte att jämföra), man kan göra så mycket med subben dessutom eftersom man kan anpassa ruset efter vad man gör, typ. Prata med folk, nodda i soffan, spela något eller bara få gjort ärenden eller ta i tu med jobbiga saker. Perfekt vardagsdrog helt enkelt, men så är det väl mest bara i början antar jag.
Citera
2014-08-29, 18:38
Medlem
twisterellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Hjälper inte subben mot din fobi? Jag har också social fobi och tycker att lägre doser sub hjälper bra. Däremot kan jag också (ganska ofta) få ångest av det, är det likadant för dig kanske?

Jag är som sagt ingen expert, men jag tror att de flesta håller med om att det är bäst att ta subben innan man blandar in benso, alkohol och andra downers. Om du tar en lägre dos och dricker ett glas långsamt innan du går ut, kan det hjälpa kanske? Sen kan du bara fortsätta i samma takt, de potentierar ju varandra (iaf alkoholen tror jag) väldigt mycket och dricker du väldigt långsamt kommer du känna av när det är dags att lugna ner det eller öka på lite.

Själv tycker jag att det försämrar sub-ruset dock och jag blir alldeles för sänkt, men det är väldigt individuellt och beror mycket på tolerans. Jag blandar i princip alltid med lyrica också, vilket potentierar alla opiater/opioder en hel del.

Jo, jag kan tänka mig att det funkar mot social fobi, men är så van vid att dricka innan jag träffar folk så har liksom inte vågat prova bara Sub än. Men jag vill gärna testa det, så kanske gör som du skriver med ett glas nästa gång! Hade tänkt beställa Lyrica precis faktiskt, så det ska testas inom en snar framtid.
Citera
2014-08-29, 19:13
Medlem
Citat:
Sitter i minst 6-7 timmar, ibland halva dagen, ja du kan inte jämföra sub med alkohol, fungerar helt olika.

Oh, så länge? Är det skönt då eller? Eller beror också på hur mkt man tar
Citera
2014-08-29, 23:13
Medlem
Citat:
Samma här, 6-7 timmar. Efter ungefär 4-5 brukar ruset bli ganska yrt för mig, iaf när toleransen är låg, men en liten påfyllning brukar hjälpa. Tar oftast minst en påfyllning men då tar jag ganska låga doser också.

Hur mycket är låga doser för dig?
Citera
2014-08-30, 03:03
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Hehe.

Finns säkert massvis smartare drag att ta till men det var det ända jag kom på..

Fungerade ialf! Tanig 20 årig råalkis med tolerans som en gud, inte så trovärdigt. Men svårt att motbevisa antar jag,..

PS kram mitt hjärtegull! Dina avatarer är alltid de sexigaste här fb, alla dina är sensuella, vackra och ljuvliga.

hihi<3
Citera
2014-08-30, 12:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UglyVirgin
Oh, så länge? Är det skönt då eller? Eller beror också på hur mkt man tar

Jupp, ja klart det är.

Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Finns säkert massvis smartare drag att ta till men det var det ända jag kom på..

Fungerade ialf! Tanig 20 årig råalkis med tolerans som en gud, inte så trovärdigt. Men svårt att motbevisa antar jag,..

PS kram mitt hjärtegull! Dina avatarer är alltid de sexigaste här fb, alla dina är sensuella, vackra och ljuvliga.

hihi<3

Tack du.
Citera
2014-08-30, 13:08
Medlem
Citat:
Jupp, ja klart det är.

Intressant. Frågan är då hur en newbie får tag i det? Någon som aldrig brukar bruka alkohol, och den enda drogen jag varit i närheten är cigaretter och inte har några vänner/kontakter
Citera
2014-08-30, 14:43
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UglyVirgin
Intressant. Frågan är då hur en newbie får tag i det? Någon som aldrig brukar bruka alkohol, och den enda drogen jag varit i närheten är cigaretter och inte har några vänner/kontakter

(FB) Nätapotek och drogshoppar
Citera
2014-08-30, 17:49
Medlem
Findmucks avatar
Citat:
Jo det finns ju bättre opiater/opioder, men jag gillar sub ändå, långt och jämnt rus, och du har själv kontrollen över hur det yttrar sig (ligga i soffan och nodda, eller vara social och ute bland folk eller få saker gjort m.m, allt beror på vad man gör helt enkelt). Men för att få ett euforiskt rus behöver jag blanda in lyrica, då blir det väldigt skönt.

Hur mycket Lyrica brukar du ta för att uppnå eufori? Jag gillar sub som det är men lite eufori vore inte fel, är dock rädd för att få andningsdepp när jag blandar med gaba-droger.
Citera
2014-08-31, 01:37
Bannlyst
Jag har ätit Subutex i snart åtta år och tagit två stycken om dagen ungefär under dessa åtta år. Har några frågor.

Man blir så torr i ögonen av Sub, tårkanalen torkar till och särskilt på natten är det torrt. Det värsta är när man vaknar på morgonen, det går ju inte att se någonting på en halvtimme fan.

Är detta farligt för ögonen i längden?

En annan fråga är priset, jag betalar 150 kr. Är det bra pris för 10pack?

Sexlusten blev mycket bättre i början men nu är det varken eller liksom... Till slut försvinner den va?!

Känner ni några Subutex-beroende som kunnat lägga av för alltid och leva ett drogfritt liv?
Senast redigerad av moltisantis 2014-08-31 kl. 01:41.
Citera
2014-08-31, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moltisantis
Jag har ätit Subutex i snart åtta år och tagit två stycken om dagen ungefär under dessa åtta år. Har några frågor.

Man blir så torr i ögonen av Sub, tårkanalen torkar till och särskilt på natten är det torrt. Det värsta är när man vaknar på morgonen, det går ju inte att se någonting på en halvtimme fan.

Sexlusten blev mycket bättre i början men nu är det varken eller liksom... Till slut försvinner den va?!

Känner ni några Subutex-beroende som kunnat lägga av för alltid och leva ett drogfritt liv?

Var köper du dina?
Citera
2014-08-31, 04:52
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moltisantis

Aldrig märkt av det. står inte ens som en biverkan på fass.. däremot ökat tårflöde står, och har märkt..

Äter du ngra andra medicen?om ej, gå till ögondoktorn..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in