2014-08-27, 11:29
Medlem
Fan vilket tvång jag kommer känna nu av att behöva ligga 1a på clanens barb leaderboards
Citera
2014-08-27, 11:38
Bannlyst
Hur stor är dropraten på goblin rifts? Tror jag dödat över 20stycken nu utan någon drop.
Citera
2014-08-27, 11:42
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existent
Jo visst är det så, men det vore förbannat roligt om de fick ännu mer en funktion. Clan-conquests, jag har ingen aning. Lite mer interna grejer vore roligt! Nu tänker jag bara fritt här, haha.
Det vore intressant att ha ett eget camp, ja. Bygga arena, dekorera och så. Meanwhile så kan man lira lite pvp a la softcore mot andra chars från andra claner. 4 vs 4 vore roligt.

Jo, någon typ av utbyggnad av klanen vore trevligt.

Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Fan vilket tvång jag kommer känna nu av att behöva ligga 1a på clanens barb leaderboards

Blir nog inte så svårt (eller kan nog bli klurigt när Reggae är tillbaka, barb no1), är nästan inga andra som lirar Barb.

Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Hur stor är dropraten på goblin rifts? Tror jag dödat över 20stycken nu utan någon drop.

kerano har fått 3st. Dock, det är nog RNG som fan det.
Citera
2014-08-27, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz

Blir nog inte så svårt (eller kan nog bli klurigt när Reggae är tillbaka, barb no1), är nästan inga andra som lirar Barb.

Det är ju jag (reggae asså), får lira lite ihop ikväll eller nåt!
Citera
2014-08-27, 12:11
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Det är ju jag (reggae asså), får lira lite ihop ikväll eller nåt!

Ah fan, vafan ha namn som stämmer överens ingame för helvete!!

Då kommer du vinna i klanen

Helt klart, dock har jag 6h20min tills jag slutar på jobbet

Kommer du lira Seasons eller kör du vidare SC?

Edit: Hur är det förresten att gruppa i GR?

Måste alla ha exakt samma nivå på nyckeln eller kan jag t.ex starta en L3, och alla med högre nyckel än det kan joina?

Annars är det ju ett helvete att fixa så att alla kan joina när folk sitter med olika nivå på nycklarna.
Senast redigerad av ^Eaz 2014-08-27 kl. 12:16.
Citera
2014-08-27, 12:40
Medlem
Citat:
Ah fan, vafan ha namn som stämmer överens ingame för helvete!!

Då kommer du vinna i klanen

Helt klart, dock har jag 6h20min tills jag slutar på jobbet

Kommer du lira Seasons eller kör du vidare SC?

Edit: Hur är det förresten att gruppa i GR?

Måste alla ha exakt samma nivå på nyckeln eller kan jag t.ex starta en L3, och alla med högre nyckel än det kan joina?

Annars är det ju ett helvete att fixa så att alla kan joina när folk sitter med olika nivå på nycklarna.

Jag kommer köra vidare på vanliga tills det kommer en season med lite gamechanging legendaries. Ser ingen mening med att starta om, inte som man kommer ligga först på boardsen ändå.
Dessutom har jag spelet på Xbox One också och där har jag ju fått starta om så det räcker med det. Tycker det är roligare att perfecta min barb och se hur långt man kan ta sig på GR. Missade GR 30 med 10 sec pga av skit density och värsta tänkbara riftboss nyss, men när jag får tag i ett par Vile Wards klarar jag nog 35 kanske.

Har inte testat lira i grupp än, men vi får dra ihop en bra grupp o köra lite=)
Citera
2014-08-27, 12:58
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Jag kommer köra vidare på vanliga tills det kommer en season med lite gamechanging legendaries. Ser ingen mening med att starta om, inte som man kommer ligga först på boardsen ändå.
Dessutom har jag spelet på Xbox One också och där har jag ju fått starta om så det räcker med det. Tycker det är roligare att perfecta min barb och se hur långt man kan ta sig på GR. Missade GR 30 med 10 sec pga av skit density och värsta tänkbara riftboss nyss, men när jag får tag i ett par Vile Wards klarar jag nog 35 kanske.

Har inte testat lira i grupp än, men vi får dra ihop en bra grupp o köra lite=)

Bara kört en 3:a och en 12:a ännu, sen var jag tvungen att dra till jobbet.

Har du fått leg på alla bossar hittills?

Sen håller jag med, gillar att perfecta mina nuvarande chars, orkar inte börja om från början.

Ska fixa en djävla Mara chest med Sentry dmg/Sockets, sen blir det nog min wizard eller fortsätta på monken.
Citera
2014-08-27, 13:41
Medlem
Citat:
Bara kört en 3:a och en 12:a ännu, sen var jag tvungen att dra till jobbet.

Har du fått leg på alla bossar hittills?

Sen håller jag med, gillar att perfecta mina nuvarande chars, orkar inte börja om från början.

Ska fixa en djävla Mara chest med Sentry dmg/Sockets, sen blir det nog min wizard eller fortsätta på monken.

Ja, dock bara kört lvl 24+.

När jag körde ptren så var det inte alltid jag fick på de lägre lvlsen dock.
Citera
2014-08-27, 13:43
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ja, dock bara kört lvl 24+.

När jag körde ptren så var det inte alltid jag fick på de lägre lvlsen dock.

Körde som sagt två låga imorse, och fick 1-2 legs på båda bossarna + gems.

Orsaken att jag körde låga var att jag vill få så många faceroll bossar som möjligt för mest gems/legs.
Första trial jag gjorde så fick jag en level 28 nyckel så då kom jag på att göra en dålig trial på nästa, då fick jag en level 3 nyckel
Citera
2014-08-27, 14:59
Medlem
Lanoos avatar
Aj va fan boys! Vänta på mig! Kommer hem till datorn imorgonkväll ju haha
Citera
2014-08-27, 15:30
Medlem
Citat:
Körde som sagt två låga imorse, och fick 1-2 legs på båda bossarna + gems.

Orsaken att jag körde låga var att jag vill få så många faceroll bossar som möjligt för mest gems/legs.
Första trial jag gjorde så fick jag en level 28 nyckel så då kom jag på att göra en dålig trial på nästa, då fick jag en level 3 nyckel

Ja det är ju rätt smart=), sen kan man ju döda riftbossen precis i slutet av tiden för att inte få någon stort hopp i lvls, om man vill fortsätta ha lätta rifts. Medan man väntar på tiden att gå ner kan man köra några bounties eller nåt=)
Citera
2014-08-27, 15:37
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ja det är ju rätt smart=), sen kan man ju döda riftbossen precis i slutet av tiden för att inte få någon stort hopp i lvls, om man vill fortsätta ha lätta rifts. Medan man väntar på tiden att gå ner kan man köra några bounties eller nåt=)

Fast det orkar jag inte. Fixa 10min downtime är bara jobbigt.

Nu kostar ju vanliga rifts endast en nyckel, 10min att göra en normal A1:a (även om man nu kanske borde köra lite högre för Goblin Rifts), sen har man 6 T6 rifts att farma Trial Nyckel (plus få loot).

Att sitta och vänta pallar jag inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in